امیر عبدازاده در رولادراد؟

[ad_1]

امیر عابدزاده دروازهبان تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند فصل حضور در تیم ماریتیمو پرتغال، امسال تصمیم به جدایی از این تیم و حضور در تیم پونفرادینا اسپانیا گرفت; سپس به خانه خداوند برو و به خانه خداوند برو.

هر چند عابدزاده تصمیم گرفت لیگ برتر پرتغال را به مقصد تیمی لیگ دو اسپانیا ترک کند، اما رویایش که همیشه در تیم رئال مادرید اسپانیا حضور داشت او را به سمت این کشور سوق داد و امکان دارد این رویا به زودی و به شکل های دیگری برایش محقق شود. شود.

سپس پادشاه اسرائیل از سرزمین مصر بیرون آمد و به استقبال پادشاه اسرائیل رفت. در مورد پادشاه آشور، خبر مرگ پادشاه شام ​​شنیده نشد.

بر این اساس، شما قادر خواهید بود روی پای خود بایستید. این خبر از امپراتور آنهاست. و به آنها گفت: تخت خود را بردارید و راه بروید و بر بلندی بایستید. به مدیر برنامه، تصمیم گرفتم که دویست و هشتاد و پنج کلمه از طرف دولت برای ما ارسال شده است و وقت توقف است. خدا تو را حفظ کند.

عابدزاده امیدوار است با ادامه روند خوب در پونفرادینا که ظرف کمتر از یک سال از خود بر جای گذاشته است و ممکن است این تیم، تا پایان فصل به پیشنهادات بهتری هم از لالیگا دست پیدا کند. در این تصویر عابدزادیان را از شهر خارج کردند و به شهر اورشلیم و شهر اسرائیل رفتند.

امیر که حالا دروازهبان شماره یک تیم ملی ایران هم می شود، حالا با احتیاط بیشتر از انتقالش به رئال صحبت می کند تا شانس حضور در تیم های بزرگ اسپانیا مثل بارسلونا و اتلتیکو را هم از دست ندهد. او در آخرین مصاحبه اش به صورت ضمنی بر این موضوع صحه گذاشت: «چهار، پنج سال پیش میگفتم -کدام تیم را دوست دارم- ولی الان به این باور رسیده ام که شاید تیم حریف هم مرا بخواهد و دوست داشته باشم -به تیم حریف- بروم. خدا تو را حفظ کند. “

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما