یک متا آواتار سه بعدی را به اینستاگرام اضافه می کند – Zomit

[ad_1]

متا اخیراً اعلام کرده است که آواتارهای سه بعدی را به اینستاگرام می آورد و آواتارهای به روز شده را در فیس بوک و برنامه مسنجر ارسال می کند. کاربران در ایالات متحده، کانادا و مکزیک اکنون می توانند شخصیت مجازی خود را بر روی استیکرها، پست ها، تصاویر نمایه فیس بوک و موارد دیگر نمایش دهند.

TekCrunch گزارش می دهد که به روز رسانی جدید حلزون ها و سمعک های داخل گوش را در رنگ های مختلف به همه سیستم عامل ها از جمله پلت فرم واقعیت مجازی این شرکت اضافه می کند. همچنین به‌روزرسانی‌های مربوط به صندلی چرخدار را ارائه می‌دهد که می‌تواند در استیکرهای فیسبوک، چت‌های فوری، فروشگاه‌های اینستاگرام و پیام‌های متنی نمایش داده شود. علاوه بر این، با تنظیم شکل‌های صورت خاص، متا آواتارها را اضافه کنید تا آنها را اصلی‌تر نشان دهید. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد به افزودن موارد به ویرایشگر آواتار ادامه دهد.

با این به روز رسانی جدید، کاربران می توانند از آواتارها در تمام پلتفرم های متا از جمله پلتفرم های واقعیت مجازی شرکتی استفاده کنند. هر تغییری که کاربر در آواتارهای فیس بوک و مسنجر خود ایجاد کند به طور خودکار در اینستاگرام ظاهر می شود.

همچنین تغییرات آواتار اینستاگرام به صورت خودکار روی آواتارهای فیس بوک و مسنجر اعمال خواهد شد. همچنین، کاربران می توانند آواتارهای مختلفی برای هر پلتفرم ایجاد کنند. متا می گوید هدف این است که با گذشت زمان، کاربران بتوانند آواتارهای خود را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنند و در آینده، این شرکت به روز رسانی های بیشتری را در این زمینه نشان دهد.

آواتار متا سه بعدی

متا همچنین با NFL کار می کند تا راهی برای جشن گرفتن تیم های کاربر مورد علاقه Super Bowl ارائه دهد. کاربران می توانند از هم اکنون تا 28 فوریه از طریق آواتار از تیم پشتیبانی کنند. همچنین، پیراهن خنثی LVI Super Bowl برای کاربرانی در دسترس است که نمی‌خواهند تیمی را انتخاب کنند.

ایگریم شورمانمدیر کل متا گفت:

واقعیت مجازی و جستجو بخش مهمی از منظره ما هستند. اما ما متاوارز را به عنوان یک دنیای دیجیتال به هم پیوسته می بینیم. آن دنیا، علاوه بر پلتفرم‌های آشناتر مانند گوشی‌های هوشمند و رایانه‌ها، پل‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را ایجاد خواهد کرد. توسعه یک آواتار در پلتفرم ما اولین گام برای دستیابی به این هدف است و ما امیدواریم که شخصیت مجازی جدید به شما کمک کند آنطور که می خواهید آنلاین شوید.

مقالات مرتبط:

این شرکت برای اولین بار آواتارها را در سال 2020 به عنوان راهی برای رقابت با اسنپ بیت‌موجی راه‌اندازی کرد و از آن زمان به روز رسانی ادامه داده است. این تغییر جدید، برای مثال، زمانی رخ داد که متا سال گذشته گزینه‌های آواتار جدیدی را برای چشم، بینی، ریش و مدل مو با هدف شخصی‌سازی و ارائه تنوع بیشتر به بازار عرضه کرد. با این حال، تا کنون، متا از به اشتراک گذاری آمار عددی مرتبط با گیرندگان آواتار خودداری کرده است.

به‌روزرسانی جدید متا آواتار در راه است زیرا شرکت درآمد سه ماهه چهارم و کل سال خود را امروز، 2 فوریه 2022 منتشر خواهد کرد. برای اولین بار، متا قصد دارد نتایج حاصل از واحدهای سخت‌افزار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را نشان دهد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما