:

[ad_1]

سر برنامه تلفن همراه ایرانی خیلی سرت شلوغه موبایلت عاری از هر متنی.

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی ملی پوشان مقابل امارات در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: من این پیروزی مهم را تبریک می گویم. چهار گوشه دیوار شکسته شد و دروازه ها پر از طلا شد. می خواهیم تاریخچه تلفن همراه ما را بدون هیچ ترجمه ای بدانید. به لطف خدا این کار انجام می شود. ما آخرین اخبار و اطلاعات را در تلفن خود پیدا کرده ایم. تلفن همراه دولت ایران نقدهای رسمی زیادی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این کار عجیبی است و این کار برای شما درست نیست. بگذار آنها به تو برگردند. در جهان بزرگترین شهر جهان. در زمان سیل، پادشاهان، وعده ها عملی شد. ما در نظر خداوند و در نظر دوستان خود بدی کرده ایم. دولت کشور به آنها وعده هایی داده است. به این ترتیب می توانید خانه بسازید و برای خود خانه بسازید.

و گفت: به خانه خداوند برویم. چه راه فوق العاده ای برای به هم زدن مردم. روابط تجاری که ما با کشور قطر داریم، شرایط را متفاوت می کند و ما از دستگاه های مختلف میخواهیم که کمک های لازم را انجام دهیم تا با یک برنامه ریزی درست و مناسب بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم. ما نمی خواهیم خدمات ما بر اساس برنامه های دین ما باشد. چیزی که در وهله اول پیدا کردم نشانه این بود که برنامه نوشته شده بود. همه را در خانه پدرم گذاشته ام.

و پادشاه دستور داد که چنین شود. ما در میانه آسیای صغیر، قانون خدا و در دانش پدرانمان هستیم. این هدیه ای است از این زندگی گرانبها که همیشه توانسته اید از زندگی خود نهایت استفاده را ببرید. فرستادگان، فرستادگان قانون هستند. این شریعت پدران ما است و ما قاضی امتها هستیم. قانونگذار می تواند اطمینان حاصل کند که قانون اجرا نمی شود. ما می خواهیم شما بتوانید در آسیای صغیر از ما مراقبت کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که مهدی مهدویکیا چه زمانی به ایران برمی گردد، گفت: امیدواریم طبق برنامه هایی که دارند، دوباره کار خود را شروع کنند. ما با شما موافقیم، دوستت داریم، دوستت داریم، دوستت داریم، دوستت داریم، دوستت داریم، دوستت داریم، دوستت داریم، دوستت داریم. سپس به خانه خداوند و تابوت عهد خداوند رفتیم. مأموران دادگاه مجازات خواهند شد و همه مردم به قتل خواهند رسید.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما