اتخاذ یک ابر ترکیبی مستلزم یک وضعیت امنیت سایبری جامع است

[ad_1]

این دومین مقاله از سری سه مقاله است. اولین مورد بر اهمیت آمادگی کسب و کارها برای آینده و چگونگی غلبه بر موانع رایج در مسیر دیجیتالی شدن تمرکز دارد. ما همچنین بحث می‌کنیم که چگونه مدرن‌سازی زیرساخت‌های فضایی به عنوان بخشی از رویکرد ابر ترکیبی می‌تواند به بهترین شکل از طریق زیرساخت‌های ابرهمگرا (HCI) مدیریت شود، به طوری که مدرن‌سازی بهترین‌های قدیمی و جدید را ترکیب کند.

در این مقاله، چالش‌هایی را که شرکت‌ها برای توسعه و حفظ یک استراتژی امنیتی جامع در یک محیط ترکیبی باید در نظر بگیرند، بررسی خواهیم کرد.

طلال القیناوی مدیر ارشد بازاریابی محصول در Azure است.

امنیت قبل از حمله آغاز شده بود

بدون استثنا، مسائل امنیت سایبری اولویت اصلی و تهدیدی واقعی برای سازمان‌ها است. نقض گسترده اخیر داده های مشتریان از شرکت های نام آشنا فقط برای تأکید بر اهمیت امنیت است. داده های هک شده و نقض شده از منابع محل کار مانند دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا (IoT)، همراه با نیروی کاری که اخیراً به دلیل کووید-19 از هم جدا شده و از هم دور شده اند، چشم انداز تهدید را تغییر داده است. در واقع، تقاضاهای اخیر برای امنیت، به‌ویژه مدیریت هویت و دسترسی برای محافظت از کارکنان راه دور و داده‌های حیاتی شرکت، منجر به رشد قابل‌توجهی در HCI در سال گذشته شده است.

کسب و کارها معمولا داده های محافظت نشده را حفظ می کنند. نقض‌های امنیتی این قدرت را دارند که کل کسب‌وکارها را مختل کنند، حتی قدرتمندترین سازمان‌ها را تعطیل کنند. پذیرش روزافزون مدل‌های مبتنی بر ابر، سطح جدیدی از نگرانی را برای بسیاری از سازمان‌ها، به‌ویژه در میان سازمان‌هایی که به تازگی مهاجرت ابری را آغاز کرده‌اند، ایجاد می‌کند.

همه اینها به یک نتیجه منتهی می شود: نیاز به یک استراتژی امنیتی جامع برای هر کسب و کاری با توجه به پذیرش ابر ترکیبی.

استراتژی امنیتی چند لایه

تغییر محیط کسب‌وکار، استفاده از داده‌های اضافی، و چشم‌انداز تهدید همیشه در حال تحول، شرکت‌ها را ملزم می‌کند تا از راه‌های جدیدی برای مشاهده امنیت برای حمایت از ثبات، نوآوری و رشد استفاده کنند. شرکت ها به یک رویکرد یکپارچه داخلی، همراه با حفاظت هوشمند از تهدیدات برای بار کاری خود در محیط های ابری به لبه نیاز دارند. اینتل و مایکروسافت با یکدیگر همکاری می‌کنند تا زنجیره‌ای از اعتماد بین فناوری‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار ایجاد کنند تا به محافظت از داده‌ها و برنامه‌های کاربردی سازمان‌ها، صرف نظر از جایی که در یک محیط ترکیبی زندگی می‌کنند، کمک کنند.

این استراتژی امنیتی چند لایه، نرم‌افزار Azure Stack HCI را با سخت‌افزار اینتل ترکیب می‌کند، جایی که سرورهای هسته امن امنیت مدرن را با تکیه بر سخت‌افزار ریشه‌ای اعتماد به‌عنوان یک بلوک ساختمانی حیاتی فراهم می‌کنند. یک برنامه هسته ایمن قابلیت های اضافی را ارائه می دهد که نشان دهنده استانداردهای دستگاهی است که باید هنگام انتخاب سخت افزار HCI به دنبال آنها باشید، از جمله سیستم عامل جعبه ایمنی و امنیت مبتنی بر مجازی سازی (VBS).

ایمنی جامع به زوایای مختلفی از جمله ساده سازی فرآیند، قابلیت های حفاظتی پیشرفته و وضعیت های دفاعی پیشگیرانه نیاز دارد. VBS به شما این امکان را می دهد که بخش های مهم سیستم خود را ایزوله کنید، حتی از شما در برابر بدافزارهای ممتاز محافظت می کند. با سرورهای Secure Core مایکروسافت، همه این قابلیت‌ها فعال هستند و به تیم عملیات فناوری اطلاعات و امنیت اجازه می‌دهد تا به جایی که بیشتر به آن نیاز دارند توجه کنند.

با بهبود لایه نرم افزار امنیتی من، مهاجمان و اهداف مخرب من افزایش یافت و آسیب پذیری های جدیدی برای استفاده از آنها پیدا کرد. مایکروسافت به سرمایه‌گذاری در بهره‌برداری از فناوری‌های کاهش‌دهنده که می‌تواند از مزایای امنیتی موجود از سخت‌افزار پیچیده بهره‌مند شود، ادامه می‌دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، اینتل معتقد است که امنیت باید از پایین ترین لایه شروع شود: در سیلیکون. اینتل به ایجاد زنجیره‌ای از اعتماد برای محافظت از داده‌ها در تمام مراحل چرخه عمر خود کمک می‌کند، چه داده‌ها هنوز در آنجا باشند، چه در هواپیما یا در حال استفاده. این مبتنی بر نوآوری‌های فناوری در نسل سوم پردازنده‌های اینتل Xeon Scalable با قابلیت‌های مختلف است، از ایجاد محیط‌های اجرایی مبتنی بر سخت‌افزار قابل اعتماد گرفته تا رمزگذاری حافظه و محافظت از ماشین‌های مجازی و داده‌های مورد استفاده، تا شتاب رمزنگاری که عملکردی موفقیت‌آمیز ارائه می‌دهد. رمزگذاری گسترده در ابر یا لبه را فعال می کند.

متخصصان امنیتی نیاز به توانایی شناسایی و رسیدگی فوری به تهدیدات در عملیات روزانه سازمان دارند. در اینجا، Azure Defender گسترده‌ترین طیف منابع را در زمینه فناوری تشخیص و پاسخ کامل (XDR) در بازار امروز ارائه می‌کند، از جمله کاربران، دستگاه‌ها، برنامه‌ها، ماشین‌های مجازی، پایگاه‌های داده SQL، اینترنت اشیا و موارد دیگر – همه از یک فروشنده.

Azure Defender از محیط‌های Azure و ترکیبی محافظت می‌کند و تضمین می‌کند که منابع زیرساخت ابری شما در برابر تهدیدات رایج محافظت می‌شوند، مانند ماشین‌های مجازی که زور بی‌رحم می‌کنند، یا به ذخیره‌سازی یا تزریق SQL حمله می‌کنند، یا حتی تهدیدات کانتینرها، خدمات مدیریت کلیدی دستگاه‌های IoT را کاهش می‌دهند. Azure Defender حفاظت از همه این منابع را مستقیماً در تجربه Azure فراهم می کند و حفاظت را به ماشین های مجازی داخلی و چند ابری و پایگاه داده های SQL با استفاده از Azure Arc گسترش می دهد.

ابزارهایی برای پشتیبانی از ماموریت شما

رهبران آینده نگر توافق دارند که پیاده سازی یک زیرساخت یکپارچه بین نرم افزار و سخت افزار می تواند به سرعت وضعیت امنیتی سازمان را تقویت کند. با این حال، برای استفاده کامل از یک رویکرد ایمن برای ابرهای ترکیبی، شرکت‌ها به ابزارهایی برای تعیین وضعیت امنیت شبکه، محافظت از بار کاری، افزایش هشدارهای امنیتی و توصیه نحوه مقابله با حملات و تهدیدات آینده – به سرعت، در فضای ابری، بدون سرریز نیاز دارند. .

مرکز امنیت Azure یک سیستم مدیریت امنیت زیرساخت یکپارچه ارائه می دهد که وضعیت امنیتی مرکز داده شما را تقویت می کند و محافظت از تهدیدات پیشرفته را در محیط شما فراهم می کند. سازمان‌ها همچنین می‌توانند از خدمات ابری Azure برای پشتیبان‌گیری و امنیت، بدون نیاز به نصب زیرساخت‌های اضافی در محل استفاده کنند.

پایه و اساس آینده را برای شرکت فراهم می کند

ادغام زیرساخت های ارائه شده توسط ابر و مدیریت شده توسط ابر به سازمان ها این امکان را می دهد که با استفاده از یک زیرساخت ابری ترکیبی واقعی با امنیت کامل، شواهد را در آینده مدرن سازی کرده و سرمایه گذاری کنند. اگر سازمان شما آماده اتخاذ یک استراتژی امنیتی جامع برای یک محیط ترکیبی است، امروز درباره Azure Stack HCI بیشتر بدانید.

سیستم Azure Stack HCI مبتنی بر Intel و ویژگی‌های جدید را در Azure.com/HCI بررسی کنید. زمانی که آنجا هستید، نرم افزار را دانلود کنید، که مایکروسافت آن را به صورت آزمایشی رایگان 60 روزه در دسترس قرار داده است.

بیوگرافی: طلال القیناوی مدیر ارشد بازاریابی محصول برای بازاریابی Azure در مایکروسافت است، جایی که اشتیاق او به اینکه چگونه ابر و هوش مصنوعی باعث ایجاد تحول دیجیتال می شوند، بازاریابی ابری و استراتژی محصول شرکت را آگاه می کند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما