“گوگل” بیشترین کلمه جستجو شده در موتور جستجوی بینگ است

[ad_1]

گوگل در دادگاه تجدید نظر گفت موتور جستجوی مایکروسافت بینگ از کلمه “گوگل” به عنوان رایج ترین کلمه در موتور جستجوی خود استفاده می کند.

اتحادیه اروپا (گوگل) گوگل را متهم کرده است که با موفقیت از سیستم عامل اندروید در بازار موبایل استفاده کرده و گوگل را موتور جستجوی پیش فرض این دستگاه قرار داده و این شرکت را مجبور به پرداخت 5 میلیارد دلار جریمه کرده است.

گوگل می گوید 5 میلیارد دلار شکایت وجود دارد اگر بیشترین کلمه جستجو شده در موتور جستجوی مایکروسافت ، “Bing” ، “Google” باشد که نشان می دهد کاربران موتورهای جستجو Bing بیش از هر کلمه دیگر به دنبال رقبا هستند.

بینگ

با این حال ، گوگل اصرار دارد که خدمات آن محبوب ترین است. “آلفونسو لامادرید” ، وکیل شرکت در دیوان عدالت اروپا ، گفت:

ما شواهدی ارائه کرده ایم که متداول ترین عبارت جستجو در موتور جستجوی بینگ “Google” است. مردم گوگل را انتخاب کردند و مجبور نشدند.

آمار منتشر شده توسط SEO Ahrefs نشان می دهد که “Google” بیشترین عبارت جستجو شده در بینگ و سراسر جهان است. بعد از گوگل ، اصطلاحات دیگری مانند YouTube ، Facebook ، Gmail و Amazon وجود دارد. اگر داده های ارائه شده به کاربران ایالات متحده را محدود کنیم ، گوگل در جستجوی بیشترین رتبه در رتبه سوم قرار می گیرد. همچنین واژه “بینگ” که در رتبه دهم فهرست جهانی قرار دارد قابل توجه است.

البته بیشتر اینها به دلیل گزینه های پیش فرض است. موتور جستجوی بینگ اکنون به طور پیش فرض در مرورگر Microsoft Edge استفاده می شود ، اما کاربران می توانند آن را به Google تغییر دهند. گوگل همچنین مرور اینترنت و جستجوی عبارات با الگوریتم را آسان کرده است.

وی ادامه داد که طبق اطلاعات ، 95 درصد از کاربران اینترنت گوگل را بر موتورهای جستجوی رقیب ترجیح می دهند. با این حال ، کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا معتقد است که گوگل تولیدکنندگان تلفن همراه را مجبور می کند موتور جستجوی خود و مرورگر وب Chrome خود را بر روی دستگاه ها نصب کنند. باید دید روند دادگاه انحصاری گوگل چگونه پیش خواهد رفت.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما