برای جوانسازی پوست آر اف بهتر است یا هایفو؟ گهواره

آر اف بهتر است یا هایفو

انجام  آر اف در کنار لیزر لیپولیز یک روش موثر و توانمند برای لیفت گردن است که تقریبا هیچ رقیبی در این زمینه ندارد . متورم شدن پوست یکی از نشانه‌ های آسیب جدی به سلول‌های پوست می‌باشد و می‌تواند سیستم ایمنی افراد را به شدت تحریک نماید. پس از انجام این فرآیند زیبایی، جریان خون بافت مورد نظر به میزان قابل توجهی افزایش می‌ یابد و آب میان بافتی بیشتری در آن ناحیه جمع می‌شود و این علائم خود را به شکل تورم نشان می‌دهند. نکته قابل توجه این است که نباید دستگاه هایفو را بسیار پیچیده بدانید. در سونوگرافی امواج اولتراسوند برای مشاهده اجزای داخل بدن و یا جنین در شکم مادر استفاده می‌شود.

امواج پر توان مافوق صوت متمرکز یا هایفوتراپی (HIFH) برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن بدون نیاز به عمل جراحی استفاده می شود. از زمان معرفی در سال 2012، استفاده از این روش درمانی به سرعت گسترش پیدا کرد و هم اکنون متخصصان در سراسر جهان از دستگاه های پیشرفته هایفو تراپی برای بیماران خود استفاده می کنند. به‌طور کلی روش آر اف برای افراد بالای 35 سال توصیه می‌شود؛ اما اگر فردی در حدود سنی بین 25 تا 30 سال باشد و مشکلات جدی پوست داشته باشد، می‌تواند از این روش درمانی استفاده کند. زیرا آر اف نیز مانند هایفو باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شده، و این فرایند در پوست زمان بر است.

آر اف فرکشنال

معمولا توصیه می شود که بیماران قبل از مراجعه به کلینیک های درمانی، اطلاعاتی در رابطه با روش های مختلف درمانی داشته باشند؛ البته پزشک نیز توضیحات لازم را در رابطه با روش های مختلف به بیمار ارائه می دهد. به این ترتیب بیمار با آگاهی کامل نسبت به یک روش، مزایا و معایب آن، فرصت تصمیم گیری دارد. ما هدف خود را عرضه بهترین و با کیفیت ترین ابزار مراقبت از پوست و زیبایی به مخاطبین خود قرار داده ایم.

رفع جای زخم اسکار ها و ترک های بدن یکی دیگر از مهم ترین نتایج این روش است. همان طور که گفتیم روش آر اف درصد کلاژن سازی در بافت پوست را افزایش می دهد که وجود این پروتئین موجب می‌ شود زخم و جای اسکار کاملا از بین برود و بعد از مدتی شما شاهد ظاهری سالم تر و زیبا تر پوست خود خواهید بود. همچنین این روش در رفع ترک های ناشی از کاهش و افزایش وزن بسیار موثر است.

از بین بردن غبغب ، چربی های زیر فک و چانه از دیگر کاربردهای این پروسه می باشد. امواج حاصل از این دستگاه با نفوذ در لایه های پوست و تاثیرگذاری بر لایه درم ، موجب بهبود و سفت شدن ساختار پوست می شود. یکی از جدیدترین تکنولوژی های موثر در جوانسازی و زیبایی پوست ، آر اف فرکشنال می باشد. از این دستگاه می توان برای برطرف کردن بسیاری از عیوب و مشکلات پوستی صورت استفاده نمود و شاهد نتایج درخشان و فوق العاده آن در مدت زمان کوتاهی بعد از درمان بود. این روش از آنجایی که کم تهاجمی در نظر گرفته می شود ، برای انواع پوست و در سنین مختلف قابل انجام است.

پرسش و پاسخ درباره آر اف بهتر است یا هایفو:

این احتمال وجود دارد که تا یک ساعت پس از جلسه دردی را در این نواحی حس کنید. زمانی که انجام این عمل زیبایی به پایان رسید می توانید بعد از آن به خانه روید و به کار های عادی خود برسید. در صورتی که هرگونه سابقه زخم و جراحت در گذشته داشته اید حتما با پزشک معالج خود در میان بگذارید.

تنها تفاوت آن ها عمق و طریقه اعمال امواج رادیو به پوست است، که باعث نتایج متفاوت می شود. تفاوت دیگر این دو روش در این است که هر کدام از آن ها بر لایه های مختلفی از پوست تاثیرگذارند. در روش هایفو از امواج صوتی استفاده می شود که این امواج تاثیرات عمیق تری روی پوست دارند. به عبارت دیگر هایفوتراپی روی بخش های عمیق تر پوست تاثیر گذار است. انرژی ساطع شده از این دستگاه از لایه درم فراتر رفته و به لایه های عمیق تر پوست می رسد. با توجه به عمق بیشتر تاثیر، کلاژن تازه بیشتر و با کیفیت تر تولید می شود.

تعداد جلسات هایفوتراپی و آر اف چقدر است:

در واقع تاثیر آر اف در مرز باریکی از آسیب‌های جزئی و مفید و آسیب‌های خطرناک و سوختگی ایجاد می‌شوند. بافت فیروزی و کلاژن‌های جدید بعد از مدتی از بین می‌روند و بافت طبیعی پوست جایگزین آن‌ها می‌شود. آر اف بهتر است یا هایفو یعنی بعد از مدتی نسبتاً طولانی باید برای ترمیم و تجدید تاثیرات آر اف فرکشنال دوباره به کلینیک مراجعه کنید. این یک روش برای جوانسازی و سفت کردن پوست به کمک امواج رادیویی خاص یا اشعه لیزر است.

آر اف بهتر است یا هایفو

اگر شما هم به دنبال روشی بدون درد و ایمن برای جوانتر کردن چهره خود هستید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه می توانید از نتایج قابل توجه این درمان های پیشرفته لذت ببرید. در طی فعالیت 24 ساله خود، کلینیک سالاریه قم به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند. جوش و آکنه صورت که به صورت فعال برروی پوست قرار دارد بسیار آزار دهنده است و البته درمان برخی از جوش ها بسیار سخت و زمان بر خواهد بود، به کمک این دستگاه می توانید مشکلات فعال پوستی مانند جوش های چرکی و سر سیاه را بر طرف نمایید . هنگام درمان جوشِ صورت ، امکان تشدید موقت آن پس از درمان وجود دارد اما بعد از دوره ی درمان به طور کامل رفع خواهد شد. بسیاری از خانم ها بعد از استفاده از این روش از پوست صاف و زیبای خود رضایت مندی کامل را دارند.

  • دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، مو و لیزر با سالها تجربه در زمینه انجام جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان، آماده ارائه خدمات به متقاضیان گرامی در این زمینه می‌باشد.
  • در واقع این گونه می توان گفت که این مدل، ترکیبی از آر اف و میکرونیدلینگ است که به تولید هر چه بیشتر کلاژن در پوست کمک می کند.
  • درمان در آر اف فرکشنال از طریق تحریک فرآیندهای ترمیمی پوست صورت می گیرد.
  • هایفو و آر اف اساسا روش هایی غیر جراحی و غیر تهاجمی برای کشیدن و سفت کردن پوست هستند.

توجه به این نکته ضروریست که در حالی که مقداری بهبود در سفت کردن و لیفت پوست بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است، بهترین نتایج هایفوتراپی یا آراف طی 2 تا 3 ماه ایجاد می شود. خوب است بدانید که هر دو این روش ها به صورت غیر جراحی و غیر تهاجمی سبب کلاژن سازی و بازسازی پوست در لایه های عمیق می شوند. در روش هایفوتراپی پوست صورت به کمک امواج اولتراسوند و یا فراصوت لیفت و سفت می شود. همچنین لازم است بدانید که هایفوتراپی نسبت به آر اف فرکشنال به عمق بیشتری از پوست نفوذ پیدا می کند. در حالی که در RF فرکشنال در تهران ، برای تحریک کلاژن و از بین بردن چین و چروک ها از اشعه لیزر استفاده می کند. پس از اتمام این پروسیجر پوست سفت شده و ظاهر آن دچار تغییرات چشمگیری می شود.

پس از درمان با آراف فرکشنال بیماران خیلی زود نتایج درمان را در خود احساس می‌کنند اما نتیجه نهایی معمولا 2 ماه بعد از دوره درمان، خود را نشان می‌دهد. ماندگاری نتایج درمان بسیار بالاست اما گاهی ممکن است بیمار دوباره نیاز به درمان پیدا کند. در روش آر اف فرکشنال هر چه امواج به سطح عمیق‌تری نفوذ کنند، تاثیر حرارت کمتر می‌شود؛ لذا این روش درمانی با محدودیت‌هایی همراه است. امواج منتشر شده، گرما و انرژی را با خود به عمق پوست می‌برند و با افزایش جریان مایع به درون سلول‌ها تاثیر مثبتی بر سیستم‌های عروقی و لنفاوی می‌گذارند.

در آر اف کونتراج، از فناوری تک قطبی و دو قطبی استفاده می شود و مشکلات موجود در لایه های سطحی و عمقی پوست برطرف خواهد شد که اثربخشی این مدل نیز بسیار بالا می باشد. استفاده از انرژی فراصوت در فرایندهای زیبایی تکنیکی نسبتا جدید است. به همین دلیل، آر اف مدت زمان بسیار بیشتری است که در زمینه جوانسازی صورت به کار گرفته می‌شود. لازم به ذکر است روش درمانی هایفو مورد تأیید سازمان غذا و دارو (اف دی ای) قرار گرفته است. معمولاً نتایج آر اف پس از گذشت 2 ماه از انجام آن، در بیمار ظاهر می شود و تقریباً به مدت 2 سال ماندگاری دارد؛ اما این مدت زمان بسته به میزان مراقبت های بیمار تغییر می کند.

این امواج حداکثر تا عمق 3 میلی‌متری پوست نفوذ می‌کنند و جهت برانگیختن دو نوع واکنش به صورت انتخابی به بافت‌های پوست حرارت می‌دهند. آر اف (RF) مخفف Radio Frequency و به معنی فرکانس رادیویی می باشد. آر اف با امواج رادیویی در لایه پوست حرارت ایجاد کرده، و باعث افزایش کلاژن و الاستین در پوست می شود.

با فرض اینکه هیچ مشکلی که روند درمان هایفو را مختل سازد، وجود ندارد، خود را به موقع به مرکز درمانی برسانید. این کار شما را آرام نگه می دارد و هر نوع اضطراب را از بین می برد. هایفو یک درمان بدون درد و غیرتهاجمی است، بنابراین اضطراب نداشته باشید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما