ساوت گیت: من از مشکلات سانچو در یونایتد تعجب نمی کنم

[ad_1]

کد خبر: 1782953/59

زمان: 09:42
1400/07/09

بازدید: 1،463

گرت ساوت گیت ، سرمربی تیم ملی انگلیس گفت از مشکلات خوردن جیدون سانچو در منچستریونایتد تعجب نکرده است.

به گزارش “ورزش سه” ، سانچو می تواند تابستان امسال پس از کشمکش طولانی با قراردادی به ارزش 73 میلیون پوند ، بروسیا دورتموند را ترک کند و به منچستریونایتد بپیوندد تا به سه سال حضورش در فوتبال آلمان پایان دهد.

این بازیکن 21 ساله یکی از بهترین وینگرهای اروپا در وستفالن است اما هنوز درخشش خود را در اولدترافورد نشان نداده است و ساوتگیت می گوید این بازیکن به زمان بیشتری برای راه اندازی لیگ انگلیس نیاز دارد.

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از دعوت سانچو به اردوی تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی مقابل آندورا و مجارستان ، به خبرنگاران گفت: “من از آنچه برای گیدئون اتفاق افتاد تعجب نمی کنم.” بوندس لیگا شرایط بسیار متفاوتی دارد. دورتموند یک باشگاه بزرگ است ، اما منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است. مدتی طول می کشد تا با این شرایط و لیگ جدید سازگار شویم. “آمار و وضعیت گلزنی و ارائه کمک در لیگ ما با بوندس لیگا یکسان نیست.”

این مربی اضافه کرد: “تیم های بسیار خوبی در لیگ آلمان وجود دارد ، اما این لیگ شرایط خوبی را برای رشد و پیشرفت بازیکنان جوان فراهم می کند زیرا تیم هایی هستند که در آن سطح نیستند.” هر بازی در لیگ ما پر تنش است و دشوار است ، و آنها به راحتی می توانند متوجه شوند. “

ساوتگیت تاکید کرد که علی رغم شرایط سخت سانچو در یونایتد ، او همچنان از توانایی بازیکن مطمئن است: “آیا او بر اساس دستاوردهای چند هفته قبل خود مستحق فهرست است؟ شاید نه. اما من احساس می کنم که مدتهاست روی گیدئون سرمایه گذاری کرده ایم. ما اطمینان داریم که او من می خواهم زمانی را برای صحبت با او و کمک به او در روند کنونی در یونایتد اختصاص دهم.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما