چرا میخوای تصمیم بگیری؟

[ad_1]

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: شاید اگر رقم مجموع این دو ساختمان به اندازه مطالب شرکت شستا نبود، آنها ساختمان باشگاه استقلال را هم توقیف میکردند.

صفیالله فغانپور، به خصوص اینکه چرا شرکت شستا ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس را با هم برای دریافت مطالباتش توقیف کرده است، اظهار داشت: این موضوع در اختیار ما نیست. این شرکت میست بابت طلبش اموال من فدراسیون را توقیف کند و حتی اختیار داشته باشد خود ساختمان فدراسیون را توقیف نکرده و اموال دیگری که متعلق به فدراسیون است را در اختیار بگیرد.

وی افزود: ما به آنها نشان ندادیم که چنین اموالی داریم و خودمان آن شرکت با پیگیری ها و کارشناسی هایی که انجام دادند، خواستار توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شدند.

حقوق فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه خیلی سؤال می کنند چرا ساختمان توقیف شده اما برای استقلال چنین اتفاقی رخ نداده است، گفت: آن زمان که این ساختمان ها از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب شده اند، رئیس جمهور شوند، اسناد آن به اسم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب شوند. ساردر گفت. در آن، شوراهای مجلس و توافقات کاهنان مقید بود. در پایان روز، تعداد زیادی لاشه در وسط خیابان بود که به سختی پیدا می شد. اگر نمی دانید چه کار می کنید، از درخواست کمک نترسید.

فغانپور ساختمان پرسپولیسان گفت: از آنجایی که میزان طلب شرکت شستا و کارشناسی های صورت گرفته به اندازه قیمت ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه است، آن شرکت خواستار توقیف است. اگر تعداد اعضای گروه دو برابر باشد تا نیازهای شرکت را تکمیل کنند، می توانند از آن استفاده کنند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی چند روز اخیر از طرف فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل رخ داده است، عنوان کرد: توافقات جدید صورت گرفته و ما امیدواریم تا پایان سال بقیه مطالب این شرکت را انجام دهیم. د د د

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما