پاوربانک جدید U&I 6-in-1

[ad_1]

فرارو- U&I یکی از پیشرفته ترین برندهای لوازم جانبی لوازم الکترونیکی و ابزارهای مصرفی در هند است که طیف گسترده ای از محصولات را در خط تولید خود ارائه می دهد. اکنون این شرکت پنج محصول جدید را به خط تولید خود اضافه کرده است.

به گزارش فرارو، محصولاتی که اخیراً راه اندازی شده اند شامل پاوربانک سری U&I Airlift، کابل های شارژر و انتقال داده سری Blast، کابل های سری Star، کابل های شارژر و انتقال داده سری Titan و کابل های USB-C به لایتنینگ هستند.

پاور بانک سری U&I Airlift

پاور بانک سری Airlift دارای ظرفیت باتری قابل اعتماد 20000 میلی آمپر ساعت برای استفاده طولانی مدت است. این پاوربانک 6 در 1 است، یعنی به 6 درگاه مختلف برای شارژ همزمان مجهز شده است. پاوربانک Airlift دارای ورودی 5V-1A است که می تواند از طریق Micro USB و Type-C تامین شود. خروجی 5V-1.0 / 2.0 (MAX) است.

کابل شارژ و انتقال داده U&I Blast

پاوربانک جدید U&I 6 in 1 // ویرایش

کابل Blast یک کابل شارژر سریع USB-C به USB-C قرمز روشن است. این کابل از مس با کیفیت ساخته شده است که توان سریع 65 وات را پشتیبانی می کند. U&I برای محافظت از محیط زیست این کابل ها را از مواد زیست تخریب پذیر ساخته است.

کابل شارژ فوق سریع U&I Star و انتقال داده

پاوربانک جدید U&I 6 in 1 // ویرایش

سری Star یک کابل تبدیل USB A به USB-C است که دوام بیشتری نسبت به کابل های معمولی دارد. این کابل از مس با کیفیت ساخته شده و خروجی 4A را ارائه می دهد که برای کابل انتقال داده بسیار چشمگیر است.

کابل شارژ و انتقال داده U&I Titan

پاوربانک جدید U&I 6 in 1 // ویرایش

Titan یک کابل 3 در 1 است که می تواند USB Type A را به خروجی های Lightning، Type C و Micro USB ارسال کند. طول کابل 1.25 متر است و کاربر می تواند از هر سه کانکتور به صورت همزمان استفاده کند زیرا خروجی آن بسیار 3.4 آمپر است.

کابل U&I USB-C به لایتنینگ

پاوربانک جدید U&I 6 in 1 // ویرایش

این برند همچنین کابل لایتنینگ جدیدی را برای کاربران اپل منتشر کرده است. کابل USB-C به لایتنینگ که از مس با کیفیت بالا ساخته شده است، سرعت انتقال داده عالی و قابلیت شارژ 20 واتی را ارائه می دهد. طول این کابل 1 متر و در رنگ سفید عرضه می شود.

قیمت و در دسترس بودن

پاور بانک U&I Airlift به ارزش 2999 روپیه.
کابل های شارژ و انتقال داده سری U&I Blast 1199 روپیه قیمت دارند.
شارژر و کابل انتقال داده فوق سریع U&I Star 599 روپیه قیمت دارد.
شارژر و کابل انتقال داده سری U&I Titan 1499 روپیه قیمت دارد.
قیمت کابل U&I USB-C برای لایتنینگ 699 روپیه است.
این محصول دارای 1 سال گارانتی می باشد و از تمامی فروشگاه های معتبر قابل خرید می باشد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما