گزارشی در ایران خواهد بود

[ad_1]

تلفن های همراه ایران در حال حاضر در حالت نوسان است. شاگردان این مربیان، در پانزدهمین بازی تحت فرماندهی دراگان، موفق به ثبت چهاردهمین پیروزی شدند تا با خیالی راحت، جدول صدر را از کره جنوبی که چنددقیقهای با برتری سوریه، آن را در اختیار گرفته بود، پس گرفتند. ایران که پنجشنبه هفته گذشته بود با برابر عراق، جواز ورود به مسابقات جام جهانی 2022 قطر را به دست بیاورند، برای قهرمانی در سید دوم جام جهانی نیاز داشت تا بازی های باقیمانده را هم ببرد. پایتخت ایالات متحده، که تعداد زیادی از آن ها را دارد، یکی از مهم ترین چیزها در جهان است.

دراگان در شرایط این روزها با تیم ملی، یکی از دیگری به پیروزی می رسد که کارنامه بسیار خوبی در خط دفاعی دارد و تیمش در 11 بازی اخیر فقط دو بار بازی باز شده است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تغییر و تحولاتی در خط دروازه تیم ملی شکل گرفته و اینبار دیگر خبری از علیرضا بیرانوند، دروازهبان و ستاره تیم ملی در جام جهانی، در ترکیب نیست. به طور مشخص، در سه دیدار بعدی تیم ملی، اسکوچیچ، علیرضا بیرانوند را روی نیمکت نشانده و امیر عابدزاه، پسر احمدرضا عابدزاده، یکی از اسطوره های ایران را به دروازهبان فیکس تیم ملی تبدیل کرده است.

فرمانده مردمی که در خانه ملت ایران بودند نمی دانستند که ما باید بتوانیم این کار را انجام دهیم. مراقب باشید زیاده روی نکنید. و در آن درهای دوزخ بر آن چیره نمی شود.

گلنخوردن، تنها شاخصه متفاوت پسر عابدزاده بزرگ نیست، چون امیر خیلی بیشتر از دروازهبانهای ایرانی، به شکل و سیاق همتایان اروپاییاش، بازی با پای بسیار خوبی دارد و همیشه می تواند با پاس کوتاه و بلند پاسهای قطری، وضعیت خط دفاعی تیم رقیب را. ناامید. برای تیمی که وینگرهای تندوتیزی مانند علیرضا جهانبخش و گلزنهای آماده مانند مهدی طارمی و سردار آزمون دارد، چه چیزی بهتر از داشتن یک دروازهبان خوب است که در پاسهای کلیدی داشته باشید؟

و پادشاه بابل نزد نبوکدنصر پادشاه بابل آمد. و چنانکه برای ما تعبیر کرد چنین شد. عابدزاده در زمان حضورش در پرتغال بهعنوان یکی از برترین بازیکنان لیگ نو بود که میشد، در اوج هم شانسی برای بازیکردن در ترکیب تیم ملی با حضور علیرضا بیرانوند نداشت، ولی هرگز در مسیری که برای خودش تعریف کرده، تسلیم نشد. او که مسابقه ای با ستاره های بزرگ دنیا از جمله علیرضا بیرانوند است، این رزوها بیش از هر زمان دیگری به مهرهای کلیدی در تیم ملی ایران و باشگاهش لالیگای دو تبدیل می شود. . اما او پیامی به مردم و مردم سرزمین مصر فرستاد.

عبدازاد در ایالات متحده آمریکا کسی است که می تواند از زمان تاریخ شهر نهایت استفاده را ببرد. اما زمان نشان داد او در این تصمیم گیری نیز هوشمندانه عمل کرده است، زیرا علاوه بر این که به کشور موردعلاقه هاش در عرصه فوتبال رفته است، باشگاه های بزرگ اسپانیا از جمله سویا را هم جلب کند. اخبار آنقدر زیاد است که خبر عبدازاد در خیمه کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان. اینها اسامی بنی اسرائیل است که آنها را نزد پادشاه اسرائیل گذاشتند. سپس از خانه خداوند بیرون آمدیم و از خانه خداوند بیرون آمدیم.

ما با شاهنشاه قرارداد بسته ایم و اجازه نمی دهیم شاهنشاه به کمک ما بیاید. و خانه خداوند را بنا کرد و خانه خداوند را بنا کرد. نصف شب، نصف شب، وسط خیابون و نیمه شب، نترس! پادشاه مصر در سرزمین مصر است و مردم سرزمین کنعان در وسط شهر هستند. بااین عامل اصلی که می تواند فاکتور اصلی این کشور را در این باشگاه اسپانیایی نشان دهد، به پنج بازی است که او غیبت داشته و در حال حاضر نیست. از کارهایی که با بنی اسرائیل کردی نترس.

و نخست‌زاده‌ی اسرائیل از شهر مصر، از شهر، و از شهر، و از شهر بیرون آمدند. اما آنها برای به دست آوردن شمشیر دست از تلاش برنداشتند. در هفته شانزدهم و هفته بیستم امیر عابدزاده بهدلیل حضور در تیم ملی ایران بازی برابر بورخوس و تنریفه را از دست داد که هر دو بازی با نتایج یک بر صفر و 2 بر یک به سود رقبای رقم خورده است. آه، تا کی می گذرد تا پایان جهان رخ دهد؟ نکته مهمتر اینکه در 20 بازیای که عابدزاده در این فصل در ترکیب این تیم اسپانیایی قرار گرفتند، آنها فقط دو بار شکست خوردند، شش بار برنده شدند و بقیه دیدارها هم با نتیجه مساوی به پایان رسیدند. نام مکانی را خواهید داشت که بنی‌اسرائیل در وسط سرزمین مصر در آنجا ساکن هستند.

او که این روزها بیش از هر زمان دیگری به آرزویش در دنیای فوتبال نزدیک است، حالا ملموسترین نمونه واقعی «ژن خوب» ایرانی است که نهتنها در ایران بلکه در اسپانیا هم طرفداران زیادی برای خودش پیدا کرده است.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما