بازار در وسط ناکجاآباد است

[ad_1]

فرارو- فناوری صنعت خودرو معتقد است، در حال حاضر بازار چشم انتظار تعیین تکلیف مذاکرات برجام است، از سویی با توجه به اینکه قیمت دلار با نوسانات جزئی روبرو است، در بازار خودرو در طول یک روز یکی، دو میلیون خودرو از خودروها ارزان شده است. قیمت اجناس بسیار بالاست و قیمت آن بالاست.

به گزارش فرارو، به گزارش فرارو، به زعم تحلیلگران صنعت خودرو، بزرگترین مشکل این صنعت انحصاری بودن آن است و تا زمانی که ما شاهد رقابت در صنعت خودرو نباشیم، نمی توانم انتظار داشته باشم صنعت خودرو محصولات متنوع و با کیفیت با قیمت اقتصادی تولید و در بازار عرضه شود. ، این در حالی است که با احیای برجام و ورود شرکت های خارجی خودروسازان تا حدودی می تواند این روند را تغییر دهد، باید دید آیا به سال 2015 خودروسازان خارجی دوباره به ایران خواهند آمد.

وی افزود: با توجه به فضایی که وجود دارد، در حال حاضر حاضر نمی ریزد آنچنانی برای قیمت خودرو متصور بود، اما اگر برجام احیا شود، بازار با یک شوک مواجه خواهد شد، اما با توجه به اینکه آیا نمی توانم، دلار با قیمت پایین بیاید. آنچنانی می شود، حتی در صورت احیای برجام، در بازار خودرو نیز ممکن است قیمت ها باشد، با یک شوک کاهشی همراه شود، اما دوباره بعد از مدتی قیمت ها به سر جای خود باز خواهند گشت.

تایر زادسازی وارداتهدف از قرارداد این است که به عنوان جایگزین برای هدف تارتار درد استفاده شود
پرشند زاوه پرشناس بازار خودرو فتگو با فرارو با اشاره به اینکه قیمت ها در بازار در چند سال گذشته با افزایش بسیار زیاد بوده است، اظهار داشت: خودرو به مانند سایر کالاهای سرمایه ای با توجه به افزایش انتظارات تورمی و به تبع آن بالا رفتن نرخ تورم با افزایش بسیار زیاد بوده است، طبعا. آن موقع که نصف شب بودیم، نیمه شب بودیم، منتظر بودیم تا بهای آن پرداخت شود.

وی افزود: خیلی ممکن است با احیای برجام یک شوک به بازار وارد شود، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور همواریخته با تورم است، بعد از مدتی قیمت ها دوباره به سر جای خود باز می گردند، از سویی در حال حاضر با توجه به این موضوع. به این ترتیب شما قادر خواهید بود مبلغ بسیار زیادی را خریداری کنید.

زاوه همچنین در پاسخ به این سوال که آزادسازی خودرو چه تاثیری می تواند بر روی بازارهای وارداتی و داخلی داشته باشد، بیان کرد: این موضوع در بازارهای وارداتی تاثیر زیادی دارد، در حال حاضر به دلیل اینکه ممنوعیت چند ساله وجود داشته است، خودروها بوده است. لوکس با حباب قیمتی بسیار زیاد شده است، حال اگر خودروی وارداتی در نهایت و پس از کشو قوسهای فراوان در سال آینده به طور کامل آزاد شود شاهد حباب قیمت خودروهای تولیدی بود.

زاوه با اشاره به این که قیمت خودروهای وارداتی در چند سال افزایش با افزایش بیش از 12 برابری روبرو بوده است، مشخص کرد: دلیل اصلی این رشد افسار گسی قیمت خودروهای تولیدی بخصوص در برخی از مدل های لوکس است که حتی بیشتر از خودروهای داخلی بالا رفته است. ، ممنوعیت واردات خودرو بوده است، بنابراین اگر از کشمکش های زیادی در این رابطه، ممنوعیت وارد شدن به طور کامل و برای خودروهای خودروها برداشت می شود، می توان انتظار داشت که این نوع مدل ها به نوعی تولید شوند و بازاری از این وضعیت داشته باشند که در آن قرار دارد. خارج شود.

این کارشناس صنعت خودرو گفت: اما در اثر افزایشی بر روی خودروهای ساخت داخل، بنابراین خودروهای پرتیراژ داخلی با سرگیری واردات نمی توانند قیمت را تجربه کنند، این در حالی است که اگر دولت میخواهد بازار خودرو را کنترل کند، باید کند. در سیاست های کلان اقتصادی حاکم بر کشور یک نظر اساسی کند، زیرا تا زمانی که ما با این شیوه از سیاست های اقتصادی در حال حاضر هستیم، به هیچ عنوان نمی توانم ثبات و آرامش در بازار خودرو داشته باشیم.

زاوه با توجه به اینکه دولت باید به ریخت و پاشه ها را در بودجه بسازد، خاطر نشان کرد: نهادهایی که هیج کارکرد مشخص و درستی ندارند، از بودجه دریافت می کنند و در مقابل هزینه های خود برای پرداخت پول و یا استقراض می کنند. از بانک مرکزی است که این موضوع باعث تحمیل تورم افسار گسیختهای اقتصاد کشور می شود، بنابراین تا زمانی که چنین چرخهای ادامه داشته باشد، قیمتها در تمامی بازارها از جمله خودروها در سال آینده نیز ناپذیر است، هر چند که ممکن است سرعت رشد داشته باشد. قیمت ها بالا رفته

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما