بهترین مشاور کنکور را بشناس!

بنابراین برای انتخاب بهترین مشاور تحصیلی باید داشتن تجربه بالا در کنار آگاهی از اصول مشاوره تحصیلی روز دنیا رو مد نظر قرار بدیم. مشاور قادر به تشکیل این اتحادها با بسیاری از بیماران است. مشاوران حرفه ای دارای مجوز از روان درمانی هستند که ارزیابی، تشخیص و مشاوره را برای افرادی که انواع فشارهای زندگی و مشکلات روانی دارند، ارائه می دهند. بطور کلی وظیفه ی مشاور تحصیلی خوب عبارت است از: هدایت درسی، بررسی و ارائه مهارت های مطالعه و یادگیری مناسب هر دانش آموز، بررسی دلایل افت تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهکار مناسب جهت بازگشت دانش آموز به روند تحصیلی مناسب، حل مشکلات ناشی از استرس و اضطراب امتحانات، بررسی علل و عوامل رفتارهای نابهنجار و خارج ار عرف دانش آموزان، ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات روحی و روانی دانش آموز و همچنین پشتیبانی خانواده دانش آموز در شرایط سخت روحی و در نهایت هموار کردن مسیر دانش آموزان برای موفقیت در در آزمون سراسری و قبولی در در رشته ی مورد علاقه در دانشگاه های خوب کشور.

اما سومین ،موردی که مورد اتفاق و اجماع بهترین مشاور های کنکور تجربی و بهترین مشاوره های کنکور ریاضی بود می توان به زدن مجموعه تست های کنکور سنوات گذشته در دوران جمع بندی اشاره نمود به عقیده برترین مشاورین کنکور ایران است آن است که، دانش آموزان کنکوری باید از تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه، در بازه های زمانی ۴ روز یکبار یک پکیج و یک مجموعه کامل، از کنکور سنوات گذشته را از خود آزمون بگیرند، یعنی به عنوان مثال ،روز ۱۶ اردیبهشت ماه کنکور سال ۹۸ را در تایم قانونی از خود آزمون بگیرند، سپس سه روز را به آنالیز و بررسی و رفع اشکال سوالات کنکور اختصاص دهند و مجدداً سه روز بعدی همین کار را تکرار نمایند و کنکور دیگری را آنالیز و بررسی نموده و این کار را به مدت دو ماه به صورت پیوسته انجام دهند. به عنوان مثال یکی از نیازهای ضروری هر یک از داوطلبان این است که بتوانند سرعت تست زنی خود را بالا ببرند، از تکنیک های استفاده نمایند که با توجه به آن، داوطلبان بتوانند مطالب آموخته شده خود را بهتر به هنگام کنکور یادآوری نمایند. به عنوان مثال ممکن است شما دچار مشکلی در رابطه با مطالعه و یا تست زنی بشوید و یا به لحاظ روانی آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون نداشته باشید، باید بتواند به شما در هر زمانی که نیاز به کمک داشتید، خدمات لازم را ارائه نماید.

اگر در هر مرحلهای مشکل دارید میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، فقط با یک تلفن ساده با مشاوران ما ارتباط بگیرید و با در میان گذاشتن دغدغهها و مشکلات تحصیلی خود، راهنماییهای لازم را دریافت کنید. شما قطعا بدون مراجعه به مشاور کنکور هم می توانید موفق باشید ولی اگر حس می کنید که در برنامه ریزی برای مطالعه ضعیف هستید یا نمی دانید چطور باید مطالعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید به شما توصیه می شود که از مشاوره کنکور استفاده کنید. یکی از سوال های من از مشاوره حرفه ای کنکور تجربی این است که چند ساعت مطالعه در روز برای قبولی در کنکور لازم است؟ از والدین و شما دانش آموز محترم درخواست می شود که در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی در کرج دقت لازم را داشته باشید. بهترین مشاور کنکور در تهران باید مهارتهای ارتباطی خوبی داشته باشند. دیگر هدف خدمات مشاوره کنکور تجربی، ارزیابی های مستمر دانش آموزان و ایجاد انگیزه در آنها برای رسیدن به هدف مورد نظر است.

عامل دیگر اینکه فشارهای خانواده باعث میشود داوطلب نتواند رشتهای را که واقعاً دوست دارد انتخاب کنند. آنها به افراد در رابطه با مشکلات، مشکلات خانوادگی، استرس شغلی، اختلالات سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب و بسیاری دیگر از مشکلات چالش برانگیز کمک می کنند که می تواند بر احساسات بهزیستی و خوشبختی تأثیر بگذارد. به گفته وامپولد، مردم در 50 میلی ثانیه اول از دیدار تعیین می کنند که آیا می توانند به کسی با آنها صحبت می کند، اعتماد کنند یا خیر. آیا درمانگر شما در مورد شما صحبت می کند، یا در باره خودش؟ در حالیکه روشهای آموزش و مشاوره اصولی، پیوسته در حال بهروز شدنه و هر روز اصول مطالعاتی جدید در دنیا مطرح میشه. هر داوطلب، در قدم اول برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود مطرح نموده و به آن ها پاسخ دهد. بهترین مشاور کنکور در تهران باید بتواند از جایی که دانش آموز در آن قرار دارد، شروع کنند.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما