(ویدئو) محبوبیت جراحی گونه در میان زنان غزه

[ad_1]

اگرچه جراحی گونه در سراسر جهان رایج است، اما چیزی که زنان را به غزه جذب می کند، هزینه کم و ایمن آن است، برخلاف سایر روش های زیبایی پرهزینه و پرخطر.

به گزارش فرارو، زمانی که شوروک شاهین، زن 26 ساله فلسطینی در آینه نگاه کرد، پس از عمل جراحی پلاستیک، با هدف بهبود گونه های صورتش عمل لیفت صورت انجام داد. این عملیات در سال های اخیر در غزه بسیار محبوب بوده است.

زن جوانی که در زمینه ارتباطات کار می‌کند و کفش‌های سفید دیور و لویی ویتون می‌پوشد، می‌گوید: «اگر لبخند شما زیبا است، شما زیبا هستید.

حدود یک ماه پیش، شروق پس از عمل جراحی در یک کلینیک در شهر غزه به آنچه می خواست رسید و از فرورفتگی گونه چپش بسیار خوشحال بود. او قصد دارد این عمل را در گونه های دیگر نیز تکرار کند، عمدتاً به این دلیل که ساده و به طور کلی بدون درد است.

دکتر جلا التماس که این عمل جراحی را روی بازوی شاهین انجام داده است، گفت: «عمل جراحی روی استخوان گونه بسیار آسان، بسیار آسان و بسیار سریع است و هیچ خطر قابل توجهی وجود ندارد، زیرا تنها ده دقیقه طول می کشد.

او توضیح می دهد که قبل از ایجاد برش های کوچک در ماهیچه های زیگوماتیک که از استخوان گونه تا دهان امتداد دارد، از بی حسی موضعی روی گونه ها و دهان خود استفاده کرده است.

او خاطرنشان می کند که هر ماه برای بسیاری از زنان جوان گودی ایجاد می کند و بسیاری پس از دیدن نتایج در چهره اقوام و دوستان به این مشکل مبتلا می شوند.

دکتر التلمس که در خارج از کشور کار می کند، خاطرنشان کرد که عمل چال زدن صورت در غزه بیشتر از سایر زنان در کشورهای عربی رایج است. او توضیح می دهد که زنان غزه در این مورد از افرادی که به مصر و کشورهای عربی خلیج فارس سفر کرده اند، یاد گرفته اند.

او گفت که این عمل برای هر کدام بین 30 تا 45 دلار هزینه دارد، در حالی که در برخی از کلینیک های غربی می تواند به هزاران دلار برسد.

خانم شروک شاهین تاکید کرد: ساخت گودال مشکل یا خجالتی ندارد و مردم اغلب از من می پرسند کجا و چه زمانی این کار را انجام می دهم و از من می خواهند که تجربه خود را از این عمل با آنها در میان بگذارم.

دکتر حسنعلی الجیش، که در مرکز زیبایی ویکتوریا در شهر غزه کار می کند، نیز گفت: “اگر زنی می خواهد گونه های خود را تا این حد شاد کند، چرا که نه؟”

او که از سال 2018 تحت عمل جراحی پلاستیک و ترمیمی قرار گرفته است، گفت که معمولاً ماهانه 30 درخواست برای خمپاره دریافت می کند.

دکتر حسن که اغلب در جریان جنگ بین اسرائیل و حماس عملیات بازسازی را در فلسطینیان مجروح انجام می دهد، معتقد است که کمی شادی و یک زندگی عادی می تواند درد و رنج زنان غزه را در پرتو جنگ، محاصره و سایر سختی ها کاهش دهد، اما ما نباید فراموش کن که این رنج هنوز وجود دارد .

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما