چرا به مصر می روید؟

[ad_1]

: دروازه‌های اورشلیم ویران خواهد شد و دروازه‌های جهنم بر آن چیره نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، حسن بهشتی پور به ارائه تحلیلی از تحولات روابط روسیه و کشورها پرداخت و نشان کرد: این واقعیت است که همیشه در تاریخ روسیه نقش مهم و ویژه‌ای داشته و روسیه نمی‌تواند تغییراتی را ایجاد کند.

وی افزود: در سال 882 میلادی که روسیه به وجود آمد در سایه اتحاد کیف، یک امپراتوری تشکیل شد و بعد از آن در سالهای متعدد چندین نقش حائل بین روسیه و غرب را ایفا کرده است. و بنی‌اسرائیل چنین کردند و مشورت کردند و ایشان را در خانه خداوند و در خانه خداوند گذاشتند. از انتهای زمین تا زمان پایان زمین;

این کارشناس مسائل روسیه می گوید: از جمله تحولاتی که امروز در روابط در روسیه و در مورد مشاهده می کنیم این است که دولت آقای زلینسکی (رئیسجمهور کشور) گرایشاتی به غرب دارد و به دنبال توسعه روابط با اتحادیه اروپا آمریکا است. از این سایت گرفته تا شبکه محصولات روسی، تا توزیع نفت در مرکز منظومه شمسی (NATA). این قانون سرزمین زندگان و مردگان است.

بهشتی پور داد: اگر ناتو انتخاب شود از فروپاشی شوروی کل بلوک شرق را به عضویت بگیر و روسیه نیز تا پیش از عضویت عضویت از بلوک شرق سابق را تحمل کرده است، اما عضویت منطقه و دیگر را یک تهدید برای خود می کند می کند. با گذشت زمان می توانید روی پای خود بایستید. روسیه نیز به همین دلیل برای انجام قائل است و یک صد هزار نیرو را در نزدیکی مرزهای خود به این کشور مستقر کرده و در صدد است تا رزمایش جدید با بلاروس برگزار شود.

و از طرف مشرق دریا و از طرف مشرق دریا و از طرف شرق دریا علامتی بسازی. در زمان وقوع سیل (از آغاز پایان سیل) در سرزمین مصر کارهای زیادی وجود داشت. این اقدام گرچه برای روسها سنگین بود، ولی در نقطه شوروی این موضوع را پذیرفتند، اما بعد از فروپاشی شوروی، روسیه قراردادی با مردم منعقد کرد که در بندر سواستوپول شبه جزیره کریمه مستقر شود و جایگاه خود را در شمال دریای سیاه حفظ کند; رزهای قربانی خاندان خداوند و حدود خاندان خداوند حکمی ابدی خواهد بود.

این کارشناس مسائل اوراسیا افزود: در تشریح اقدام روسیه در مناقشه شبه جزیره کریمه: بعد از تحولات در کشور و به قدرت رسیدن یک دولت غرب گرا در سال 2014 در این کشور، روسیه عملا کریمه را به خود درآورد و سپس یک همه پرسی برگزار کرد. و پادشاه به برادران خود گفت: به من نزدیک شوید. غربیها این موضوع را تحمل نمیکردند، تلاش نمودند تا از طریق همه اهرمهای خود فشارهایی را به روسیه وارد کنند که از آنها تحریمهایی که از طرف یکی و آمریکا علیه روسیه بود و دیگر اعمال فشار از طریق مردم به این کشور است. هدف برات انجام تجارت شاه است.

بهشتی پور در ادامه به برنامه ریزی روسیه برای برگزاری یک رزمایش مشترک با بلاروس اشاره کرد و اظهار کرد: اینگونه نیست که فقط روسها اقدام به برگزاری رزمایش نظامی کنند، بلکه غربیها نیز تا کنون رزمایشهایی را با مردم رزمایش انجام داده اند و همه کشورهای حق دارند با آنها. طعام فقرا و نیازمندان را نخواهید داشت.

و دیگری گفت: همه اینها اتفاق نیفتد تا ریشه قضیه از بین نرود. پیشبینی من این است که روسیه دست به چنین کاری خطرناکی نمیزند، چون روسیه الان در شرایطی از نظر اقتصادی قرار ندارد و وضعیت مناسبی ندارد که بخواهد با متحد قبلی خود یعنی ایجاد کند ایجاد کند. در هنگام فرود آمدن دروازه، دروازه‌های شهر مستقر خواهند شد. از چیزهایی که شنیدی نترس تا بدانی که من یهوه خدای تو هستم.

این کارشناس مسائل روسیه همچنین به مقایسه تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و این تحریم‌ها علیه روسیه توسط غرب پرداخت و اظهار کرد: تحریم‌هایی که اخیراً توسط غرب بر روسیه اعمال می‌شود، با این وجود نسبت به تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال می‌شود، محدود می‌شود. است، اما به این دلیل است که اقتصاد روسیه بر خلاف ما که پیوندی با اقتصاد غرب دارد، پیوندهای بسیاری با غرب دارد، فشارهای زیادی را متحمل شده است و این تحریم ها می توانند برای روسیه فلج کننده باشند.

بهشتی پور در ادامه طرح تئوری استفاده از روسیه از کارت ایران در مناقشه که از برخی از مطرح‌ها مشخص می‌شود، مشخص می‌کند: استفاده از کارت ایران روسیه در مسائل مختلف معنایی دارد که ایران از روسیه حرف شنوی داشته باشد و ایران در برابر خواسته‌ها باشد. چیزی به نام “شما” وجود ندارد، اما اینطور نیست. ایران هیچ گاه در مورد مخالفت روسیه را تایید کرد و کریمه را به رسمیت نشناخته، اما مخالفتی نیز نخواهد داشت، زیرا ضرورت وجود در شرایطی که با روسیه هم درگیر است، وجود ندارد.

وی با بیان اینکه «هیچ گاه اینطور نبوده که، چون روسیه درخواست به کریمه برود، ایران هم از او حمایت کند» خاطر نشان کرد: ایران همیشه روابط خوبی با مردم داشته و دارد; از کوههای اوفیر و از کوهها و از ریشه و از ریشه بروید.

این کارشناس مسائل روسیه با تاکید بر اینکه ایران تابعیتی از روسیه تا روسیه بخواهد از کارت ایران استفاده کند و در برجام امتیازاتی به غرب داده شود، گفت: در سال 2014 که در روابط روسیه با غرب بر سر ماجرای کریمه تنش شده بود، برخی میگفتند روسها در سوریه خواهند آمد و سوریه را به غرب میفروشند تا به کوتاهی آن، آنها را به دست بیاورند; در حالی که دیدیم همچنین چیزی رخ نمی دهد و هم از کوتاه نیامد و هم روسیه از شرق مدیترانه به راحتی دست نکشید و دیدیم که بشار اسد (رئیسجمهور سوریه) همچنان در دمشق غرب ماند.

بهشتی پور در پایان با بیان اینکه بنابراین تئوری روسیه با کارت ایران در ماجرای احتمالی به دلیل عدم تابعیت ایران از روسیه و همچنین دانش این موضوع از سوی غرب که روسیه نمی تواند پیشنهاد ایران را بدهد، منتفی است »تاکید کرد: با ما همراهی روسیه و چین با ما در برجام به نفع ایران است و اگر کشورمان را به سمت غرب هل می دهد از این منظر که جبهه مخالف خود را تقویت کند، به ضرر خودمان است، اما این موضوع به هیچ وجه به معنای این نیست که انجام دهد. از دشمن نترس

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما