امکان استفاده از ناچ در MacBook Pro 2021 افزایش یافته است – Zomit

[ad_1]

پس از شایعات مبنی بر اینکه MacBook Pro بعدی مجهز به بریدگی برای مخفی کردن سنسور وب کم و True Tone خواهد بود ، امروز افشاگری با نام کاربری AnyTurtle999 در Weibo تصویری مربوط به MacBook Pro منتشر کرد که در واقع ممکن است وجود بریدگی را تأیید کند. در این محصول

گفته می شود اپل از ناچ برای مخفی کردن دوربین FaceTime ، میکروفون و سنسور نور محیط استفاده می کند و ترتیب آن را می توان در بالای تصویر منتشر شده مشاهده کرد. این خبر زمانی منتشر شد که دیروز کاربران Reddit ادعا کردند MacBook Pro بعدی دارای بریدگی خواهد بود. اما برخلاف آیفون ، به نظر نمی رسد که اپل از درجه یک برای پنهان کردن رتبه بندی فیس بوک استفاده کند و انتظار می رود سنسور Touch ID برای احراز هویت در بالای صفحه کلید باقی بماند.

مقالات مرتبط:

در این مرحله ، صحت تصویر را نمی توان تأیید کرد. از این رو ، این خبر هنوز باید یک شایعه تلقی شود. اما اگر این تصویر درست باشد ، نشان می دهد که مدلهای بعدی MacBook Pro ممکن است دارای یک محدوده باریک در اطراف صفحه باشند. بنابراین دوربین مستقیم و دیگر سنسورهای کوچک قابل ساخت نیستند.

اخیراً مشخص شد که مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی دارای رزولوشن 3024 در 1964 پیکسل و 3456 تا 2234 پیکسل است. با کاهش 74 پیکسل از هر دو ارتفاع نسبت تصویر 16:10 به دست می آید. همه مک بوک های اپل اکنون دارای این نسبت ابعاد هستند. بنابراین ، افزایش ارتفاع 74 پیکسل می تواند یک علامت بریدگی و یک مرز باریک باشد.

اپل رسماً اعلام کرد که در 18 اکتبر میزبان رویداد “Unleashed” خواهد بود. طبق معمول ، این مراسم ساعت 9:30 به وقت تهران پخش می شود. اپل به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا مدتهاست که رویدادهای مجازی انجام می دهد و انتظار دارد بتواند یک فرمت مجازی را برای رویدادهای آینده دنبال کند. از این رو ، ارائه اصلی ضبط ویدئو و فیلمبرداری خوب از Apple Park و حضور چندین مدیر و مهندس اپل بود.

MacBook Pro 2021 ممکن است در اندازه های 14 اینچ و 16 اینچ موجود باشد و به نظر می رسد زبان طراحی تغییرات زیادی خواهد داشت. نوشته شده است که این نوت بوک اپل مانند محصولات جدید این شرکت دارای لبه تخت خواهد بود و اپل قوس سینی زیر شاسی را از بین می برد. از دیگر مشخصات مک بوک پرو بعدی می توان به صفحه نمایش مینی LED پیشرفته تر و تراشه قدرتمند M1X اشاره کرد.

برای خواندن همه مقالات مربوط به رایانه های Mac از این صفحه دیدن کنید.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما