فیس بوک امکان ایجاد مکالمات گروهی بین مخاطبین اینستاگرام و مسنجر را فراهم می کند

[ad_1]

کاربران فیس بوک اکنون می توانند مکالمات گروهی بین مخاطبین در برنامه های مسنجر و اینستاگرام ایجاد کنند. به روز رسانی جدید یک گام بزرگ است تا فیس بوک بتواند برنامه ها را با یکدیگر همگام سازی کند.

کاربران باید برای استفاده از ویژگی چت گروهی به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام و مسنجر ثبت نام کنند و فیس بوک تأیید می کند که بیش از 70 درصد از کاربران اینستاگرام که ثبت نام کرده اند از این ویژگی مشترک با مسنجر استفاده می کنند.

فیس بوک در مورد ویژگی جدید نوشت:

با این به روز رسانی ، کاربران می توانند مکالمات گروهی بین بینندگان اینستاگرام و مسنجر خود را آغاز کنند. در چت گروهی چند برنامه ای ، می توانید تجربه چت خود را با موضوعات و پاسخ های سفارشی شخصی کنید.

فیس بوک

فیس بوک همچنین ویژگی های جدید دیگری را به برنامه پیام رسانی خود معرفی کرد. به عنوان مثال ، با این به روز رسانی ، کاربران گروه های اینستاگرام می توانند از نظرسنجی استفاده کنند و این ویژگی همچنین برای هر دو گروه برنامه در دسترس خواهد بود. فیس بوک همچنین در به روزرسانی اخیر یک ویژگی به مسنجر اضافه کرده است که “افرادی که وارد گروه شده اند” را مشخص می کند. (در حال حاضر مشخص نیست که او بعدا چه خواهد کرد.)

فیس بوک در ادامه خاطر نشان می کند که در همه مکالمات گروهی ، کنترل های یکسانی برای مدیریت کاربران ارائه می شود:

شما همچنان همان کنترل را بر کاربرانی که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند ، خواهید داشت. با استفاده از این کنترل ، می توانید مواردی را تنظیم کنید که نمی توانند با شما پیامک یا تماس بگیرند. ما عاشق افزودن ویژگی های جدید و سرگرم کننده هستیم ، اما اولویت اصلی ما حفظ امنیت و حفظ حریم خصوصی است.

علاوه بر این ، کاربران می توانند با استفاده از ویژگی Watch Together فیس بوک ، فیلم های مختلف را با دوستان و از طریق فیدهای اینستاگرام مشاهده کنند. فیس بوک همچنین یک موضوع مکالمه جدید به مسنجر اضافه می کند که طیف گسترده ای از برنامه های مختلف پیام رسانی را اضافه می کند.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما