بوشهری ها دوست ندارند به مهدی طارمی احترام بگذارند

[ad_1]

خبرورزشی نوشت: شرایط خانگی مهدی طارمی در بوشهر پس از صعود تیم ملی به جام جهانی با سال های گذشته متفاوت است.

زمانی که تیم ملی ایران در بهار 96 با پیروزی مقابل ازبکستان به جام جهانی 2018 روسیه راه یافت، مردم چندان خوشحال نبودند و همه کشور در شادی بودند.

این اتفاق پنجشنبه شب بعد از بازی با عراق و قطعی شدن حضورمان در قطر 2022 افتاد، اما فضای خانه پدر مردی که آن زمان هدفش رفتن به جام جهانی بود با چهار سال قبل فرق داشت. .

به احترام مرحوم طارمی

پدر و مادر مهدی طارمی هنوز در بوشهر زندگی می کنند و برای همسایه ها احترام خاصی قائل هستند. فوتبالدوستان بوشهری چهار سال پیش وقتی مهدی درهای ازبکستان و ما را به جام جهانی باز کرد، جلوی خانه پدری اش شادی کردند تا از رسیدن به جام جهانی و تکریم هموطنانش لذت ببرند.

اما پنجشنبه شب اوضاع کاملا متفاوت بود و همین افراد به احترام پدرش و مهدی طارمی ترجیح دادند جلوی خانه مهاجم تیم ملی تجمع نکنند. دایی مهدی، رضا طارمی که از مداحان معروف بوشهری است، چند روز مانده به بازی ایران و عراق به رحمت خدا رفت و به همین دلیل فوتبالیست‌های شهر ترجیح می‌دهند جلوی در خانه جشن بگیرند و عزاداری کنند. برای خانواده طارمی. کردن.

چاپ روی لباس غم

مهدی خودش هم از اتفاقی که برای دایی افتاد ناراحت بود و به عنوان بازنشسته وارد اردوی تیم ملی شد اما تمام تلاشش را برای موفقیت ایران انجام داد و با همه سختی ها برای رسیدن به اردوی تیم ملی با تمام وجود بازی کرد. و او یکی از حساس ترین گل های زندگی خود را برای راهیابی به ششمین جام جهانی خود به ثمر رساند.

تبریک می گویم

تا ظهر روز جمعه پلاکارد و بنرهای زیادی برای تبریک به مهدی طارمی و خانواده اش در بوشهر وجود نداشت اما دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر بلافاصله پس از پایان بازی به ملی پوشان بویژه مهدی طارمی تبریک گفت. اگر تست کرونای مهدی قائدی مثبت نمی شد، با حضور دو بوشهری در تیم ملی این صعود میسر نمی شد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما