پرسپولیس به شرایط کارخانه بازگشت

[ad_1]

خبرگزاری مهر: پرسپولیس که از مکانی بسیار مورد پسند بازگشته نشان داده است که وجود ندارد و این از نظر فنی بیشتر از نظر اخلاقی واقعی است.

در مورد دو هفته اخیر باشگاه قرمزها و اتفاقات زیادی بحث شده و باید این عنوان را بخشید. اولاً اتفاق خوبی افتاد و یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با اولسان گفت که زیرساخت ها باید اصلاح شود و ایرادات باید برطرف شود و هرگز از غیبت عیسی آل کثیر در فینال گلایه نکرد. همخوانی داشتن.

اما این دو هفته نشان داد که اگر ثابت نشود همه به تنظیمات کارخانه بازگشته اند. این را اولین بار خود گل محمدی در بازگشت از دوحه و مصاحبه با مدیر باشگاه درباره بشار رسن فاش کرد.

قرار نیست بازیکنان عراقی از دهان این مربی بیفتند، وقتی بازیکنان مسن‌تر در پرسپولیس بوده و هستند. البته این برای تایید نوع خروج نیست، بلکه برای مواجهه با شرایط فعلی است. اینکه این مربی مدام می گوید چون بازیکنان من نیستند، پس انتظاری از تیم نیست، نقطه شروع غیر مسئولانه ای محسوب می شود. باید به مربی گفت که هافبک خلاق عراقی تیم را ترک کرده است و این وظیفه اوست که برای خط هافبک چاره ای بیندیشد.

افشین پیروانی مدیر این تیم در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به حمله نامناسب و نامناسب به این تیم، با کری تماس گرفت و خود و تیم را برنده دید، در حالی که برتری در این دنیا برتر از الان است و نه. گذشته به قول خودش من حساب دارم، حساب دارم.

پرسپولیس در بازی با نساجی قبل از رسیدن به زمین – که واقعاً دور از حد استاندارد بود – دچار ضعف های خودش شد. به اهداف شناخته شده و گل های پذیرفته نشده نگاه کنید تا نقاط ضعف این تیم را در همه ابعاد ببینید.

بازیکنان این تیم خودشان را خاص می‌دانند، اما حداقل در آن دو مسابقه نایب قهرمان آسیا را نشان ندادند و به نظر می‌رسید قدرتشان در اینستاگرام بیشتر از زمین فوتبال است.

گل محمدی چند روز پیش به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس راهی یاسوج شد تا این مدال را به خانواده مرحوم بهروز خورشیدیان اهدا کند. این رفتار خیلی خوبه

حالا باید از این مربی پرسید که چرا رفتارهای ناجوانمردانه در تیم می بینیم. حامد لکگویی با اتلاف وقت به محیط کارخانه بازگشته است. البته این دروازه بان در بازی با صفحات Z دست به کار جدیدی زد. او با ضربه کرنر زوبیا توپ را به وسط زمین پرتاب کرد تا بازی به پایان برسد. او همچنین به عنوان یک «کلاهبرداری از داور» برای مشت عبدالله حسینی عمل کرد که او هرگز به آن ضربه نزد و در نهایت جنجالی به راه انداخت که منجر به دو اخراج شد. ضمن اینکه دود این اخراج به سمت خود پرسپولیس هم رفت.

بلافاصله پس از پایان بازی، پرسپولیسی ها با انتشار پستی از طریق مدیر رسانه ای اعلام کردند که جریان زومبل متوقف شده است. اما به نظر می رسد گفته زومبل در نیمه اول بازی جواب نداد و اثر از نیمه دوم شروع شده است. این فرافکنی چیزی جز اشتباه نیست، به خصوص برای تیمی که هنوز چیزهای ارزشمند و تاثیرگذاری دارد، بنابراین گل محمدی به بشار رسن برخورد نکرد.

مربیان پرسپولیس باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. مسئول اجرای نادرست آرمان رمضانی، مهدی مهدیخانی، سعید آقایی و مهدی عبدی. بینی خود پاسخگو پاسخ های ناشنوای مجازی که تمرکز تیم را مختل می کند. مسئولیت سلب مسئولیت و مسئولیت بسیاری از موارد دیگر.

بله، پرسپولیس تیم خاصی است. تیمی که در گذشته از اوج فوتبال آسیا به یک نقطه رسیده است، باید در خط مقدم از این سری راضی باشد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما