این ورزش واکسن وارداتی فایزر را نشان می دهد

[ad_1]

خبرگزاری مهر: ورزشکاران، به ویژه کسانی که در توکیو سفر می کنند، به دنبال فعالیت هایی غیر از خطرات کرونا هستند، بنابراین داشتن حق استفاده از واکسن های وارداتی فایزر با قرار گرفتن در گروه های پرخطر بسیار مهم است.

اگرچه فاز اول آزمایشات بالینی واکسن ایرانی کرونا آغاز شده و اولین آزمایشات انسانی انجام شده است، اما با توجه به زمان لازم برای تولید انبوه این واکسن ایرانی، مذاکراتی با چندین شرکت سازنده واکسن کرونا در سراسر جهان انجام شده است. محصول را شروع کنید برای واکسیناسیون مردم ایران استفاده می شود.

به گفته وزارت بهداشت که سیاستگذار خرید و تایید واکسن است و جمعیت هلال احمر که بر اساس ماده 14 مدیریت بحران مسئولیت دریافت کمک های بین المللی را بر عهده دارد، دوز یک میلیونی را با هم مذاکره کرده اند. برای واردات واکسن جمعیت هلال احمر همچنین به دنبال تحویل “150000” دوز واکسن از سازمان های خیریه خارج از کشور است.

گفته می شود که واکسن های وارداتی فایزر برای “گروه های در معرض خطر” استفاده می شود. به عنوان یک قاعده، متخصصان بهداشتی که مستقیماً تحت تأثیر آسیب های عروق کرونر قرار می گیرند، بخشی از این گروه هستند. طبیعتاً والدین مبتلا به بیماری های صعب العلاج نیز به این گروه اضافه می شوند.

به طور کلی دولت ایران باید بهره مندی از واکسن های فایزر وارداتی را در اولویت قرار دهد و بر این اساس ابتدا به افراد گروه های پرخطر تزریق شود. اما سوالی که مطرح می شود این است که «الویت استفاده از واکسن های فایزر وارداتی چیست، ورزش ها و شهروندان چیست و مسئولان مربوطه در این زمینه چه کرده اند؟»

توجه به “ورزش” در توزیع واکسن های وارداتی “فایزر” ضروری است.

ورزش یکی از حوزه‌هایی است که محدودیت‌های قلبی در آن به شدت اعمال می‌شود، بنابراین با شیوع این ویروس در کشور، فعالیت‌ها و برنامه‌ها در همه زمینه‌ها لغو شده و نتیجه رکود و رکود ماه‌ها ادامه دارد.

البته مدتی است که با شروع اردو و مسابقه، این ورزش از حالت رکود خارج شده و به حالت طبیعی و دائمی نزدیک شده است، هرچند در این حرکت، کرونا و خطر وجود داشته و فراوان است. نگاهی به ورزشکاران و مربیان آنها بسیاری از رشته ها آلوده هستند.

با این حال، دیگر منطقی برای لغو فعالیت ها و برنامه های ورزشی وجود ندارد، به ویژه اینکه المپیک و پارالمپیک هم اکنون در پیش است و تاکیدات مکرر کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک نشان از برگزاری مناسب بازی ها دارد.

علاوه بر این ورزش یک چرخه اقتصادی بزرگ و چرخه ای است که در ایران کاملاً قابل انجام است، اما به طور کلی تأثیر آن بر هیچکس پوشیده نیست و در ابتدا برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و در بین جامعه است. .

البته اگر تعامل لازم بین دولت و ورزش وجود داشته باشد، همه این تأثیرات کاملاً محقق می شود، به ویژه اکنون که کرونا و ممنوعیت شرایط خاصی را ایجاد کرده و تجربه ای در کشور ندارند.

واضح است که افرادی که در این شرایط فوق العاده ورزش می کنند با رعایت پروتکل ها و پیشروی بر اساس تصمیم کرون با دولت تعامل نشان داده اند. اگر 100% توسط دولت محقق شود، این تعاملات کرونری می تواند منافع متقابل داشته باشد. به این ترتیب دولت با حمایت به موقع خود عرصه مناسبی را برای فعالیت های ورزشی نامطلوب ایجاد کرد و از سوی دیگر این افراد با بهره گیری از شرایط استاندارد ایجاد شده خود را برای درخشش و ایجاد شور و نشاط در جامعه آماده کردند. . بنابراین، ورزش مجدداً به عنوان کارآمدترین ابزار برای دستیابی به هدفی که حاکی از موفقیت دولت است، ایفای نقش می کند.

البته منظور از ورزشکاران معمولاً ورزشکارانی است که برای حضور در المپیک و پارالمپیک فعلی توکیو هیجان زده هستند و حضور پررنگ در این دو رشته به سلامت جسمی و روحی آنها بستگی دارد که تا حد زیادی قابل دستیابی است. توسط حذف در هنگام واکسینه شدن. شاید افرادی مانند ورزشکاران و مربیانی که در لیگ برتر فعالیت می کنند در این گروه باشند. در کل نباید در توزیع واکسن های وارداتی از ورزشکاران غافل شد.

مسئولان نباید شکست بخورند

از مجموع یک میلیون دوز واکسن فایزر که قبلاً تهیه شده یا ۱۵۰ هزار دوز واکسنی که یکی از موسسات خیریه خارج از کشور قول داده به ایران اهدا شود، گروه‌های ورزشی ویژه نیز می‌توانند در صورت اقدام به موقع مسئولان مربوطه، اهدا کنند.

عاقلانه است مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که بارها بر سلامت ورزشکاران در کنار موفقیت خود تاکید کرده اند با وزارت بهداشت و مسئولان و مسئولان مشورت کنند. حتی نهادها و مقامات بالاتر در صورت لزوم. دفاع از حق استفاده از واکسن های وارداتی.

البته از سوی کمیته بین المللی المپیک و همچنین کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام شده است که در شب برگزاری دو رویداد توکیو، واکسن کرونا در صورت لزوم در اختیار کشورهای فقیر قرار می گیرد، اما اکنون افرادی که به توکیو سفر می کنند باید وارد شوند. کمپ. و آموزش، او واکسینه خواهد شد، باید بتواند بدون نگرانی آموزش را دنبال کند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما