(ویدئو) نمایشگاه عجیب اعضای بدن انسان

[ad_1]

مجموعه ای از حدود 50 اندام انسان در موزه تاریخ طبیعی وین به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش فرارو، این بقایای پزشکی انسانی که برخی از آنها بیش از دو قرن پیش آغاز شد، برای اولین بار در سال 1796 برای کمک به آموزش دانشجویان پزشکی مورد استفاده قرار گرفت.

ادوارد وینتر، مدیر نمایشگاه، با اشاره به اینکه عکاسی در گالری ممنوع است، گفت: «امیدواریم وقتی بازدیدکنندگان موزه قلبی با وزن 30 پوند را ببینند، بدانند الکل چه ضرری برای بدن انسان دارد.

برگزاری چنین نمایشگاه هایی در برخی کشورها تنها محدود به پژوهشگران است، اما برای حامیان آن، آموزش تحقیقات علمی در زمینه بیماری ها و سلامت انسان مورد توجه عموم است.

کاترین ولند، مدیر نمایشگاه گفت: “هر روز باید بیمار باشد.” وی افزود: “بعضی از مردم به این دلیل می آیند که خود ما مشکلات سلامتی خاصی داریم، برخی می خواهند در مورد پیشرفت علم بیشتر بدانند.”

این نمایشگاه در ماه سپتامبر برای عموم بازگشایی شد و تنها بخشی از بزرگترین مجموعه آسیب شناسی آناتومیک در موزه بازسازی شده به نمایش گذاشته شده است.

کریستین بیهویی معلم زیست شناسی در حین بازدید از موزه به خبرگزاری فرانسه گفت: «همه چیز در این نمایشگاه توضیح داده شده است، اطلاعات بیشتری وجود دارد».

او که گروهی از نوجوانان را در اطراف موزه رهبری می‌کرد، گفت که کلاس بهتر از کتاب‌های درسی می‌توانست از نمایشگاه‌ها اطلاعات کسب کند.

با این حال، به نظر می رسید برخی از دانش آموزان از آنچه دیدند شگفت زده شدند – به عنوان مثال، استخوان های یک دختر مبتلا به هیدروسفالی یا بقایای یک نوزاد با اشک بر روی پوست او.

چند سال پیش، هیئت بین‌المللی موزه‌ها دستورالعمل‌هایی صادر کرد مبنی بر اینکه بقایای انسان تنها در صورتی باید بازیابی شوند که بتوان آن‌ها را حفظ و نگهداری کرد. این نیز باید مطابق با علایق و اعتقادات جامعه مبدأ انجام شود.

هرویگ چک، استاد تاریخ پزشکی در دانشگاه وین، گفت که اکنون غیرقابل تصور است که کسی در بیمارستان بمیرد و سپس دوباره در نمایشگاه ظاهر شود.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما