انیمیشن روح; روح قدر زندگی را بهتر می داند

[ad_1]

برترین ها: انیمیشن «روح / روح» یکی از جدیدترین آثار ماجرایی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، موسیقی است که توسط تهیه کننده، نویسنده و کارگردان با استعدادی به نام پیت داکتر، خالق انیمیشن In and Out، Up، Monster Company و … ساخته شده است. . . انیمیشن «روح» بدون شک بهترین نتیجه ای است که در سال های اخیر از دیزنی و پیکسار دیده ایم.

روح

انیمیشن «روح» در 11 اکتبر در جشنواره فیلم لندن، بزرگترین رویداد ملی فیلم بریتانیا، به نمایش درآمد. این فیلم قرار بود در 25 دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران شود، اما بعداً به دلیل بیماری عروق کرونر قلب، استودیوی والت دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت انیمیشن را در همان تاریخ دیجیتالی کند و به صورت دیجیتالی در سرویس دیزنی استریم انجام دهد. به علاوه برای نشان دادن به مشتریان خود. .

روح

داستان انیمیشن «روح» درباره شخصیتی به نام جو است. جو (با صدای جیمی فاکس) معلم موسیقی دبیرستان است. زندگی مطلوب ادامه نمی یابد. علاقه واقعی او سبک و سبک جاز در این حرفه است. وقتی او به قلمرو دیگری سفر می کند تا به دیگران کمک کند علاقه واقعی خود را در زندگی خود پیدا کنند، بلافاصله می فهمد که داشتن روح به چه معناست و چه تأثیری بر زندگی او می گذارد. شرکت پیکسار

روح

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می آیند؟ مارک نیلسن، تهیه کننده پیکسار به هالیوود ریپورتر درباره انیمیشن «روح» گفت. شکل شما چیست؟ پیکسار شما را در سال 2020 از خیابان های نیویورک به کیهان می برد تا در این سفر به مهم ترین سوالات درباره زندگی پاسخ دهید.

اولین اقدام شگفت انگیز سازندگان انیمیشن «روح / انیمیشن» این بود که وقتی دنیای پس از مرگ خود را طراحی، به اشتراک گذاشتند و روایت کردند، از آینه ها و ادیان مختلف این جهان فراتر رفتند. او هر کسی را که نظری داشت مجبور کرد مکالمه را در انیمیشن تشخیص دهد.

روح

انیمیشن «روح» آنقدر خوب ساخته شده است که بسیاری از منتقدان نمی توانند چیزی جز تحسین بگویند.

پیتر بردشاو، منتقد گاردین: “این انیمیشن یک فیلم سرگرم کننده، سرگرم کننده و آرام است.”

آه تو. او با انتقاد از نیویورک تایمز: “فیلم جدید پیکسار این سوال را مطرح می کند که چند نفر از ما چندین بار خوابیده ایم، این سوال: چرا اینجا هستیم؟ هدف از زندگی چیست؟ و بعد چه اتفاقی می افتد؟ این اولین بار نیست. زمان استودیوی پیکسار از مهارت های بصری و داستان سرایی برای کشف یک موضوع عمیق فلسفی استفاده کرده است. “جنبه آموزشی انیمیشن صادقانه، صمیمانه و جدایی ناپذیر از هنر سازندگان است.”

روح

منتقد مختلف پیتر دبروگ: “بسیاری از بچه ها ممکن است شرکت نکنند؛ اما بسیاری از بزرگسالان هستند که آرزو می کنند هرگز به دنیا نمی آمدند، و “روح” مانند فیلم های قبلی پیکسار با قلبی بزرگ و سخاوتمند کار می کند، حتی زندگی معمولی جو گارنر. این چیزی است که قابل احترام است، آنها به زیبایی ترکیب شده اند. “اثری که بینندگان پیر و جوان را به کشوری می برد که فکر می کنند روح خود مانند شخصیت های کارتونی خاص می درخشد.”

الکس گادفری، منتقد Emperor: “فیلم تاثیر احساسی وعده داده شده را ارائه نمی دهد، ایده های زیادی هرگز شکل نمی گیرد، اما “روح” مطمئناً یک سفر وجودی خوب است و تأثیری پر از شگفتی دارد. فیلم خوب است. برای 100 دقیقه، اما نه یک سفر. احساسی عالی. اما جزئیات باعث می شود که کار کند. یک لحظه خوب در فیلم وجود دارد، لحظه ای که روایت با انیمیشن مطابقت دارد و شما را به جای دیگری می برد. این یک لحظه جادویی Pixar است. “در این لحظه. نکته همه چیز منطقی می شود.”

دیوید فیر منتقد رولینگ استون: «روح» آموزه های مفصلی در مورد زندگی و سبک زندگی دارد. از قضا، بهترین، ساده ترین است: “ببین، تلاش کن، یاد بگیر. لذت ببر.”

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما