هارد دیسک RTX 4000 L2 High Speed ​​Case – Zomite

[ad_1]

در طی چند روز گذشته اطلاعات متعددی درباره محصولات فعلی و معرفی شده آنویدیا فاش شده است و تیم سبز در جستجوی اطلاعات افشاگران چگونه به این حجم از اطلاعات دسترسی پیدا کرده است، به اطلاعات بیشتری در فضای وب راه مییابد. در دنیای جدید، سردرگمی زیادی در بین مردم جهان ایجاد خواهد شد.

یک طرفه، یک طرفه، یک اندازه – متناسب با همه واحدهای RTX 4000. این صفحه نمایش RTX 3000 با سرعت بالا و کارایی بالا است.

انواع مختلفی از داده ها وجود دارد که می توان از آنها به عنوان منبع اطلاعات استفاده کرد. اینجا جایی است که همه پادشاهان زمین و همه مردم آن زمین دور هم جمع شده اند.

منابع:

یک پردازنده داخلی AD102 وجود دارد که به شما امکان می دهد از پردازنده Ada L2 استفاده کنید. هر دو درایور AD103 و AD104 شامل نمی شوند. در برخی موارد، AD106 و AD107 برای کار با رابط کاربری و ویژگی های کلیدی طراحی شده اند.

اطلاعات جدید به همراه داده هایی که یکی از افشاگران نامآشنا منتشر کرده است به حدی کافی هستند که این طرح از بلوک GPU محصولات سری وجود دارد که به صورت غیررسمی ارائه شده است. این دستگاه دارای شارژر AD102 است. AD102 باید با قالب جایگزین شود و کاربر می تواند از GA102 استفاده کند.

Nvdiai RTX 4000 یررسمی رح بلو GPU رازنده رافیکی

قیمت سری RTX 4000 درمقایسه‌با سری RTX 3000 درای اولین بار است که نسخه کامل نامه در دادگاه قرار می گیرد. بهترین راه برای رهایی از شلوغی چیست؟ لطفاً توجه داشته باشید که RTX 4000 دارای شارژر باتری داخلی است.

لطفاً آخرین کارت‌های گرافیک AMD را با برچسب قیمت RDNA 3 اینچی بررسی کنید.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما