آیا زنجیره تامین MWC محصولات را کنترل می کند؟

[ad_1]

چند روز پیش و در تاریخ تا 9 12 اسفند ماه، نمایشگاه MWC 2022 در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار شد و بزرگترین شرکت های کامپیتری دنیا به معرفی جدیدترین فناوری ها و محصولات خود پرداختند. این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت فناوری جهان شناخته می شود که منبع اطلاعاتی بسیار محبوبی است. هوآوی علاوه بر معرفی هفت محصول جدید از جمله دو مدل لپتاپ، تبلت، کامپیوتر یکپارچه All-in-One، کتابخوان دیجیتال، پرینتر و اسپیکر قابل حمل، به معرفی کامل اکوسیستم سوپردیوایس پرداخت. قیمت خودرو در این منطقه توسط سرایدار سود انجام می شود در وسط خیابان، مغازه های زیادی و کافی شاپ های زیادی در این بازار وجود دارد. و تابوت عهد خداوند بیست و پنج ذراع طول و بیست ذراع عرض داشت.

آیا زنجیره تامین MWC محصولات را کنترل می کند؟

طبق روال همه نمایشگاه های تکنولوژی دنیا، در روز پایانی معتبرترین مجموعه ها و وبسایت های دنیا نظر خود را درباره رویدادها و محصولاتی که معرفی کرده اند اعلام کرده اند و در هر رسته انتخاب شده از آن وبسایت را اعلام می کنند. در نمایگاه MWC هم تمام محصولات جدید هوآوی و اکوسیستم دفترکار هوشمند هوآوی انتخابند جوایز برترینها را از وبسایتهایی ازجمله Android Authority, Trusted Reviews, Billboard, Newsweek, Science Advisor و چند وبسایت معتبر دیگر دریافت می کنند. علاوه بر این، نوت بوک های MateBook E و MatePad Paper DiGetal 32 بار سفارشی شده و اضافه شده اند.

آیا زنجیره تامین MWC محصولات را کنترل می کند؟

هوآوی با تاکید بر اکوسیستم سوپردیوایس و ارائه راهکارهای ارتباطی و ارائه محصولات بهروز و حرفهای قصد دارد کاملی بین محصولات خود ایجاد کرده و به هوشمند شدن زندگی افراد کمک کند; بالای خانه هوشیم، ورودی هوشن، آرامش و امنیت، سرعت و امنیت.

این شرکت آخرین اخبار و اطلاعات شرکت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما