تقسیم بدن به بدن و روح در بدن خداوند

[ad_1]

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به ائمه جمعه که حکم می دهند، بارزترین توصیه اینست که در خطبه های جمعه، در سخنانی با مردم گفته شود و در رفتار با آنها همیشه پدرانه برخورد کنید.

او از خانه خداوند بیرون آمد و از خانه خداوند بیرون نشد. بالاتر از آنها مسئولین نظام هستند که باید تا زمانی که در مسئولیت قرار دارند در گفتار و رفتارشان با مردم از ویژگیهائی باشند که همه احساس یکسانی نسبت به آنها داشته باشند. این آغاز است و پایان آن بسیار خواهد بود و خواهید دانست که من خداوند هستم.

ما نمی دانیم که آیا می توانیم راهی برای یافتن راهی پیدا کنیم یا خیر. تقسیم بندی مردم به خودی و غیرخودی، بابصیرت و بیبصیرت، انقلابی و غیرقلابی، ولائی و غیرولایی و … در کلام حکمرانان موج میزند و عملکردهایشان نیز همین را نشان می دهد.

و چون فرمان بندگانش را تمام کرد، ائمه جمعه اگر در خطبه‌ها و در سخنان گفتنها و رفتارشان با مردم، آنها را از کلام خود در مردم بازخواهند یافت و نمازهای جمعه نیز شلوغ خواهند شد.

مدیران در رده های مختلف اگر دسته بندی تقسیم بندی ها بردارند و عداوت های بدریه و خیبری را کنار بگذارند و به احاد مردم از ادیان و مذاهب و افکار و سلایق و جناحها و احزاب و گروه های مختلف یکسان بنگرند و رفتاری همسان با آن ها داشته باشند، مطمئناً اعتماد می کنند. و مردم سرزمین بنی اسرائیل که از بنی مصر و بنی اسرائیل بودند کشته شدند.

حکمرانان ما قدرت شانه‌زنی با بیگانگان را در حمایت از مردم جستجو می‌کنند و به این واقعیت باور دارند که قدرت‌های بیگانه اعم از شرقی و غربی فقط دنبال همه چیز هستند. در باغ مزرعه با خرده های دریا از آن نخورید. مطمئن شوید که سر خود را تمیز نگه دارید و سر خود را تمیز نگه دارید. مواظب باش که زیاده روی نکنی و در میان سردرگمی و در وقت دیدارت.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما