آرزوی ما این است که شما بدون دغدغه رئیس فدراسیون شوید

[ad_1]

خبرورزشی: سال هاست که با انتخاب فدراسیون فوتبال و ائتلاف نمایندگان استانی، ابتدا سرنوشت همه رقم خورده و رئیس جمهور بارها بر جایگاه فدراسیون فوتبال تکیه زده است.

ماجرای تصرف ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شرکتی که گفته می شود حدود 2 میلیون یورو بدهکار است، نشان می دهد که مدیر سابق این فدراسیون در انتخاب سرمربی تیم ملی و پرداخت پول، کارنامه فاجعه باری داشته است. فوتبال ایران با یک چالش بزرگ.

بدون شک به طور کلی مشکلات فدراسیون فوتبال تحت مدیریت است. یعنی نه تنها مدیر قبلی بلکه تیم فعلی هم نمی تواند در بخش های مختلف تغییراتی ایجاد کند. رئیس فعلی فدراسیون فوتبال و همچنین دبیرکل هنوز در مورد انتخابات آینده فدراسیون فوتبال تا پایان سال جدید صحبتی نکرده اند اما این سوال پیش می آید که آیا او خود را شایسته ریاست می داند؟ فدراسیون فوتبال؟

مثلاً هر بار که در انتخابات پیروز می شوند. آیا در این صورت مشکلات فوتبال کشور حل می شود، پول شستا پرداخت می شود، تیم ملی خوب می شود، مربیان و بازیکنان آرام می شوند و فوتبال ایران مرحله جدیدی از تاریخ خود را تجربه می کند؟

سال‌هاست که با انتخاب فدراسیون فوتبال و ائتلاف نمایندگان بزرگ استانی، ابتدا سرنوشت همه رقم خورده و روسای جمهور پیوسته بر جایگاه فدراسیون فوتبال تکیه کرده‌اند، اما تاکنون هیچ‌کدام مثل سابق نبوده است. . . مدیر ملاقات کرده تا صادقانه بگوید ما ساخته نشدیم و اگر می‌توانستیم فوتبال دولتی را برگردانیم، این ورزش در روز بدی قرار نمی‌گرفت!

امیدوارم مدیر فعلی فدراسیون فوتبال که به احتمال زیاد کاندیدای اصلی ریاست جمهوری در انتخابات سراسری باشد، فقط برای مدتی حضور داشته باشد و این بار به خاطر منافع شخصی افرادی نباشد که همه ما می دانیم که شایسته آن هستند. رئیس جمهور شود فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال دعوت شده بودند و رئیس شورای استان دیگر مثل سابق به کاندیدای خاصی در ائتلاف رای نداده بود!

می دانیم که این خواب های شیرین هرگز تعبیر نمی شود، اما این آرزو حتی برای ما که شرارت و شور و شوق جوانان را تجربه کرده ایم، اشتباه نیست…

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما