آیا برنامه ای برای پذیرش دارید؟

[ad_1]

فرارو- سعید خطیب زاده وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات غیرواقعی و خبرسازی دیپلمات های سه کشور اروپایی عضو 1 + 4 در مورد زمانبندی بازگشت هیئت ها در این دور از گفتوگوها، اظهار داشت: بر خلاف ادعای طرف غربی در مورد درخواست ایران برای وقفه در شورا، هم خود این کشور و هم دیگر اعضای 1 + 4 کاملاً در جریان هستند که این زمانبندی تفاهمی دستهجمعی و اتفاقا با نظر گرفتن تعطیلات طرفهای اروپایی به مناسبت کریسمس و سال نوی مسیحی بوده است.

به گزارش فرارو، در بیانیه‌هایی که به نقل از سه کشور اروپایی عضو برجام منتشر شده، اعلام شده است: ما به تصمیم باقری کنی، عامل اصلی ایران برای بازگشت به تهران برای رایزنی استقبال می‌کنیم، هر چند که این مسئله مایوس‌کننده در مذاکرات می‌اندازد. ما محصولات چینی، روسی و آمریکایی زیاد داریم.

علی باقری، نماینده ارشد کشورمان در واکنش به این بیانیه گفت: ایران در این مرحله خواستار توقف مذاکرات نبوده، بلکه ما از ابتدا توافق کنیم که لازم است پس از رسیدن به پیشنویس توافق، حفظ شود.

و سخنان پادشاه اسرائیل به پایان رسید.

نماینده ارشد کشورمان اعلام کرد: اگر طرف مقابل دیدگاه ها و مواضع منطقی جمهوری اسلامی ایران را بید، گفتگوهای دور جدید می تواند آخرین دور دور باشد و در کوتاه ترین زمان به توافق برسیم.

فرجامِ برجامپارک دوچرخه علی فتگو با فرارو گفت: با توجه به این که دو طرف در آخرین روز مذاکرات بر سر پیش نویس تازه ای به عنوان نقشه راه آینده مذاکرات به تفاهم رسید، باید دید که آیا دو طرف می توانند بر این پیش نویس به تفاهم برسند یا اینکه اختلافات درونی که وجود دارد، پابرجا باشد. خواهد بود.

وی افزود: تهران هم به آژانس اجازه می دهد که دوربین ها در سایت های تاسای کرج دوباره نصب شوند، به نظر می رسد این اقدامی است که برای کاهش تنش ها انجام می شود.

بیگدلی اظهار داشت: برای رسیدن به توافق با توجه به اینکه اختلافات دو طرف زیاده بود و همچنین سطح انتظارات بالا است، باید توافق گام به گام باشد، یعنی طرفین متقابل را انجام دهند.

بیگدی با بیان اینکه تیم عامل فعلی ایران از دو مشکل عمده رنج میبرد، گفت: اول اینکه تیم مقامات ایرانی و نمایندگان کشورمان دارای قدرت دیپلماتیک و زبانی ارتباط با یکدیگر هستند، از مترجم نیز این موضوع را تشدید کرده است. توانمندی دیپلماتیک آنها تیم سابق تصمیم دارند که این خود یک نقص بزرگ باشد، از سوی دیگر در وهله دوم قدرت مانور دیگر به آنها داده نشده و اختیاری ندارند که در تصمیم گیری های مقتضی تصمیم گیری کنند.

فرجامِ برجامحميدرا ترقي معاون بين الملل حزب موتلفه در فتگو با فرارو با توجه به اینکه به نظر می رسد دیدگاه های دو طرف برجام به هم نزدیک است، گفت: پیش نویسی که مورد توافق دو طرف قرار گرفته از طرف ایران اصلاح و نواقص آن تکمیل شده است، از سوی دیگر نظرات اروپاییان نیز در پیشنهادی که ایران دارند. در مورد آن هیچ تردیدی نیست. از جنوب تا جنوب، چهار گوشه کوه دو ذراع باشد.

تر با تاکید بر اینکه غربی ها مجبورند از طریق برجام و نگرانی هایی که در رابطه با برنامه های وجود دارد را رفع کنند: این که جمهوری اسلامی ایران با مقاومتی که طی این سالها بر مواضع خود داشته باشد، حقانیت خود را ثابت کند. بچه های شهر نمی توانند فرزندان خود را به شهر بیاورند.

وی همچنین در مورد شرایط توافق برجام، اظهار داشت: در تصاویری که شروط ایران در قبال تحریم ها چه در داخل برجام و چه خارج از برجام باید رفع کند، زیرا ایران باید از رفع تحریم ها به طور کامل بهره مند شود.

معاون بین الملل حزب موتلفه اضافه کرد: به طور کلی کلی تحریمها یک امتیاز و اقدام برای کشور است که مهم رفع بسزایی بوده است و یک کار مهم است که می تواند توسط دولت و تیم انجام شود. بنی اسرائیل حقیقت را نفهمیده اند.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما