باشگاه خیابانی قبل از ملاقات با جرارد به خبرنگاران گفت

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول پس از شکست ماه گذشته مقابل وستهام، در آستانه پیروزی قرار گرفته و حریفان خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را حذف کرده است. قرمزها که می توانند با تیمی متشکل از بازیکنان ثابت و ذخیره در میلان به پیروزی برسند، فردا از هفته شانزدهم لیگ برتر در آنفیلد میزبان استون ویلا خواهند بود.

استیون جرارد اسطوره لیورپول سرمربی تیم حریف است و مطمئنا این بازی دومین جذابیت و هیجان خود را خواهد داشت. تیم تحت هدایت یورگن کلوپ که یک امتیاز با سیتی در رده دوم فاصله دارد، قطعا به چیزی جز پیروزی فکر نمی کرد.

باشگاه در کنفرانس مطبوعاتی بازی به خبرنگاران و عکاسان گفت که آنها به سوالات مربوط به استیون جرارد پاسخ ندادند و البته او بلافاصله خندید و سالن هم خندید.

رویارویی با استیون جرارد: می دانم که جرارد در مصاحبه گفت: “فردا هیچ درگیری عاطفی وجود ندارد و این برای من طبیعی است.” او اکنون یک مربی باتجربه است، اما من مطمئن هستم که جرارد احساسی را که فردا از طریق تونل ورزشگاه وارد زمین می‌شود و هواداران را می‌بیند، ندارد. من یک بار هنگام ورود به استادیوم ماینتس همین حس را تجربه کردم. من سال ها در ماینتس بازی کرده ام و زمانی که مربی این تیم بودم، احساس دو چندانی داشتم.

جرارد در لیورپول تاریخ ساز شده است و نمی توانم پیش بینی کنم که او چه احساسی خواهد داشت. او با 99 درصد از اعضای باشگاه دوست است و در لیورپول تنها 1 درصد او را نمی شناسند.

باشگاه ادامه داد: جرارد مربی بزرگی است و من مطمئن هستم که او به من توصیه می کند که با من تماس بگیرد، اما لازم نیست. انتظار ملاقات زودهنگام با جرارد را دارید؟ من به این موضوع فکر نمی کنم، اگرچه انتظار ندارم که او در هر زمانی مربیگری یک تیم لیگ برتری را بر عهده بگیرد. جرارد را دیدم که آماده چنین چالشی است. مربیگری برای یک ستاره فوتبال کار آسانی نیست، اما جرارد توانسته خود را به عنوان یک مربی ثابت کند.

جرارد را بپذیرید و استون ویلا را شکست دهید: « همه ما حرفه ای هستیم و همه برای بردن تیم تلاش می کنند. همه ما اینجا استیو را دوست داریم، اما فردا آنفیلد مقابل او و هواداران لیورپول است. البته مطمئنم که از او استقبال خوبی خواهد شد.»

جرارد و سرمربی لیورپول“این در زمان مناسب اتفاق خواهد افتاد. ما نباید مورد فرانک لمپارد در چلسی را فراموش کنیم.”

سیلاکا: “ میلیون در مقابل ولوز دچار مصدومیت جزئی شد که باعث شد هفته گذشته نتواند خوب تمرین کند اما امروز بدون مشکل تمرین کرد. سیت اوریگی نیز در شرایط خوبی است.

او گفت: ظهور مجدد کرونا و درگیر شدن بسیاری از اعضای تاتنهام. از بازیکنانم می خواهم مراقب باشند و پروتکل را رعایت کنند. او هر روز صبح تلاش می کند و ما مراقب هستیم.»

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما