جنجال اخیر بر سر سردار آزمون و دختر روسی

[ad_1]

فرارو: داستان سردار آزمون با ایلیا، دختر روسی که ادعا می کند مادر سردار آزمون است، ادامه می یابد. در واقع تا مدت ها یکی از رسانه های روسی با طرح این ادعا کار را برای فرماندهان آزمایشی در روسیه سخت کرد و به نظر می رسد این پرونده به مرحله حساسی رسیده است.

به گزارش فرارو، رسانه های روسی برای اولین بار به نقل از وکلای روسی، مقامات تحت تعقیب را به امتناع از پرداخت نفقه دختر تازه متولد شده خود متهم کردند. در آن زمان، الیجا علیه سردار آزمون شکایت کرده بود و به دنبال 700000 دلار مزایای بود. رسانه های روسی این موضوع را مهم ترین کمک هزینه ای می دانند که در طول تاریخ پرداخت می شود.

اما در همان زمان ادعا شد که سردار آزمون موضوع را نپذیرفته و از اعتراف به داشتن یک دختر خودداری کرده است. البته همه این موضوعات مطالبی است که در سایت های روسی نوشته شده است و سردار آزمون تاکنون در این مورد صحبتی نکرده است. آخرین خبر قبل از جنجال جدید این بود که وکیل الیا اعلام کرد که سردار آزمون روسیه را ترک می کند و به تیم دیگری در کشور دیگری می پیوندد، بنابراین پیگیری پرونده دشوار خواهد بود و پرونده می تواند به عقب برگردد.

در تازه ترین اتفاق اما «فارس» به نقل از یکی از رسانه های روسی جنجال دیگری را فاش کرد و نوشت دختر متولد شده که گویا دختر ممتحن بوده، بیمار بوده اما بازپرس از پرداخت هزینه های درمان خودداری کرده است. این بار الیجا به تنهایی وارد زمین شد و گفت که از اینکه سردار آزمون سگ را با جت شخصی به سفر برده تعجب کرده است اما او از پرداخت هزینه مراقبت از دخترش خودداری می کند. وکیل این دختر روسی در دادگاه از بی توجهی به این تست انتقاد کرد و گفت: امیدوارم با قرارداد فعلی با زنیت این آزمون تا تابستان در زنیت باقی بماند. دادگاه هنوز در جریان است و اگر زنیت را ترک کند، قاضی به سختی می تواند به او در خارج از کشور بگوید. این یک موضوع مهم است. ممکن است وزارت دادگستری در اطلاع رسانی به بازیکنان دخالت داشته باشد، اما پس از آن وضعیت بهتر خواهد شد، زیرا مدارک باید به کشورهای دیگر ارسال شود، اما البته این روند را تکمیل خواهد کرد.

این آزمون در زمستان پیشنهادات زیادی از لیون، یوونتوس و نیوکاسل دریافت کرد و احتمالاً او زنیت را ترک کرد و این پیشنهاد وکلای این دختر روس را نگران کرده و معتقدند اگر این تست از روسیه باشد، پرونده بسته می شود. .

الیا، یک دختر روسی، گفت: “در پاییز، من و سردار در مورد وضعیت صحبت کردیم و برنامه ریزی کردیم تا بر سر شرایطی به توافق برسیم که برای همه راحت باشد، اما تاکنون حتی یک پیشنهاد از او دریافت نکرده ایم.” فکر می کنم او فقط قول داد قبل از ترک روسیه وقت بگذارد و گفت: “همه چیز خوب خواهد شد” و “من کمک خواهم کرد.”

او گفت: «اما اکنون باید به معنای واقعی کلمه از او کمک بخواهیم. انتقال پول با تاخیر زیاد انجام می شود و به طور کلی گرفتن مطالبه مالی از او بسیار سخت است. به عنوان مثال، در ماه دسامبر، برای یک عمل پزشکی که توسط متخصص مغز و اعصاب به پسرم داده شد، درخواست 50000 روبل کردم. فقط دو هفته بعد، در گزارش کامل، کل مبلغ کمتر از 50000 روبل بود، من توانستم درآمد کسب کنم. خدا را شکر او اکنون توانست درمان را آغاز کند، اما نگرش او نسبت به سلامتی کودک به سختی به این معنی بود که فرمانده حاضر به کمک داوطلبانه به او باشد. وقتی سگش با یک جت شخصی پرواز کرد، دخترش دو هفته منتظر پول برای درمان بود… به نظر می رسید همه چیز روشن بود و پرونده باید در دادگاه حل و فصل می شد.»

جنجال اخیر بر سر سردار آزمون و دختر روسی

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما