اعضای کمیته ملی واکسن کرونا وعده می دهند: امکان بازگشت به زندگی عادی با قرنطینه هوشمند

[ad_1]

اعضای کمیته ملی واکسن کرونا گفتند که قرنطینه هوشمند وعده می دهد اقتصاد را دوباره راه اندازی کند و روی کرونا کلیک کند و ترافیک خواهد داشت.

در چند روز گذشته ، وزیر بهداشت و اعضای ستاد ملی کرونا از اجرای کلید قفل به دلیل افزایش آمار واکسیناسیون در کشور خبر دادند. مصطفی غنی ، عضو کمیته ملی واکسن کرونا ، اکنون در مصاحبه با صداوسیما جزئیات این طرح را توضیح داده است:

“بر اساس تلاشهای دو ساله این شرکت در زمینه زیرساختهای هوشمند فناوری اطلاعات و مدیریت خوب وزارت امور داخله ، سیستمی به طور هوشمند طراحی شده است که مربوط به تمام ترافیک و پایگاههای داده ورودی و خروجی و تمام اطلاعات سیستم است. “

او با افرادی که واکسینه نشده اند و اپراتور کرونا نیستند وعده می دهد که با کمک این سیستم ، می توانند مشاغل خود را اداره کرده ، سفر کنند و به زندگی عادی بازگردند. “کنترل تاج درگیر است. برای اینکه این اتفاق بیفتد ، همه نهادهای مربوطه درگیر خواهند شد.”

به گفته غنی ، قرنطینه هوشمند باید طی یک یا دو هفته آینده در استان قزوین اجرا شود و این تجارت دوباره بازگشایی شود. نتایج این پروژه طی 3 ماه آینده به ستاد ملی کرونا ارائه می شود و اگر نتایج موفقیت آمیز باشد ، آنها وارد مرحله ملی می شوند.

وی در ادامه ویژگی های یک برنامه قرنطینه هوشمند را به اشتراک گذاشت و گفت:

“سیستم قرنطینه هوشمند به طور هوشمند تمام ترافیک باشگاه ها ، تجارت و ترافیک جاده ای و غیره را زیر نظر دارد و به افراد واکسینه نشده و نه اپراتورهای کرونا اجازه می دهد تا تجارت خود را ادامه دهند.” بر اساس این طرح ، اطلاعات ترافیک بین خطوط ، همه و اگر آن شخص ردیابی می شود. واکسینه شده است و اپراتور نیست ، به آنها اجازه سفر و سفر داده می شود. “

به گفته غنی ، نیازی به ثبت این سیستم نیست و هیچکس این کارت را نمی پذیرد. فقط اطلاعات آزمایشگاهی و شخصی هر فرد در سیستم ثبت شده و مجوز صادر می شود. اما در صورت ممنوعیت ، مجوز تردد داده نمی شود.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما