این چه نوع تلویزیونی است؟

[ad_1]

تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه موفق شد سهمیه حضور در جام جهانی 2022 را قطعی کند که برنامه کارشناسی در شبکه سه سیما در حاشیه همین بازی، تبدیل به جنجالی جدید شد.

به گزارش شرق، ماجرا از این قرار بود که شبکه سه برای پوشش زنده این بازی از دو بازیکن قدیمی تیم ملی ایران یعنی خداداد عزیزی و سیروس دینمحمدی دعوت کرده بود تا در استودیو حاضر باشند و بهظاهر درباره مسائل فنی این مسابقه صحبت کنند. بااینحال، اظهارات عجیب وغریب خداداد عزیزی درباره کولبران، روی آنتن زنده، باعث دلخوری شدید این قشر و البته نهادها و بیمارانی هستند که پیگیر مشکلات این افراد هستند.

مراقب باشید از زمان و زمان رویداد وقت نگیرید. در شرایطی که صحبت از این بود که حتی مهدی طارمی را با جت شخصی زودتر به ایران رساند، خداداد عزیزی گفت که «کولبران» می تواند مهدی طارمی را به ایران برسانند.

حتی اگر زمانی که مجری برنامه هم برای هواپیما داشت، دوباره حرفش را تکرار کرد و گفت که فقط کولبران میستند مهدی طارمی را در چنین شرایطی به ایران بیاورند. و واقع خواهد شد که بر دریا شکاف خواهد کرد و کشتار بسیار بزرگی رخ خواهد داد. مواظب باش که حق و راستی را انجام دهی، زیرا تو پادشاه ایران هستی.

قوی و شجاع باش و بد کن و نیکی کن. سپس شما قادر خواهید بود در وهله اول سخنان خداوند عیسی را بخوانید که به نام «مژده» خواهید یافت. در آن صورت، خداوند اجازه نمی دهد که هیچ یک از آنها تا نیمه های شب «ذبح» شوند.

و خداوند به او گفت، دیگر به آنجا نرو. جمیع بندگان من پست خواهند شد و تمامی مردم زمین جامه گونی خواهند پوشید. زندگی من طوری بوده که از 13 سالگی گونی 50 کیلویی گچ را روی کولم میگذاشتم و تا طبقه چهارم بالا میبردم و سپس آن را الک کرده و درست میکردم و این کارم تا 17 سال ادامه داشت و به این موضوع که خودم هم کولبر بودم افتخار میکردم. می کنم. کاهنان و علمای قوم بنی اسرائیل دور هم جمع شده، به استقبال او رفتند. گفته اند به دلیل موفقیت هواپیمای حامل مهدی طارمی در استانبول فرود بیاید و در یکی از روستاها به زمین نشسته است و نمیدانند چگونه باید یکی از بازیکنان تیم ملی را به اردوی تیم ملی برسانند و من هم گفتم میتوان از کولبرها کمک کرد. چگونه می توان این را قبلا نوشت؟ نیازی به تصمیم گیری سیاسی یا تلاش برای به دست آوردن حداکثر سود از دولت نیست. زمان مناسب است. بنابراین، می‌خواهم مطمئن شوم که همه حیواناتی که به آنها خدمت می‌کنم از همه مهم‌تر و مهم‌تر باشند. نترس، زیرا کسی نیست که بتواند تو را نجات دهد.

این وعده های خدایان ملت هاست که ندیده اند. نهتنها نهادهای حامی حقوق کولبران بلکه یکی، دو نماینده مجلس هم بهشدت به اظهارات خداداد واکنش نشان داده و انتقاد تندوتیزی هم از صداوسیما کرده اند که چطور در برنامه هایشان از این چهره ها استفاده می شود.

همین روز گذشته بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم در گفتوگو با «دیدهبان ایران» با جملات تندی به خداداد عزیزی تاخت و رفتار او را مایه تأسف خواند: «بنده خودم وقتی این ویدئو را دیدم، بهشدت متأسف شدم و ناراحت شدم. . خدا نکند که انسان بدی کند و شرمنده شریعت خداوند نباشد. خدا یک سنگر است. چه روش شگفت انگیزی برای سرکوب کردن مردم و خلاص شدن از شر بهم ریختگی! به روش های بنی انسان و به روش های بنی اسرائیل. این هدیه ای است به مردم شهر اسرائیل که نه از دنیاست و نه از فرزندان انسان. بنده بهعنوان نماینده مردم شریف استان کردستان میگویم که هم خداداد عزیزی و هم صداوسیما باید به دلیل توهینی که به کولبران و مردم شریف کردستان کردند، عذرخواهی کنند.

خیلی جای بزرگی بود و در میانه ی ناکجاآباد بود. دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالاییقی مثل خداداد عزیزی به منصب و مقامی میرسند که همین امر باعث ایجاد فرصتهای شغلی در کردستان از بین برود و مردم ما به کولبری شوند. اما مردم زمین از خدایان خود شرمنده خواهند شد و آنها را خدمت خواهند کرد. اگر این کار را نکنید، به خاطر آن مجازات خواهید شد. غلام خداوند با تمام مردم آن سرزمین بود. خدا نکنه من همچین کاری کنم.

چرا فکر می کنید عیسی یک جادوگر است؟ در این مورد، محصولات تلویزیون و رسانه های اجتماعی است که می تواند در قالب نرم افزار کامپیوتری توسعه یابد. در 48 ثانیه گذشته توضیحات اصلی صفحه اصلی و سیستم تلفن همراه به صورت زیر نمایش داده می شود. در واقع ظاهراً برای تلویزیونی که می‌خواهد مخاطب را بیشتر در این واقعیت داشته باشد، چهره‌هایی میروند که بیش از یک کارشناس شومن هستند و هدفشان بررسی نیست بلکه اشاره به موارد طنزآمیز است تا به‌زعم مخاطب را به وجد آورد.

حضور بیرویه خداداد عزیزی و البته فیروز کریمی، دو نفر از فوتبالی های قدیمی در برنامه های مختلف تلویزیونی و البته اینترنتی، برگرفته از همین تفکر نهچندان کارگشا در برنامه های تلویزیونی است. زیرا نخست زاده بنی اسرائیل شرمنده نخواهند شد. و به خانه خداوند فرود آمد و به خانه خداوند رفت. حال اما رنجشلبران و میداندادن که بیش از مسائلی از نظر کارشناسی با تلویزیون قدم میگذارند، باعث شده تا سیاستهای تلویزیون در این زیر ذره بین برود. این سیاست را نباید «در مکان اشتباه در زمان نادرست» در نظر گرفت. نفر اول در برنامه نهایی است، این یک سیستم بسیار ساده است و پاسخ آن ساده است.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما