شش نشانه نادیده گرفته شدن پوست Omicron

[ad_1]

فرارو- اگر متوجه تغییراتی در پوست خود شدید، ممکن است یکی از شش علامت پوستی ناشی از سویه های omicron باشد.

به گزارش فرارو به نقل از سان; در طول بیماری عروق کرونر قلب، افراد مبتلا به کووید علائم مختلفی را تجربه کرده اند، به طوری که مقامات بهداشتی در ابتدا سرفه مداوم، تب بالا و بوی بد دهان را به عنوان علائم اصلی در اوایل سال 2020 تشخیص دادند. آنها می خواهند از خود مراقبت کنند.

Omicron به عنوان یک سویه جدید علائم متفاوتی دارد.

داده های قبلی نشان داد که سه علامت شایع omicron عبارتند از سرفه، خستگی و سردرد.

با این حال، برخی از افراد از بیماری های پوستی نیز رنج می برند که این شش مورد از شایع ترین آنها هستند.

1- رنگ پوست

رنگ پریدگی پوست یا خاکستری یا آبی شدن می تواند یک علامت هشدار دهنده Omicron باشد. این یک عارضه نادر در موارد بیماری شدید عروق کرونر است و به معنی سطح پایین اکسیژن در خون است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) می گوید که این یک “علامت هشدار اضطراری” است.

-هیر

مطالعات در بریتانیا نشان می دهد که افرادی که اومیکرون دارند ممکن است دچار بثورات پوستی شوند. نوع اول کهیر است که به طور ناگهانی ظاهر می شود و می تواند به صورت یک توده برجسته ظاهر شود و با خارش شدید همراه است و اغلب می تواند با خارش شدید کف دست یا کف پا شروع شود.

3- عرق کردن پوست

شرایط مشابه تعریق در قسمت‌های مختلف بدن، اغلب در آرنج‌های زانو و پشت دست‌ها و پاها، ممکن است در مورد omicron دیده شود. تقریباً 15 درصد از جوانانی که اومیکرون دارند، دچار این ضایعات پوستی شده اند. علاوه بر این، ضایعات پوستی متراکم و برجسته و همچنین توده های تاول مانند (توده های پر از مایع) یکی از عوارض پوست omicron است که به صورت نواحی قرمز و ناهموار ظاهر می شود.

شش نشانه نادیده گرفته شدن پوست Omicron

4- التهاب و قرمزی انگشتان پا

التهاب و رنگ قرمز یا بنفش انگشتان همراه با درد و خارش یا تاول و تورم می تواند یکی از علائم امیکرون باشد. برخی از بیماران ممکن است چرک و توده های دردناک در ناحیه را تجربه کنند. این وضعیت می‌تواند هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد، عموماً افرادی که از این بیماری رنج می‌برند علائم کووید را تجربه نمی‌کنند. این یک نشانگر کلیدی برای سویه اصلی کووید است.

5- باعث درد و تبخال لب می شود

برخی از افرادی که اومیکرون دارند علائمی مانند سرماخوردگی را تجربه می کنند و نشان داده شده است که این علائم می تواند به لب ها سرایت کند و باعث ترک خوردن و درد در لب ها و تبخال شود. همان عصر می تواند در داخل دهان ایجاد شود.

شش نشانه نادیده گرفته شده پوست Omicron // ترجمه آقای اعتضاد

6- خشک شدن پوست

کارشناسان گزارش کرده اند که بسیاری از افراد مبتلا به omicron دچار اگزمای گردن و قفسه سینه می شوند، مناطقی که در معرض نور خورشید هستند. رنگ این ناحیه معمولا صورتی است و فرد دچار خارش می شود. این وضعیت می تواند در هر زمانی در حین یا بعد از عفونت رخ دهد و معمولاً مدت زیادی طول می کشد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما