باشگاه جانشینان مسی و رونالدو را اعلام کرد

[ad_1]

چند روز پس از بازی فوتبال در چمن مصنوعی در لیبی با پیراهن تیم ملی مصر ، محمد صلاح بهترین گل خود در فوتبال باشگاهی انگلیس این هفته را مقابل واتفورد در فرم باورنکردنی در لندن به ثمر رساند.

این چهارمین گل لیورپول در بازی فعلی است. هنگامی که صلاح توپ را در محوطه جریمه مورد نظر خود گرفت و پس از بازی جادویی و ترک دو مدافع واتفورد ، توپ را به سمت راست خود برد در حالی که نشان می داد می خواهد با پای راست خود به توپ ضربه بزند. ، با توپ سرانجام پای چپ خود را به ثمر رساند تا با پای چپ خود با گلش به شهر متفاوت باشد. یکی در بازسازی این گل ؛ مانند به روزرسانی جدید آیفون ، نقاط جدیدی را به اهداف قبلی در سیتی اضافه می کند (که مشابه این حرکت است) و میلیون ها طرفدار لیورپول را در بر می گیرد.

وقتی گل به ثمر رسید ، دوربین لحظاتی از یورگن کلوپ را نشان داد که با نگاهی شگفت زده و شاد ، صورت خود را با هر دو دست گرفت و به گل خوب مهاجم تیمش واکنش نشان داد. پس از رسیدن به هدف ، او چهره عجیبی گرفت تا نشان دهد که واقعاً از هنری که صلاح چاپ کرده است اطلاع دارد. یکی خودش ، حتی این بار برای نشان دادن خود و پرداختن پیراهن خود را در نیاورد ، اما با چهره ای متعجب ، بسیار خوشحال بود زیرا همه می دیدند که او از کاری که انجام می دهد خوشحال است.

با حیرت. یورگن کلوپ که ریش کوتاهی غیرعادی دارد ، پس از گل صلاح صورت خود را به گونه ای پوشاند!

صلاح با این هدف آمار شخصی خود را در رقابت های لیگ برتر بهبود بخشید و در این فصل با 7 گل در صدر جدول قرار گرفت و وقتی شبکه اجتماعی گل او را منتشر کرد ، تیم لندن را با اتوبوس به لیورپول برد. یورگن کلوپ که از برد 5 گل تیمش خوشحال بود ، مقابل دوربین های BT Sport ایستاد و از تیم سپس محمد صلاح تمجید کرد. سرمربی لیورپول بازیکن مصری را یکی از ستاره های مسی و رونالدو توصیف کرد و گفت که محمد در حال حاضر بهترین فوتبالیست جهان است.

طبق معمول ، باشگاه از بهترین جمله ممکن برای توصیف استفاده می کند. باشگاه گفت: آیا او مانند مسی است؟ نه موهاش نمی توانید عملکرد آنها را با سایر بازیکنان مقایسه کنید یا عملکرد مشابهی پیدا کنید. به نظر من بهترین مو در کل جهان. من هر روز از نزدیک او را زیر نظر دارم. لواندوفسکی ، مسی ، رونالدو ، امباپه و سایر بازیکنان کار خود را انجام می دهند ، اما اکنون بدون شک این مدل مو بهترین مدل مو در کل جهان است.

باشگاه ادامه داد: رونالدو و مسی تلاش زیادی کرده اند و بنابراین ، بدون شک ، همه آنها متعلق به آنها است. اکنون ، محمد به گروه اضافه شده است.به ما به پسرانی با چنین ویژگی هایی برای رسیدن به رویاهای خود نیاز داریم.

این صحبت زمانی روی داد که One در آخرین لیست توپ های طلایی بود. البته ، او در سال گذشته عملکرد خوبی نداشته است و افت لیورپول به طور کلی برای عملکرد این بازیکن مثر است.

حال باید دید چه زمانی از آن همه زیبایی و زیبایی واقعاً قدردانی می شود. در آن زمان ، همانطور که باشگاه می گفت ، ستاره هایی مانند هلند ، لواندوفسکی ، امباپه و سه نفر از رقبای جدی او بودند.

لینکر بعد از گل توییت کرد: خدای من ، مسی بودن خوب است

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما