امکان ضبط و پخش مجدد جلسات صوتی با ویژگی جدید Club House – Zomit

[ad_1]

باشگاه را به خاطر دارید؟ محبوبیت این برنامه ها در اواخر دهه 2020 به میزان قابل توجهی افزایش یافت و همه می خواستند دعوت را بپذیرند و عضو شوند. اکنون دوران دبستان به پایان رسیده و محبوبیت او تا حدودی کاهش یافته است. اما به نظر می رسد این اپلیکیشن از فاز اول جان سالم به در برده و اکنون ویژگی های جدیدی دریافت می کند.

آخرین ویژگی اضافه شده Replay نام دارد که این شرکت از سپتامبر آن را تبلیغ کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی جدید به سازندگان محتوا اجازه می دهد جلسات را ضبط کرده و در پروفایل خود یا در کلوپ ها پست کنند. کلاب هاوس چند روز پیش رسما از انتشار Replay در وب سایت خود خبر داد. در اینجا گزیده ای از بیانیه مطبوعاتی Clubhouse در مورد این ویژگی جدید است:

دوباره بازی کن این یک ویژگی اختیاری است که سازندگان می توانند آن را برای هر اتاق مشترک روشن یا خاموش کنند. چه زمانی پخش فعال است، هر کسی در باشگاه می‌تواند کل جلسه صوتی را در هر زمانی دوباره پخش کند. او می توانست تمام عناصر اتاق نشیمن باشگاه را در نسخه ضبط شده ببیند.

ویژگی Club House Replay

این ویژگی جدید دارای نکات اضافی نیز می باشد. کاربرانی که به پخش مجدد جلسه گوش می دهند می توانند پیوند تعبیه شده را نیز مشاهده کنند. لینک قرار داده شده در بالای رام فعال می ماند و در حین پخش به صورت داینامیک تغییر می کند. علاوه بر این، جلسات را می توان دانلود کرد و کاربران می توانند آنها را در دستگاه خود ذخیره کنند یا برای دیگران ارسال کنند. حتی می توانید 1.5 تا 2 برابر سریعتر به محتوای ضبط شده گوش دهید. اکنون امکان ایجاد کلیپ های محتوای ضبط شده 30 ثانیه ای نیز وجود دارد.

مقالات مرتبط:

اکنون مدیران می توانند بفهمند که چند نفر در اتاق آنلاین هستند و چند نفر به فایل های ضبط شده گوش می دهند. قابلیت Replay برای افرادی که دائماً در بحث های صوتی آنلاین حضور ندارند بسیار مفید خواهد بود. همچنین در صورت ذکر موضوع مهمی در جلسه می توان مجدداً در فایل صوتی ضبط شده به آن گوش داد.

نظر شما در مورد ویژگی جدید Clubhouse چیست؟ آیا فکر می کنید این ویژگی می تواند عملکرد را بهبود بخشد؟

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما