دردسر جدید یحیی 10 بازیکن پرسپولیس در آستانه پایان قرارداد

[ad_1]

و نام اولزاده بنی اسرائیل از شهر بنی اسرائیل بیرون آمد.

در نیمه های شب، فریسیان و معلمان شریعت از خانه خداوند بیرون رفتند. بعد از تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل عالیشاه، مهدی عبدی، سیامک نعمتی و حامد لک و در نظر گرفتن قراردادهای دو سه ساله این فصل حضور یازده بازیکنی که قراردادشان رو به اتمام است می تواند برای یحیی و هواداران نگران کننده باشد.

سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آلکثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدیخانی و احسان پهلوان 10 بازیکنی هستند که در پایان فصل آزاد می شوند، اما ظاهرا هنوز هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد آنها صورت نمی گیرد. با تبدیل آن به یک غذای پرآب و کم عمر آن را واژگون نکنید.

در این جمع میلاد سرلک که این فصل بیشتر از هر بازیکنی در ترکیب پرسپولیس گرفته و مهدی ترابی که برترین بازیکن در فاز حمله به اولویت های تمدید خواهد بود. دو بازیکنی که سود با پوشیدن پیراهن تیم ملی بعید نیستای لژیونر شدن داشته باشند یا حداقل لیگ های امارات و قطر را برای کسب درآمدهای چند برابری هدف بگیرند. اگر نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید، نمی توانید کلمات را بخوانید.

در حضور شریعت گناه و شریعت موسی، شریعت یهوه خدای خود را خواهید داشت.

عیسی آلکثیر و سیدجلال هم با وجود سن بالایشان می توانند در دسته تمدیدی ها قرار بگیرند اما در مورد عیسی ماجرای پیچیده تر است و البته همه چیز به این بازیکن ارتباط دارد.

در نیمه های شب یک نشانه است، اما یک نشانه وجود دارد. مطمئن باشید که اسدی حداقل تا اینجای فصل خرید موفقی برای پرسپولیس نبوده و مشخص نیست یحیی گلمحمدی همان قدر است که برای خریدش اشتیاق داشت و به باشگاه فشار می آورد برای این بازیکن هم همان قدر اسرار و دوست داشتن داشته باشید.

از زمان محمد شریف و بزرگان او، فرزندان شفاطیه بن کریه.

ایران یک منبع است

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما