سرمربی آلمانی اولین گزینه برای جانشینی سولشر در منچستر بود

[ad_1]

کد خبر: 1791082/29

زمان: 15:17
1400/08/18

بازدید کنید: 3,287

ادعای منچستر ایونینگ نیوز

در انگلستان، رالف رانگنیک به عنوان اولین گزینه برای هدایت منچستریونایتد در صورت اخراج اوله گونار سولشر ادعا شد.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در چند هفته اخیر عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشته است و در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر اخراج اوله گونار سولشر به گوش می رسد. اسکای اسپورت روز گذشته در گزارشی مدعی شد با وجود شکست در دربی منچسترسیتی مقابل سیتی و ادامه عملکرد ضعیف شیاطین سرخ، هیچ برنامه ای برای جایگزینی کادر فنی منچستریونایتد در دستور کار سرمربی این باشگاه نیست و سولشر در سمت فعلی خود باقی خواهد ماند. .

یونایتد در حال بررسی نامزدی احتمالی برای جانشینی اوله گونار سولشر است، اما مدیران باشگاه تمایلی به اخراج سرمربی بدون برنامه قابل اجرا ندارند و قطع رابطه او با سولشر را دشوار می کند. این بازیکن نروژی دیروز به همراه خانواده خود برای استراحت کوتاهی به نروژ بازگشت و اواخر این هفته به کمپ کارینگتون بازخواهد گشت تا برای بازی هفته آینده مقابل واتفورد آماده شود.

در اوج گمانه زنی ها در مورد آینده سولشر، منچستر ایونینگ نیوز گزارش داد که گزینه مورد علاقه منچستریونایتد در صورت اخراج سولشر، رالف رانگنیک، مربی آلمانی که هدایت لایپزیگ و همچنین مدیر ورزشی سالزبورگ را برعهده داشته است. او ممکن است برای مدتی بهترین گزینه برای هدایت میلان باشد، اما در نهایت استفانو پیولی ترجیح داده شد.

در این گزارش آمده است که اگر رنگنیک سرمربی یونایتد شود، اولویت را به خرید دنیس زاکاریا، نوردی موکیله، دنی اولمو و ارلینگ هالند خواهد داد. او با اولمو، هلند و موکیله آشنایی زیادی دارد و تنها زکریا که در گلادباخ بازی می کند هرگز با سرمربی آلمانی کار نکرده است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما