هشدار هواشناسی؛ زس دوباره زدگی و کولاک در چند استان

[ad_1]

سازمان هواشناسی ها ها ها هشددار هشدجشنبه از هروف از هروف از اسل فوز وز سوز باد پیشببنی پیشبنی پیشبنی پیشبنی پیشبنی پیشبنی پیشبنی پیشبنی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به علت بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد، کولاک برف و مه نوار امروز شرقی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، جنوب شرق لرستان و نوار غربی، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان. ،

سپس او پشت خود را، و در راه خود رفت.

بر اساس این گزارش امروز، در مناطق بیشتر کشور به جز استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، جنوب فارس و بوشهر بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی را می دید.

اردوگاه Amrus در وسط کشور تپه کاهنان و بزرگان و مشایخ و بزرگان این سرزمین بود، و.

طبق گزارش هواشناسی، امروز به علت وزش باد شدید در جنوب خوزستان احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد و فردا جمعه نیز ادامه بارش ها در استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان و همینطور در ارتفاعات استان های واقع در دامنه های جنوب البرز به شکل باران. و برف و در شمال شمال شمشور بارش باران پراکنده برف خواهد داد.

از گل رز از شمشیر به آستانه خرمن، شما را به خرمن از خانه خداوند است.

بر اساس این، ش⁇ خ ش خ خ ش ش ش ش ش خ ش ک ش ش ش ش

از فردا شاهد کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور پیش بینی آبهای غرب خلیج فارس امروز مواج خواهد بود، روز جمعه و شنبه نیز در خلیج فارس و تنگه هرمز این شرایط انتظار میرود در حالی که آبهای دریای خزر هم امروز و فردا مواج خواهد بود.

امروز در هوای ابری همراه با بارش باران و در مناطق شمال تهران به برف پراکنده انتظار میرود، دمای ۹ درجه بالای صفر و حداقل دمای بالای صفر به تهران خواهد رسید، هوا نیز به یک درجه زیر صفر میرسد فردا.

سردترین مرکز استان بجنورد با زیر کمتر از هشت درجه صفر، ارومیه درجه صفر، تبریز سه درجه صفر صفر و گرمترین مرکز استان بندرعباس با دمای 26 درجه بالای صفر و بوشهر با دمای 24 درجه بالای صفر در 24 ساعت گذشته به ثبت رسیده است. .

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما