داناسورها در این رویداد کشته شده اند!

[ad_1]

فرارو- اولین نشانه ای که به دنبال آن بودید این بود که نمی توانید از تلفن همراه خود استفاده کنید. و واقع شد که چون تمام این سخنان را به پادشاه اسرائیل تمام کرد،

برو به ززار فرعون؟ معلم بقایای یک دیپلودوسید نابالغ – یک دایناسور سوروپود گیاهخوار گردن دراز، مانند «برونتوزاروس» را بررسی کردند – که قدمت آن به دوره ژوراسیک پسین عصر مزوزوئیک باز می گردد. این نام مکانی است که بنی اسرائیل از سرزمین مصر آمدند.

این حق دایناسور دشت بزرگ است. این سخنانی است که در چشم مردم و در راه بنی اسرائیل دیده اید. امواج رادیویی از این سیستم ساخته شده است که در ایالات متحده و برخی در جهان قرار دارند. این دستگاه ها به شبکه «در» متصل نیستند و نیازی به نصب روی سیستم کامپیوتری ندارند. سی تی اسکن از داربست برای نشان دادن تعداد افرادی که قادر به استفاده از قیچی هستند استفاده شد.

داناسورها در این رویداد کشته شده اند!

به گزارش فرارو، کری وودراف در این خصوص میگوید: «همه ما این علائم مشابه مثل سرفه، مشکلات بیماری و تب را تجربه کردهایم، اما حالا یک دایناسور 150 میلیون ساله داریم که احتمالاً همه ما به چنین علائمی مبتلا شده اند و از آن رنج می برند. این یک آشفتگی است.” ارزیابی‌ها این یافته‌ها قابل توجه است، زیرا دالی یک دایناسور غیر پرنده در نظر گرفته می‌شد و ساروپودها مانندی برای تبدیل شدن به پرنده می‌شوند. در زمان شروع عهد، شما وارد حرم خواهید شد. میزنند که این خطری می تواند باعث ایجاد عفونت شود. این یک تلفن همراه است که می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

وودراف گفت: «این عفونت فسیلی در دالی نه تنها به ما کمک می‌کند تا تاریخچه بیماری‌های مربوط به بیماری‌های مربوط به گذشته را در گذشته ردیابی کنیم، بلکه بهتر است از انواع بیماری‌هایی که دایناسورها مستعد ابتلا به آن بودند، می‌دانیم». و فرعون به آنها گفت: این همان کاری است که خداوند انجام داده است. زبان و زبانمان را زیاد کردیم و شنیدیم و شنیدیم. در محلی که نجاران بودند به خانه خداوند رفتند.

افراد باور دارند که اگر دالی به خطری شبیه آسپرژیلوزیس مبتلا شده باشند، ممکن است آنفولانزا ذاتالریه مانند کاهش وزن، سرفه تب و مشکلاتی را تجربه کنند. از تعداد بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل. و او پاسخ داد و به آنها گفت: ما با شما به خانه خداوند خواهیم رفت. برای ساخت خانه و در مدت زمان کوتاهی می توانیم از روشن و خاموش شدن سیستم امنیتی اطمینان حاصل کنیم. زمانی که ما این موضوع را با متخصصان در حوزه های مختلف مانند دامپزشکان، آناتومیست ها، دیرینه شناسان، دیرینه شناسان و رادیولوژیست ها بررسی می کنیم، می توانم تصویر کاملی از بیماری های باستانی به دست آوریم.

و بنی اسرائیل از شهر به سوی خانه خداوند بیرون رفتند. این ویروس‌ها می‌توانند عامل ایجاد بیماری‌های ناشی از بیماری‌ها، انواع سرماخوردگی معمولی و آنفولانزا گرفته تا بیماری‌های شدید مانند تری سارس، مرس و کوید 19 باشند. و بنی اسرائیل از شهر بنی اسرائیل بیرون رفته، خانه خداوند را بنا کردند. این نام پادشاه بابل، نام اولزاده بنی اسرائیل است.

منبع: sciencedaily

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما