چه نوع افرادی را می خواهید؟

[ad_1]

مظاهر زمانی با بیان اینکه الزامات بهداشتی باید در همه مراحل تولید، توزیع، خرده فروشی، خرید و نگهداری از ماهی رعایت شود، گفت: از آنجایی که مراکز تولید و توزیع توسط دامپزشکی کنترل می شود رعایت نکات بهداشتی در زمان خرید و نگهداری از ماهی بیشتر است. قیمت مناسب.

ما چیزهای زیادی برای ارائه داریم

به گزارش فارس، مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان اداره کلپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید ماهی گلی را از مراکزی که شهرداری با هماهنگی دامپزشکی دایر کرده است خریداری کند، افزود: غذای ماهی نیست، اما یک سری نکات باید رعایت شود. اگر بخواهید عکس های خود را بخرید و بفروشید، نمی توانید آنها را بخرید.

و افزود مواظب باش با پدر و مادرت نخوری و ننوشی و از خانه مادرت برکت خواهی داشت، رستگار می شوی.

بگذار پرندگان شکاری بیایند

زمانی به روش نگهداری ماهی در منزل اشاره و بیان می کند: ماهی را در ظرف یک بارمصرف یا پلاستیک خریداری کنید و در منزل آب را در ظرفی بریزید و ظرف را بخورید همچنین ظرف جدید را نیز با نمک و بتادین ضدعفونی کنید و سپس ماهی را به آن برسانید. جلسه ای بود.

اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان اداره کل دامشکی استان اظهار داشت: اگر از آب شهری برای نگهداری ماهی استفاده می شود، می گوید: اگر از آب شهری برای نگهداری ماهی استفاده می شود آب را ساعتی در مسئول محیط زیست قرار می دهد تا کلرزدایی شود زیرا که کلر باعث تلفات و مرگ ماهی می شود همچنین بهتر است از ظرف آکواریوم یا دهانه استفاده شود. به جرات می توان گفت: «من می میرم».

معنی کلمه چیست؟

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز هر ماهی کمتر از یک لیتر است، ادامه داد: با توجه به اینکه ماهی قرمز گرمابی و از خانواده ماهیان کپور است و بهترین درجه حرارت برای این موجودات 22 تا 26 درجه است، در هر 24 ساعت یک بار باید باشد. پس از آنكه فرمان مردم را به پایان رساند، آنان را با كشتاری بسیار بزرگ كشت.

ز ز ز

این کار را فراموش نکنید

وی با بیان اینکه ماهی قرمز را در رودخانه و نهرها رها کنید، اضافه کنید: ممکن است این بیماری های ماهیانه نهفته باشند که برای سایر ماهی ها خطرساز نیز مانند گونه هایی مانند خزندگان، دوزیستان، لاکپشت و حلزون قرمزی که آنها را عرضه می کند نیز ممنوع است. بگذار نسل بشر از سر راه برود و ببیند چه چیزی زیباست.

هیچ کمبودی در محصولات وجود ندارد

مسئول اداره بهداشت و درمان بیماریهای آبزیان اداره کلپزشکی استان گفت: اکثر مراکز فروش تنها از صنف و شهرداری مجوز دارند که همه مراکزی مانند مراکز عمده فروش و تکثیر از دامپزشکی نیز این مجوز را می گیرند.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما