بازگشت معروف سعید به تیم ملی والیبال است؟

[ad_1]

سعید معروف ستاره و ملی پوش والیبال ایران پس از حذف تیم ملی در مرحله مقدماتی المپیک توکیو از بازی ملی خداحافظی کرد. خداحافظی ستاره والیبال در حالی اتفاق افتاد که خیلی ها فکر می کردند یک ملی پوش باتجربه حداقل در یک مسابقه جهانی دیگر برای ایران بازی خواهد کرد.

خداحافظی معروف از تیم ملی، واکنش فدراسیون جهانی والیبال بود و نوشت: فکر می کنیم سعید معروف تا سال 2022 در تیم ملی والیبال ایران بماند!

بلافاصله بعد از المپیک توکیو چند بازیکن از تیم ملی خداحافظی کردند که یکی از مشهورترین ملی پوشان والیبال ایران سعید بود. برخی امیدوارند در سال 2022 دوباره این بازیکن را با لباس تیم ملی ببینند و امیدوارند معروف تا پایان جام جهانی 2022 بازی کند.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به شلوغی تقویم والیبال ایران در مسابقات بین المللی پیش رو و تداخل در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی، فدراسیون والیبال برای بازگشت به تیم ملی نامدار و منتظر پاسخ نهایی رایزنی کرده است. این جمله در حالی صادر شد که معروف پس از خداحافظی اش تاکید کرد که خداحافظی اش از تیم ملی احساسی نبوده است. وی گفت: به همه عاشقانم این اطمینان را می دهم که تصمیمم برای خداحافظی از بازی ملی نه تنها غیر احساسی بود، بلکه مدت هاست به همه جوانب آن توجه شده و در نهایت حتی اگر راهی نباشد، عملی شده است. این تصمیم برای من آسان نبود. در نهایت چون وقت آزاد بیشتری داشتم ترجیح دادم والیبال را همزمان با حضور در تیم باشگاهی ادامه دهم، زیرا قصد ترک والیبال را نداشتم.»

پس از خداحافظی معروف از تیم ملی، حداقل انتظار فدراسیون والیبال برای برگزاری مراسمی برای تلاش این بازیکنان؛ این اتفاق هرگز رخ نداد و این موضوع هواداران اسطوره والیبال ایران را آزار داد. حال باید دید برنامه فدراسیون والیبال ایران و سرمربی چیست و در صورت صحت رایزنی آیا معروف به تیم ملی برمی گردد یا خیر؟

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما