اولین نسخه بتا اندروید 12L برای گوشی های هوشمند پیکسل – زومیت منتشر شد

[ad_1]

شاید اندروید 12 یکی از هیجان انگیزترین رویدادهای دنیای سیستم عامل اندروید باشد، اما اکنون زمان آن رسیده است که آخرین نسخه را مشاهده کنیم. هفته گذشته نسخه بتا اندروید 12L برای تبلت های لنوو منتشر شد. اما از این به بعد می توان از گوشی های پیکسل نیز استفاده کرد. البته همانطور که می دانید نسخه بتا نیز دارای مشکلاتی است که عموما در آینده برطرف خواهد شد.

طبق گفته Android Police، آن اندروید 12L شما نمی دانید، ما آن را به طور خلاصه به شما معرفی می کنیم. این نسخه از اندروید (در ابتدا با نام Android 12.1 شناخته می شود) یک سیستم عامل است که برای دستگاه های صفحه نمایش بزرگ طراحی شده است. اندروید 12L که برای دستگاه هایی مانند تبلت ها و گوشی های تاشو گزینه ای عالی به نظر می رسد، نوید ارائه ویژگی های جدید و رابط کاربری بهینه شده را می دهد. در واقع سیستم عامل هایی برای بهینه سازی فضای اضافی در صفحه نمایش های بزرگ توسعه یافته اند.

اندروید 12L

این ویژگی ها به معنای یک API نمایش جدید برای توسعه دهندگان است. برای کاربران، این بدان معنی است که برنامه در نهایت می تواند از تمام فضای اضافی روی صفحه نمایش بزرگتر استفاده کند.

امروز گوگل اندروید 12L بتا 1 برای «دستگاه‌های پشتیبانی‌شده Pixel». اما پیکسل مطمئنا بهترین دستگاه برای آزمایش نیست، زیرا صفحه نمایش کوچک تغییرات زیادی را نشان نمی دهد. لازم به ذکر است که این نسخه از سیستم عاملی است که هفته گذشته برای آن بود Lenovo Tab P12 Kab البته جدیدتر. به گفته گوگل، این نسخه «پیش نمایش برنامه نویس 1 ».

وقتی صحبت از تغییرات در این نسخه به میان می‌آید، گوگل روی طرح‌بندی دو ستونی برای اعلان‌ها، صفحه‌های قفل و سایر اجزای سیستم مانور می‌دهد، اما تعدادی از آنها در پیش‌نمایش توسعه‌دهنده هستند. حتی نوار وظیفه جدیدی که در پیش نمایش ظاهر می شود، جدید نیست، اما عملکرد آن ممکن است اکنون تغییر کرده باشد.

همانطور که از ابتدای سال منتظرش بودیم، ویژگی «Application Pair» به اندروید 12L بتا یک رسیده است. این ویژگی جایگزین “Split Screen” مورد استفاده برای انجام چند کار می شود.

اندروید 12L

توسعه دهندگان باید توجه داشته باشند که Android 12L Beta 1 اکنون کامل شده است، بنابراین می توانید برنامه ها و ویژگی های مختلف را امتحان کنید. گوگل اطلاعات زیادی در مورد جزئیات این سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است، از نکاتی در مورد نحوه اجرای طراحی محتوای صفحه نمایش بزرگ تا ویژگی های WindowManager و Jetpack. مجموعه جامعی از اسناد منتشر شده است که به شما کمک می کند تا برنامه های کاربردی بهینه شده برای صفحه نمایش بزرگ را توسعه دهید که می توان از آنها استفاده کرد.

مقالات مرتبط:

پیش‌بینی می‌شود پس‌زمینه پویا 12 لیتری پول / مواد شما را به سایر دستگاه‌های غیر پیکسلی بیاورد. اما اکنون، در یک نسخه بتا که فقط برای پیکسل منتشر شده است، درک آن سخت است.

گوشی های هوشمند مجهز به نسخه جدید اندروید 12L برخی را گیج کرده است. گوگل اصرار دارد که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به این نسخه جدید دسترسی نخواهند داشت، اما سیستم عاملی برای آنها منتشر خواهد شد. در حال حاضر فقط Pixel 3a / XL، Pixel 4 / XL، Pixel a4 / 5g، Pixel 5 و Pixel 5a پشتیبانی.

اگر می خواهید اندروید 12L را روی صفحه نمایش کوچکتر تجربه کنید، می توانید به سایت برنامه اندروید بتا رفته و آن را برای دستگاه خود دانلود کنید. توسعه دهندگان و طرفدارانی که دوست دارند ببینند، بهتر است از شبیه ساز اندروید استفاده کنند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما