اعلام اولین شغل مرکل در دوران بازنشستگی

[ad_1]

آنگلا مرکل پس از 16 سال صدراعظم آلمان، تنها دو روز پس از استعفا خود را برای شغل بعدی خود آماده می کند و بیت باومن، دستیار سابق او، اعلام کرده است که قصد دارد با مرکل برای نوشتن یک دفتر خاطرات در مورد حرفه سیاسی خود همکاری کند.

به گزارش دیلی میل، آنگلا مرکل، رهبر سابق آلمان، خاطرات خود را با بیت باومن، مشاور قدیمی خود خواهد نوشت. قبل از اعلام این خبر، مرکل در مورد برنامه های خود پس از دوران سیاسی خود صحبت زیادی نکرده بود.

باومن به اشپیگل گفت: مرکل نمی‌خواهد تمام زندگی‌اش را بگوید. او می خواهد تصمیمات مهم سیاسی را از زبان خودش توضیح دهد و مسیر زندگی اش را ببیند.

اگرچه باومن به طور کلی دیده نمی شود، اما از دهه 1990 مشاور ارشد رهبر سابق آلمان بوده و برخی از معروف ترین سخنرانی های مرکل را نوشته است.

او افزود، هر دو هدف دارند که خودشان کتاب را بدون کمک دیگران بنویسند.

باومن گفت: صدراعظم سابق آلمان و من کاملاً متقاعد شده ایم که اگر این کتاب را بنویسیم، خودمان این کار را انجام خواهیم داد، بدون استفاده از نویسندگان ارواح، بدون مورخان و بدون روزنامه نگاران.

او تخمین می زند که این پروژه دو تا سه سال طول بکشد.

مرکل قبل از کناره گیری از سمت صدراعظم در روز چهارشنبه، کمی در مورد برنامه های خود برای دوران پسابرجام صحبت کرد و به آنگوزی آدیچی، نویسنده چیماماندا گفت که می تواند بنویسد و صحبت کند، اما ابتدا می خواهد “هیچ کاری انجام ندهد و ببیند”. چه می شود اگر “.

مرکل عموماً به دنبال این بود که خارج از وظایف سیاسی در کانون توجه قرار نگیرد و حضور او در انظار عمومی و مطبوعات تنها به انتصابات در دفتر صدراعظم محدود شد.

در 8 دسامبر، مرکل قدرت را به جانشین خود، اولاف شولتز سپرد و او را تشویق کرد تا از آنچه که او آن را “بهترین شغل موجود” می نامید، لذت ببرد.

رسانه‌های اجتماعی آلمان روز جمعه گمانه‌زنی‌هایی را در مورد اینکه چه کسی حقوق کتاب را به دست آورده، و اینکه مرکل در مورد بسیاری از تصمیم‌ها، چالش‌ها و پیامدها، از بحران مالی تا موج پناهجویان در سال ۲۰۱۵ و همه‌گیری اخیر، چه خواهد گفت، ایجاد کرد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما