آیا برگزاری یک مسابقه بازی مشترک در دنیای واقعی مودبانه نیست؟

[ad_1]

امروزه کمتر کسی نام سری بازی های ترکیبی را شنیده است. محبوب ترین سریال نتفلیکس که بیشتر رکورد این سرویس استریم را شکست، اکنون به پربیننده ترین سریال نتفلیکس تبدیل شده است و ممکن است برای فصل جدید بازگردد. اگرچه این سریال کره ای امروز مانند یک بمب منفجر کننده منفجر شده است، اما ساخت آن مسیر سختی را طی کرده است. هوانگ دونگ هیوک، کارگردان سری بازی های ترکیبی، سال هاست درگیر ارائه فیلمنامه هایی از این مجموعه به شرکت های مختلف بوده است.

ایده اولیه سری بازی های ترکیبی در سال 2008 در ذهن هوانگ دونگ هیوک شکل گرفت. در همان سال فیلمنامه سریال را تمام کرد و آماده ارسال آن به استودیوهای مختلف شد. با این حال، هیچ یک از استودیوها حاضر به سرمایه گذاری روی فیلمنامه سری بازی های ترکیبی نشدند. سرانجام در سپتامبر 2019، نتفلیکس با ضبط فیلمنامه هوانگ دونگ هیوک در مقابل دوربین موافقت کرد.

محتوای پیشنهادی:نگاهی به سریال I Want to Live – یک عاشقانه سرگرم کنندهبخش های 1 تا 7 را ببینید
نگاهی به سریال I Want to Live - یک عاشقانه سرگرم کننده

سری بازی های ماهی مرکب


هوانگ دونگ هیوک به عنوان کارگردان و تهیه کننده وظیفه ساخت یک پروژه سریالی از روی یک فیلمنامه را بر عهده گرفت. از این رو، فیلمبرداری مجموعه بازی کامپوزیت که در ابتدا نام دیگری داشت، با پایان مراحل بازیگری در ژوئن 2020 آغاز شد. این سریال در 17 سپتامبر 2021 توسط نتفلیکس منتشر شد و به سرعت تبدیل به محبوب ترین سریال در جریان شد. خدمات. بیش از 120 میلیون بیننده این سریال را در ماه اول پخش آن تماشا کردند و آمار غیر رسمی از 500 میلیون دانلود غیرقانونی از مجموعه بازی های ترکیبی حکایت دارد.

دلیل اصلی محبوبیت سری بازی های ترکیبی را باید داستانی متفاوت و جذاب دانست. داستان بسیار نمادین به نظر می رسد و بنابراین میلیون ها بیننده را به خود جذب کرده است. شباهت های داستان مجموعه بازی های ترکیبی و دنیای واقعی اطراف آن نیز باعث جذابیت بیشتر این سری می شود و نابرابری های به تصویر کشیده شده در آنجا برای بسیاری از افراد واقعی به نظر می رسد.

بازی ترکیبی چیست؟

محتوای پیشنهادی:اولین نگاه به فصل پنجم Money Heist; مثل همیشه خوبهیک شروع هیجان انگیز تا یک پایان خوب
اولین نگاه به فصل پنجم Money Heist;  مثل همیشه خوبه

داستان سریال محبوب کره ای نتفلیکس در مورد رقابتی شگفت انگیز و ترسناک به نام بازی ترکیبی است که از شش مسابقه ساده و سرگرم کننده تشکیل شده است. اگرچه ممکن است این شش مسابقه در نگاه اول جذاب به نظر برسند، اما واقعیت این است که بازنده‌ها در هر یک از این شش مسابقه تهدید کننده زندگی هستند. بنابراین مسابقه بازی کامپوند یک مسابقه مرگ و زندگی است و در شش چالش اخیر بازی کامپوند فقط یک نفر این عنوان را کسب کرده است.

اولین بازی ترکیبی که قرمز نام داشت بسیار خطرناک بود. اگرچه این مسابقه ساده به نظر می رسد، اما می تواند تلفات زیادی داشته باشد. قوانین این مسابقه بسیار ساده است. شما فقط زمانی حق دارید که به خط پایان بروید که داور غول پیکر به شما نگاه کند و باید وقتی داور به عقب برگردد توقف کنید. مردم از این دستور پاک هستند [به هر دلیلی] در صورت عدم پیگیری از دور مسابقات حذف خواهند شد.

مسابقه دوم در یک مسابقه بازی ترکیبی در واقع آزمونی برای آزمایش میزان صبر و دقت فرد است. در این مسابقه به هر شرکت کننده یک کیک عسلی با شکل خاصی در وسط داده می شود. شرکت کنندگان مجبور بودند قسمت اضافی این کیک عسلی را حذف کنند تا تصویر دقیق یک شکل خاص را نشان دهند. اگر غذا به گونه ای خراب می شد که شکل آن خراب می شد، شرکت کننده حذف می شد. همچنین اگر این مدت بیش از 10 دقیقه طول بکشد، شرکت کنندگان از مسابقه حذف خواهند شد.

محتوای پیشنهادی:نقد سریال خانه شیرین – جهان در چنگال هیولاهاکاوش در انسانیت
نقد سریال خانه شیرین - جهان در چنگال هیولاها

سری بازی های ماهی مرکب

مسابقه طناب زنی سومین مسابقه در مسابقات بازی ترکیبی است که مسابقات گروهی است. شرکت کنندگان به ده گروه تقسیم شدند و هر گروه به صورت قرعه کشی با یکدیگر به رقابت پرداختند. تمام اعضای گروه که در طناب کشی شکست خوردند کشته شدند.

چهارمین مسابقه در بازی کامپوند با وجود سادگی، پر از جذابیت است. شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند و به هر کدام ده تیله داده شد. هر شرکت کننده باید ده تیله از طرف دیگر بدون خشونت می برد. بنابراین، شرکت کنندگانی که سنگ مرمر را از دست داده بودند، جان خود را از دست دادند.

مسابقه پنجم شرکت کنندگان را بر روی یک پل شیشه ای مرگبار قرار داد. شرکت کنندگان باید روی این عینک حرکت می کردند، اما برخی از این عینک ها به شدت شکننده بودند و می توانستند باعث سقوط و برداشتن شرکت کنندگان شوند. بنابراین، شرکت کنندگان باید با آرامش و با احتیاط حرکت کنند.

محتوای پیشنهادی:کدام عضو Suicide Squad برنده بازی کامپوزیت شد؟رقابتی مرگبار برای اعضای گروه مرگ
کدام عضو Suicide Squad برنده بازی کامپوزیت شد؟

ششمین و آخرین مسابقه ای که برنده بازی ترکیبی را ثابت کرد کاملاً وحشتناک بود. بقیه شرکت کنندگان باید به دو گروه دفاعی و تهاجمی تقسیم شوند. سپس هر مهاجم باید به خط پایان حرکت کند و هر مدافع باید از رسیدن حریف به نقطه پایانی جلوگیری کند. بازی ترکیبی به معنای واقعی کلمه هیجان انگیز و فوق العاده رقابتی است. اما برای بسیاری از بینندگان سری بازی های ترکیبی، یک سوال اساسی پیش می آید. آیا برگزاری یک مسابقه بازی مشترک در دنیای واقعی مودبانه نیست؟ برای بررسی پاسخ این سوالات با ویجیاتو همراه باشید.

پیامدهای تصمیم

همه 456 شرکت کننده در بازی ترکیبی در گروهی از افرادی بودند که در مدیریت زندگی خود گیر کرده بودند. این افراد میلیون ها وون (واحد پول کره جنوبی) بدهکار هستند و چاره ای نیست. آنها با شرکت در بازی های ترکیبی در واقع بزرگترین قمار زندگی خود را دریافت کرده اند. رقابت بین وجود دارد و وجود ندارد، که مرز باریکی بین زندگی جدید و مرگ تلخ ایجاد می کند.

محتوای پیشنهادی:معرفی بیست فیلم برتر کیانو ریوزاو فقط جان ویک نیست
معرفی بیست فیلم برتر کیانو ریوز

اگر شرکت کنندگان در بازی عواقب تصمیماتی را که در زندگی گرفتند می دانستند، مسیر بهتری را انتخاب می کردند. اما آنها شرکت در بازی های ترکیبی را در شرایطی می پذیرند که اساساً راه خود را نمی بینند. این سریال یادآور خوبی است که مردم باید عواقب تصمیمات خود را بدانند. اما اکنون، ما در دنیایی زندگی می کنیم که افراد بیشتری این فرصت را دارند که خودشان تصمیم بگیرند.

اگر در عصر حاضر به انسان ها حق اتانازی (مرگ اختیاری) داده شود، باید فرصت شرکت در مسابقه ای مانند بازی مرکب را داشته باشند. نیازی به گفتن نیست که انسان ها می توانند مسئول زندگی خود باشند. بنابراین، اگر بخواهند در مسابقه‌ای شرکت کنند که تقریباً مشابه رقابت بقا در یک سری بازی ترکیبی است، هیچ قانون محدودکننده‌ای وجود ندارد.

با این حال، کسانی که در بازی های مسابقه ای مختلط در دنیای واقعی شرکت می کنند، باید بپذیرند که عواقب شرکت در این مسابقات متعلق به خودشان است. بنابراین، اگر نفر اول مسابقه، به عنوان تنها برنده بازی که شاهد مرگ همه 455 شرکت کننده قبلی بوده، با مشکلات روحی و روانی مواجه شود، باید اعتراف کند که به دلیل تصمیم شخصی خود و تنها مسئول، با چنین موقعیتی مواجه شده است. برای شرایط روحی اش

محتوای پیشنهادی:تجزیه و تحلیل شخصیت صاحب – صدمات کارمکبث سه!
تجزیه و تحلیل شخصیت صاحب - صدمات کار

اثر اقتصادی

همه شرکت کنندگان در بازی ترکیبی بدهکار و ورشکسته بودند. دلایل مختلفی برای رسیدن به نقطه صفر مالی وجود دارد، اما در نهایت همه آنها مضرات اقتصادی هستند. اما مرگ این بدهی به معنای حذف بدهی از چرخه اقتصاد نیست. تا زمانی که این افراد زنده هستند، طلبکاران می توانند به هر طریقی به نجات سرمایه امیدوار باشند. اما این مرگ‌ها به این معناست که حداقل 456 طلبکار مفقود شده‌اند. البته خیلی ها به بیش از یک نفر خسارت مالی وارد می کنند.

بنابراین برگزاری یک بازی ترکیبی در دنیای واقعی تاثیر اقتصادی نامطلوبی دارد. برگزاری مسابقه بازی مرکب واقعی تنها در صورتی موفق خواهد بود که برنده نهایی پس از دریافت جایزه با پرداخت بدهی شرکت کننده متوفی موافقت کند. چیزی که قطعا قرار نیست اتفاق بیفتد. برای اینکه افراد بتوانند داوطلبانه وارد یک مسابقه بازی ترکیبی شوند، باید بپذیرند که مرگ آنها می تواند اثرات مخرب اقتصادی داشته باشد.

محتوای پیشنهادی:به Mare of Easttown نگاهی بیندازید – شکلی از درام جنایی که خیره کننده استماجراهای غم انگیز یک پلیس افسرده
به Mare of Easttown نگاهی بیندازید - شکلی از درام جنایی که خیره کننده است

در عین حال اگر امروز مسابقه بازی مرکب در دنیا برگزار شود، میلیون ها بدهکار که چند برابر بدهکارترین شرکت کنندگان در سری بازی های ترکیبی بدهکار هستند نیز شرکت در این مسابقه را می پذیرند. بنابراین بسیاری از بدهکاران متقاعد شده اند که اگر قبل از اینکه با سرنوشتی تلخ تر از آنچه طلبکاران خود انتظار دارند در مسابقه قتل شرکت کنند، می توانند به مرگ جالب و لذت بخشی دست یابند.

در چنین شرایطی این احتمال وجود دارد که ثبات اقتصادی از بین برود و میلیون ها بدهی و پرونده کلاهبرداری در دادگاه های سراسر جهان تشکیل شود. این به این دلیل است که بسیاری از مردم آنچه را که برای مدتی نیاز دارند از طریق میلیون‌ها کلاهبرداری به دست می‌آورند و سپس شانس خود را برای میلیونر شدن و پرداخت بدهی‌های موجود در بازی ترکیبی امتحان می‌کنند. حتی اگر بدهکار کشته می شد، او را زیانکار نمی نامیدند. طلبکاران خارج از بازی، در واقع بازنده واقعی بازی های ترکیبی در دنیای واقعی هستند.

آن مرگ عادی شد

محتوای پیشنهادی:سری Engineer Kid 4 – تکرار فرمول تکراری را بررسی کنیدچگونه فیلمنامه را برای چهار فصل متوالی تکرار می کنید؟
نگاهی به سری بچه مهندس 4 - تکرار یک فرمول تکراری

خانواده ها و نزدیکان شرکت کنندگان در بازی مشترک از حضور آنها در این بازی مرگبار بی اطلاع بودند. بنابراین بازی در یک بازی ترکیبی در دنیای واقعی به میلیون ها نفری که می خواهند بمیرند این فرصت را می دهد که برای همیشه از جمع خارج شوند. افرادی که می‌خواهند خودکشی کنند اما جرات انجام این کار را ندارند، می‌توانند در بازی ترکیبی شرکت کنند. افرادی که توانایی تغییر محیط را ندارند می توانند با شرکت در بازی های ترکیبی شانس خود را برای ثروتمند شدن یا حتی کشته شدن امتحان کنند.

بسیاری از افرادی که در یک بازی ترکیبی هستند تنها در صورتی مشروع می شوند که کمیته وضعیت شرکت کنندگان را به دقت بررسی کند. به عنوان مثال، فردی که سابقه کیفری یا محکومیت دارد نباید در مسابقه بازی ترکیبی شرکت کند. به عبارت دیگر، برگزاری یک بازی ترکیبی در دنیای واقعی به معنای عادی سازی مرگ احمقانه است. بنابراین اخلاقی به نظر نمی رسد.



تحلیل روانشناختی سری بازی های ماهی مرکب

با این حال، افرادی که زندگی خود را بیهوده می دانند و فکر می کنند می توانند تمام زندگی خود را با قمار به ثروت برسانند، اما توانایی مالی آن را ندارند، باید فرصت شرکت در این مسابقات احمقانه را داشته باشند. گرفتن یک بازی مسابقه ای مختلط در دنیای واقعی می تواند به مردم در سراسر جهان کمک کند تا از زندگی خود بیش از هر زمان دیگری قدردانی کنند و البته دانستن اینکه سواد مالی به آنها کمک می کند تا برای قمار ورشکست نشوند. .

محتوای پیشنهادی:معرفی پنج سریال نوروزی 1400 – از پایتخت تا خیابان ظهرجای کلاه قرمزی هنوز خالی است
معرفی پنج سریال نوروزی 1400 - از پایتخت تا خیابان ظهر

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما