بارسا خیلی دور است. کدام ستاره سال آینده به نیوکمپ می رود؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا می تواند در تابستان امسال اریک گارسیا، ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو را بدون پرداخت پول به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد..

بسیاری بر این باورند که اگر پاری سن ژرمن برای جذب جورجینیو وینالدوم اقدامی نکند، تعداد بازیکنان آزاد به بارسا 4 نفر خواهد بود..

حالا به نظر می رسد سرمربی باشگاه قرار است تابستان سال آینده نیز همین رویه را در پیش بگیرد و بازیکنانی را جذب کند که قراردادشان پیش از این با باشگاه به پایان رسیده بود..

در حالی که خوان لاپورتا همیشه با ژاوی هرناندز در تماس بوده است تا از ترک باشگاه عثمان دمبله و پیوستن به باشگاه دیگری در اروپا به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کند، گزینه هایی برای بهبود وضعیت تیم هنوز در دست بررسی است. شرایط سخت مالی باشگاه نیز در نظر گرفته شده است..

او همچنین می تواند با رقابت جدی با PSG روبرو شود که قبلاً وینالدوم، لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است. بنابراین زمانی برای تلف کردن وجود ندارد.

بارسا مشتاق چندین نامه است، مانند آندره اونانا از آژاکس، سزار آسپیلیکوئتا، آندریاس کریستنسن از چلسی و ادینسون کاوانی از منچستریونایتد، که حتی ممکن است در ژانویه باشگاه را ترک کنند..

آنتونیو رودیگر دیگر بازیکن چلسی است که قراردادش در تابستان به پایان می رسد و گفته می شود بایرن و رئال مادرید نیز به جذب او علاقه مند هستند. فرانک کاسی از میلان نیز وضعیت مشابهی دارد.

جذب بازیکنان دیگری مانند پل پوگبا از یونایتد و پائولو دیبالا از یوونتوس به دلیل دستمزدهای بالا دشوار است و کیلیان امباپه احتمالا به رئال مادرید خواهد پیوست..

آندره اونانا

آندره اونانا، 25 ساله، یکی از دروازه بان هایی است که بارسا برای مدت طولانی تماشا کرده است و علاقه خود را برای امضای قرارداد نشان داده است. اونانا در آکادمی جوانان بارسا بزرگ شد و در آژاکس به اوج رسید، که فلسفه ای شبیه بارسا دارد. او ویژگی هایی دارد که بارسا می خواهد به عنوان دروازه بان در کنار تریستگن و به عنوان جانشین آینده آلمان به خدمت بگیرد. دروازه بان کامرونی می تواند رقابت جدی برای حضور در ترکیب اصلی ایجاد کند و این می تواند عملکرد دو تیم را بهبود بخشد..

مدیر بارسا می داند که اونانا قصد خود را برای تمدید قراردادش با آژاکس اعلام کرده است، اگرچه او شک دارد که آیا با اینتر به توافق رسیده است یا خیر. رسانه های ایتالیایی معتقدند این دروازه بان در تاریخ 1 ژوئیه به اینتر سفر خواهد کرد تا جانشین هاندانوویچ شود..

اونانا در کودکی به همراه چند بازیکن دیگر کامرونی با کمک بنیاد اتوئو به لاماسیا سفر کرد. از بین نسل با استعداد آفریقایی ها، او تنها کسی است که می تواند پیشرفت کند. این بازیکن پس از ترک بارسا به آژاکس پیوست و لحظات خوبی را در باشگاه های هلندی در لیگ هلند و لیگ قهرمانان اروپا سپری کرد..

این بازیکن کامرونی به تازگی پس از یک سال محرومیت به دلیل دوپینگ به میادین بازگشته است. او به اشتباه از داروهای نامزدش به جای آسپرین استفاده کرد و آزمایشش مثبت شد. اگرچه یوفا تایید کرد که اونانا قصد دروغ گفتن و اشتباه ناخواسته را نداشته است، اما او را نبخشیدند. اگر او با اینتر قرارداد نبسته باشد، می تواند در ژوئن سال آینده به بارسا بازگردد..

سزار آسپیلیکوئتا

سزار آسپیلیکوئتا، 32 ساله، یکی از بهترین گزینه های کادر فنی بارسا است. قرارداد مدافع چلسی در پایان فصل به پایان می رسد و او می تواند پس از 10 سال حضور در استمفوردبریج به لیگ اسپانیا بازگردد. او یک فوتبالیست باتجربه و یک مدافع انعطاف پذیر است که می تواند در تمام پست های دفاعی عملکرد خوبی داشته باشد.

آسپیلیکوئتا معمولا به عنوان مدافع میانی و دفاع راست و گاهی به عنوان وینگر چپ بازی می کند. او می تواند با دو یا سه مدافع میانی دیگر در دفاع بازی کند. بازیکنی با توانایی بالا که هنوز این قدرت را دارد که چند فصل دیگر در بالاترین سطح بازی کند.

او نقش کلیدی در تیم لوئیز انریکه در یورو 2020 داشت. او در پست دفاع راست بازی می کرد و همیشه یک بازیکن کلیدی در دفاع سه نفره بود که به چلسی توخل اجازه داد فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود. او همچنین یکی از سه بازیکن اسپانیایی در فهرست نهایی نامزدهای توپ طلا است. آسپلکوئتا کاپیتان رختکن چلسی و یکی از رهبران اصلی است که ممکن است در نیوکمپ اتفاق بیفتد.

ژاوی با او بسیار آشناست زیرا در چند فصل گذشته بازی را دنبال کرده و در تیم ملی با او بازی کرده است. آسپیلیکوئتا اولین بازی خود در تیم ملی را در سال 2013 انجام داد و هر دو در جام جهانی 2014 بازی کردند، آخرین بازی ژاوی با تیم ملی اسپانیا. این بازیکن در دو جام جهانی و دو یورو بازی کرده و پس از 10 فصل حضور در بالاترین سطح لیگ برتر، تجربه زیادی کسب کرده است.

آندریاس کریستنسن

آندریاس کریستنسن، 25 ساله، پس از حذف توسط توماس توخل در بازی چهارشنبه مقابل برنلی، به ترکیب اصلی برای بازی چهارشنبه شب مقابل واتفورد بازگشت. این بازیکن دانمارکی مقابل لستر، یوونتوس و منچستریونایتد به میدان نرفت و دلیل آن را قبول نکردن وی با تمدید قرارداد اعلام کردند. توخل شخصاً در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد که امیدوار است این اتفاق بر تمدید قرارداد تأثیر بگذارد و معتقد است که می تواند به کار خود ادامه دهد. آسپیلیکوئتا، رودیگر و تیاگو سیلوا وضعیت مشابهی دارند.

این ملی پوش 25 ساله دانمارکی چندین سال زیر نظر بارسا بوده است، زیرا باشگاه اخبار مثبتی در مورد عملکرد او در زمان حضور در بوروسیا ام شن نشن گلادباخ (17-2015) دریافت کرد، زمانی که به صورت قرضی از چلسی بازی می کرد.

کریستنسن در چند فصل گذشته به عنوان یکی از محبوب‌های بارسا معرفی شده است، به خصوص زمانی که فرصت کمتری برای بازی در چلسی دارد. این بازیکن جوانتر از آسپیلیکوئتا است، بنابراین انتظار می رود بارسا برای پیشنهاد او سخت تر باشد.

ادینسون کاوانی

اگرچه کاوانی در 14 فوریه 35 ساله می شود، اما این فرصت خوبی است زیرا او می تواند تضمینی برای گلزنی بارسا و داشتن تجربه زیادی باشد. این بازیکن اروگوئه ای که به ندرت برای منچستریونایتد بازی می کند، پیش از این با انتقال به بارسا در ارتباط بود، اما در نهایت تصمیم گرفت درخواست رونالد کومان را بپذیرد و لوکاس دی یونگ را به خدمت بگیرد.

کاوانی تجربه زیادی دارد، روحیه قهرمانی دارد و یک گلزن است. او به فشار بازی در باشگاه های بزرگ عادت کرده و برای پاری سن ژرمن و یونایتد بازی کرده است. این بازیکن سابقه بازی در لیگ های ایتالیا، فرانسه و لیگ برتر را نیز دارد و می تواند با انگیزه مضاعفی به نیوکمپ برود زیرا می خواهد نشان دهد شایسته حضور در جام جهانی قطر است. از این حیث شاید این جذب شبیه به جذب دنی آلوز باشد، بازیکنی که عملکرد کوتاه مدتی در این تیم خواهد داشت.

او در این فصل تنها 5 بازی برای منچستریونایتد انجام داده است و دو بار در لیگ برتر به عنوان بازیکن اصلی حضور داشته است. با این حال، با تغییر مربی، او به این فکر کرد که رالف رنگنیک در مورد او چه فکری می کند. اگر او هنوز فرصتی برای بازی نداشته باشد، می تواند مدیران باشگاه را مجبور به پذیرش پیشنهاد در ژانویه کند. این بازیکن می تواند همان نقشی را ایفا کند که سرخیو آگوئرو باید در بارسا داشته باشد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما