دانلود سرگرمی : بازی های کامپیوتری

دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم خوب تمام این ویژگیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود. این تا حدی بود که بازخورد و نظر آنها اهمیت بیشتری نسبت به ایدههای اصلی تیم سازنده داشت. این اثر برای اولین بار مکانیک دوربینهای تنظیمشده را معرفی کرد که در ادامه از اجزای اصلی تشکیلدهندهی بازیهای Resident Evil بودند. با معرفی بهترین بازی برای سیستم های قدیمی و ضعیف با پلازا همراه باشید. Riot Games در تلاش است خود را به بزرگترین بازی MOBA در جهان برای تلفن همراه تبدیل کند ، این بازی نیز در سال 2020 منتشر خواهد شد. این دوره پر شده بود از آثار چندنفره، تیراندازی و نقشآفرینی که تجارب شگفتانگیزی به مخاطبان میدادند، اما The Sims با استفاده از یک فرمول متفاوت تلاش داشت سادگی زندگی مردم عادی را به تصویر بکشد.

گیم های جدید

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر ضعیف اگر قرار بود به یکی از بازیهای این لیست جایزهای تعلق دهیم، به احتمال زیاد Quake III را انتخاب میکردیم، چرا که این مجموعه الهام بخش اصلی مفهوم تیراندازی میدانی (Shooter Arena) در صنعت بازیهای ویدیویی بود. با این حال چیزی که نید فور اسپید موبایل را به یک رقیب برای آسفالت تبدیل کرده، حضور آن ویژگیهایی است که به عنوان امضای همیشگی مجموعه میشناختیم. بازی کاملا آنلاین است و در روند آن میتوان بهصورت یک در مقابل یک، با سایر بازیکنان به رقابت پرداخت.تنیس کلش به خوبی با شرایط موبایل سازگار است و تجربهی کاملی را دربخش گیمپلی به بازیکن منتقل میکند. Brawlhalla یک بازی رایگان و آنلاین است که از تمامی حالات آنلاین، تک نفره و چندنفره پشتیبانی میکند.

این بازی از id Software همچنین بحث مادسازی را محبوب کرد، خشونت را در بازیهای ویدیویی به سطح تازهای کشاند، مولتیپلیر آنلاین را برای همیشه تعییر داد و انتظار مردم را از گرافیک بازیهای کامپیوتری بالا برد. در این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ حداکثر چهار بازیکن به شیوه محلی و دو بازیکن به شکل آنلاین به مصاف دشمنان خود میروند. گرچه این تنها جنبه اهمیت «سیمز» نیست، گیمرهای آن زمان خاطرات بسیار شیرینی از تجارب مختلف خود در این بازی داشتند که ارزش آن قابل وصف نیست. جالبتر اینکه سیمز فقط برای گیمرهای عام جذابیت نداشت و طرفداران سرسخت بازیهایی نظیر کانتر، دووم و دوتا هم از آن لذت میبردند.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

بازی pc بازیهایی نظیر Morrowind از دهه هشتاد میلادی در بازار بودند. وقتی امروزه به تجربه Morrowind بنشینید قطعا با یک بازی بهشدت قدیمی و از رده خارج مواجه میشوید، اما اگر در همان ۲۰۰۲ این بازی را امتحان میکردید، غرق شدن در دنیای بیبدیل و درگیرکنندهی آن امری بسیار ساده بود. Morrowind یک تجربه نقشآفرینی به جذابیت بهترین بازیهای قبل خودش ارائه کرد و اجازه داد تا مخاطبان برای اولین بار به یک دنیای سه بعدی با طراحی خیرهکننده – حداقل به نسبت دیگر رقبای آن زمان – پا بگذارند. در نتیجه، Thief یکی از نخستین آثار سبک مخفیکاری در تاریخ بازیهای کامپیوتری به حساب میآید و چنان خوب طراحی شده که احساس میکنیم نسخه ریمیک آن باید در آینده نه چندان دور ساخته شود. این عنوان یکی از بهترین بازیهای Xbox One S 2021 به حساب میآید؛ زیرا زیبا ساخته شده، همهچیز با هوشمندی در جای خود قرار گرفته، از نظر داستانی بسیار غنی است و گیم پلی آن نیز ویژگیهای متنوعی را با خود به سبک پسا آخرالزمانی میآورد. در یک جمله کوتاه در تعریف بازی گربه و کودتا باید گفت این بازی یکی دیگر از بهترین بازی های ایرانی PC در سبک معمایی است که براساس مستندات زندگی دکتر محمد مصدق، نخست وزیر آن دوره از ایران، ساخته شده است.

بازی کامپیوتری کم class= در حالی کهSystem Shock و Ultima Underworld مشخصا منبع الهام Thief محسوب میشوند، این بازی تعریفکننده شمایل کلی سبک خود در سالهای آتی بود. جالبتر اینکه Doom اساسا خالق و آغازکننده سبک شوتر اول شخص نبود، اما چنان این سبک را به پختگی و شهرت رساند که بسیاری از عناوین همسبک امروزی به عنوان تقلیدی از Doom شناخته میشوند. ظاهرا داستان بازی پس از فرار ایثن و میا رخ میدهد که آنها وارد روستایی ترسناک، گوتیک و برفی میشوند و کریس ردفیلد به دنبال آنهاست. روند بازی بهگونهای است که در ابتدا باید با ساخت چند خانه شهر خود را بنا کنید و از همه مهمتر، نیازهای مختلفی مانند آب و برق را نیز در ادامه با احداث بناهاهای مربوطه برطرف کنید.جزئیات واقعا گرایانهی SimCity BuildIt باعث شده است تا شاهد انواع و اقسام ساختماهای مختلف و متنوع در بازی باشیم که یا رفته رفته به دغدغههای شهری میافزایند یا بهنوعی باعث حل مشکلات مختلف میشوند.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر ضعیف

بازی کامپیوتری کم حجم عناوینی چون Splinter Cell و Assassin’s Creed یا Hitman همگی الهامات بسیاری از ساختهی Looking Glass گرفتند و حتی در پارهای از موارد شاهد تقلید مستقیم از المانهای آن توسط دیگر استودیوها بودیم. همانطور که میدانید موج بازیهای بتل رویال که این سالها شاهد همهگیر شدن آنها هستیم، توسط بازی PUBG آغاز شد. در کنار Diablo، از بازی Baldur’s Gate هم اغلب به عنوان یکی از نقشآفرینیهایی یاد میشود که به نوعی بازار این ژانر را در فضای رایانههای شخصی احیا کردند. در کنار این موضوع، داستانپردازی عالی و کمنقص و طراحی محیط و اتمسفری شگفتانگیز همه به موفقیت بازی کمک کردند. در نسخه قبلی بازی Reigns: Her Majesty سازندگان سعی کرده بودند به ما بفهمانند که پادشاه همه کاره است و همه چیز حول محور پادشاه میچرخید و اگر از حق نگذریم واقعا این مسئله را به زیباترین شکل ممکن پیاده سازی کرده بودند اما در قسمت تازه این عنوان با نام Reigns: Her Majesty دیگر در نقش پادشاه نیستیم و باید سعی کنیم یک ملکه قدرتمند باشیم. بله، شاید بیشتر این جلوهها بر محور آینههای بزرگ و شبیهسازی دود بودند، اما Myst قوه تخیل میلیونها بازیکن را نسبت به پتانسیل بینهایت کامپیوتر تحریک کرد.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما