تور نوروز فرصت‌ها برای همه

یعنی شما با پرواز از ایران، مثلا از تهران یا تبریز یا ارومیه یا مشهد و یا شیراز به استانبول سفر می کنید. آنها با استفاده از این پروازها، یک پکیج تور یا برنامۀ سفر را آماده می کنند. شاید بارها عناوینی همچون آفر تور یا تور لحظه آخری را شنیده باشید اما لازمه بگوییم در اصل این نوع تورها به تورهایی اطلاق می شود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته اند، یعنی معمولا این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام و اجرای آن تور بشمار میروند، بنابراین شما مسافرین تور عید برای رزرو یا خرید این تورها باید این نکته را توجه داشته باشید که می بایستی اصطلاحا چمدان به دست باشید . بسته به اینکه شما چقدر بخواهید هزینه کنید، یا چه مدت بخواهید سفر کنید، یا اصلا کارتان چند روز طول بکشد، تورتان را از بین این تورها انتخاب می کنید. بجز اینکه به درخواست مسافر، محلی دیگری برای اقامت او رزرو شود، در موارد معمول و در تورهای برنامه ریزی شده از قبل، محل اقامت هتل هایی هستند که از دو تا پنج ستاره توسط کارگزاران مستقر در استانبول برای اقامت مسافران رزرو شده اند.

همانگونه که حتما می دانید، مردم ایران با پاسپورت ایرانی، برای سفر به کشور ترکیه نیاز به اخذ ویزا قبل از سفر نداند و تنها با ارائۀ گذرنامه می توانند وارد خاک این کشور شوند. اما فصل بعدی سفر که همواره مسافران بسیاری را راهی کشور ترکیه و شهر استانبول می کند، فصل تابستان است. البته که ترکیه خود را امروز، جزئی از قارۀ اروپا می داند، اما می دانید که این شهر در گذشته به این عنوان مشهور بود. تمام این موارد و البته شرایط جوی بسیار دلچسب آن، باعث شده که این شهر، در گذشته همواره مورد توجه تمام امپراتوری های قدرتمند باشد. کوش آداسی، از لوکسترین ساحلهای ترکیه است که با هتلهای لاکچری و بسیار مدرن همیشه شناخته میشود و به شما این امکان را میدهد که در تعطیلات نوروز بیوقفه هیجان تفریحهای بینظیر هتلهای لوکس را تجربه کنید. به همین دلیل شما می توانید برای تور نوروز 1402 اصفهان را نیز انتخاب نمایید. شما هر سلیقه و روحیه ای که داشته باشید، می توانید از سفر به استانبول و بودن در این شهر لذت ببرید. یکی از دلایل سفر به شهر استانبول، خرید در این شهر است.

موضوع بعدی اینکه انتخاب یکی از انواع هتل های اقامتی چه از نظر کیفیت و درجه و از نظر چند ستاره بودنشان می تواند در نرخ تور مالزی نوروز بسیار تاثیر گذار باشد. به همین خاطر آژانس مسافرتی الفبای سفر با مطالعه و بررسی مقاصد گردشگری در قاره های مختلف دنیا تورهای خارجی ویژه نوروز 1402 را تدارک دیده است تا شما بتوانید با خیالی راحت و با حداقل هزینه سفری لذت بخش به مقصد مورد نظر خود داشته باشید.

اولین مورد وسیلۀ سفر است که در مورد تورهای استانبول معمولا وسیلۀ سفر هواپیما است. شهر تفریحی ساحلی کوش آداسی درست در دریای اژه واقع شده است. تاریخ ترکیه، پستی و بلندیهای زیادی را به خود دیده و در طول سالیان دور بارها از هر سو مورد تاختوتاز دشمنان واقع شده است. اگر اهل تاریخ و فرهنگ هستید، اگر اهل طبیعت و جاذبه های طبیعی هستید، اگر اهل خرید و تجارت هستید، اگر اهل ورزش و سرگرمی هستید و اگر هر روحیه ای دارید، این سفر و تور استانبول می تواند برایتان جالب، جذاب و خاطره انگیز باشد. اما با نزدیک شدن به تاریخ سفر، در صورتیکه هنوز تمام ظرفیت صندلی های پرواز برای آن روز خاص پر نشده باشد، با اعمال تخفیف روی تور و تبلیغ تور لحظه آخری استانبول ، سعی می کنند مابقی ظرفیت خالی پرواز را پر کنند و از ضرر و زیان جلوگیری کنند تا حداقل بخشی از آنرا پوشش دهند. اما با توجه به شرایط فعلی، تکلیف برخی از تورهای خارجی هنوز مشخص نیست. این غذا بسیار شبیه کباب یا سوفله است و با گوشت، سبزیجات و سسهای پیچیده شده در نان پیتا درست می شود.

شماعیزاده پیش از ۱۳۵۷، بیشتر آهنگهایی را ساختهاست که بسته به روحیات و روزگار آن زمان بیشتر غمگین و از لحاظ موسیقایی گاهی بسیار شکوهمند و حماسی هستند. تورهای نوروزی خارجی امسال به دلیل وجود کرونا از لحاظ تنوع مقصد خیلی کم میباشد، آرندتور تلاش کرده مقصدهایی که از لحاظ کرونا در شرایط بهتری قرار دارند تور برگزار کند که برخی از آنا عبارتند از: تور نوروز 1402 کنیا، تور نوروز 1402 نپال، تور نوروز 1402 استانبول، تور نوروز 1402 ارمنستان، تور نوروز 1402 آنتالیا، تور نوروز 1402 مالدیو که این تورهارو در حال برگزاری میباشد و تور ویژه نوروز 1402 میشه کنیارو معرفی کرد چون از لحاظ کرونا جزو کشورهای سفید جهان محسوب میشود. کوتاهترین تور نوروز 1402 ایوار، تور 7 روزه استانبول (البته بر روی هتل پنج ستاره و با پرواز ترکیش همراه با راهنمای فارسی زبان) و بلندترین تور نورزی امسال مانند سالهای گذشته، تور دور اروپای 24 روزه است.

خوب در مقابل اگر متقاضی تورهای داخلی امسال هستید، پیشنهاد ما این است که شما از اوایل بهمن ماه برنامه ریزی خرید تور داخلی خود باشید. اما اگر حس کنند که تا انتهای بازۀ تعیین شده نخواهند توانست به تمام تعهد خود عمل کنند، با اعمال تخفیف روی تورها و تبلیغات آفر تور استانبول سعی می کنند مسافران بیشتری را ترغیب به خرید این تور کنند تا بتوانند به تمام تعهد خود عمل کنند یا حداقل بخشی از آنرا پوشش دهند. و با وجود تمام توضیحات و لینک های سایت، اگر سوالی داشتید و یا نیاز به راهنمایی بیشتر بود، حتما با مشاوران و کارشناسان ما در آژانس مسافرتی سیارک شهزاد پارسی و با شماره های 33 و 26712731 تماس بگیرید و سوالاتتان را بپرسید و راهنمایی لازم را دریافت کنید. اگرچه آژانس مسافرتی که قصد سفر با وی را دارید برای دریافت ویزای شینگن کمک زیادی به شما خواهد کرد، توصیه میکنیم تا دو سال بعد از ریجکتی، اقدام به دریافت ویزا نکنید؛ زیرا متأسفانه احتمال ریجکتی دوباره بسیار بالاست. شماعیزاده پیش از انقلاب ۱۳۵۷ فعالیت سیاسی چندانی نداشت، اما بعد از انقلاب با ساختن آهنگهایی نظیر «شهر خالی» مخالفت خود را با جمهوری اسلامی نشان داد.

برخی دیگر تور ترکیبی را سفارش می دهند و می خواهند بعد از استانبول، به شهر دیگری بروند که در این حالت، باید یک پرواز داخلی به مقصد شهر بعدی رزرو شود یا ترانسفر زمینی از استانبول به شهر بعدی برای مسافر هماهنگ شود. در برخی از تورها به مقاصدی که ممکن باشد، وسیلۀ سفر می تواند قطار، اتوبوس یا ون توریستی نیز باشد. این کاملاً طبیعی است که نماینده آژانس از رقمی که قرار است در سفر هزینه کنید، جویا شود. هتلهای روی سطح زمین در جزایر دارای سکنهٔ سن کریستوبال، سانتا کروز، فلورآنا و ایزابلا دایر شدهاند.

استفاده از اتاق های بازی یا اتاق های بازی کودکان نیز روی رزرو شما قرار داده شده تور ارمنستان نوروز (https://salamparvaz.com/tours/nowruz/armenia) اند. در مواردی استفاده از بار و کافه در هتل یا کافه و رستوران ساحلی هتل نیز برای شما رایگان خواهد بود. این محل اقامت از مهمانسرا، متل یا هتل، یا حتی اقامتگاه محلی و بوم گردی و یا حتی در مواردی خاص از تورهای طبیعت گردی، چادر مسافرتی است. این خدمات بیشتر شامل وعده های غذایی هتل هستند و در مواردی نیز استفاده از امکانات هتل می تواند جزئی از این خدمات باشد که به همراه اتاق، می توانند از قبل رزرو شوند. به گزارش ویرلن؛ فارغ از این امکانات فیزیکی، سرویسی که هتل ارائه میکند نیز بسیار نقش پررنگی در کیفیت سفر شما خواهد داشت. حتی استفاده از امکانات تفریحی هتل ها مانند استخر، پارک آبی، زمین های تنیس، گلف یا فوتبال و والیبال نیز برای مسافران رایگان است. آژانس های مسافرتی یا گردانندگان تور، از مدت ها قبل صندلی های پرواز را در مقاصد محبوب گردشگری رزرو کرده و پول آنرا به ایرلاین می پردازند.

شهر استانبول در قسمت غربی کشور ترکیه قرار گرفته است. قدتهای حاکم بر سرزمین ترکیه امروزی یا پیش از آن عثمانی و هر حکمرانی که بر این کشور مسلط بوده است، معمولا توجه ویژه ای به این شهر داشته اند. سال ها است دو اصطلاح تورهای لحظه آخری یا تورهای آفری رایج شده است که این تورها تحت شرایطی خاص ایجاد می شوند و به فروش می رسند. این فصل مسافران خاص خود را دارد. شهر خوی در ۱۳۵ کیلومتری ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی قرار دارد. استان هرمزگان با دارا بودن چهارده جزیره و داشتن سفرهای دریایی یکی از استانهای متفاوت در نوع سفر و راهها شناخته میشود.

بویژه اینکه مردم کشور ترکیه و شهر استانبول، با خصوصیات سفر مردم ایران آشنا شده اند و با توجه به اینکه به صنعت گردشگری به شکلی اصولی نگاه می کنند، از تخفیفات برای خرید در این فصل و این زمان، برای جذب بیشتر مسافران ایرانی استفاده می کنند. یعنی شما علاوه بر برخورداری از تمام وعده های غذایی، در صورت تمایل می توانید میان وعده و آب میوه را نیز استفاده کنید، بدون اینکه هزینۀ اضافی بابت آن بپردازید. ضمن اینکه در لینک هایی برایتان قرار داده ایم، قیمت تور استانبول آمده است تا مطلب کاملی در دسترس شما باشد. در این مطلب قصد دارم در مورد تور استانبول و همچنین تمام ویژگی های این تور صحبت کنم.

شما در اصل با رزرو هتل، از تمام خدمات آن به صورت کامل بهرهمند خواهید شد. با اجرا در اوکلاهومای ایالات محتده آغاز کرد. در نتیجه، بهتر است قبل از سفر خارجی خود این موضوع را مد نظر داشته باشید تا بتوانید خاطره خوبی را از سفر به کشورهای خارجی تجربه کنید. بهتر است بدانید آفرهای تورهای نوروزی معمولا به کسانی توصیه می شوند که زودتر برای رزرو تور نوروز 1402 اقدام می کنند. بهتر است بدانید قیمت تورها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به مقصد سفر، هتلی که روز می شود، طول مدتی که قرار است که فرد در آن شهر یا کشور بماند بستگی دارد.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما