بوم رایولا؛ هلند به یکی از این چهار تیم می رود

[ad_1]

کد خبر: 1797325/29

زمان: 15:05
1400/09/19

بازدید از: 125776

نماینده این جنجال را فاش کرد

مدیر برنامه معروف فوتبال ایتالیا اذعان دارد که ارلینگ هلند تابستان آینده دورتموند را ترک خواهد کرد و 4 گل احتمالی را در نظر گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هلند که پس از پیوستن به بروسیا دورتموند همچنان به درخشش خود ادامه می دهد، همچنان در کانون توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می شود تابستان آینده زردپوشان وستفالن را ترک خواهد کرد. او یک بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری فعال می شود که برای مشتریانش راحت تر خواهد بود.

مینو رایولا، مدیر برنامه های مهاجم نروژی دیروز در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی آلمانی Sport One در مورد آینده حرفه ای مهاجم نروژی گفت.“ما دو سال است که به این موضوع فکر می کنیم. ما ایده روشنی داریم که ارلینگ باید به کجا برود و باید ببینیم بازار حمل و نقل چه چیزی ارائه می دهد. اگر این کار را نکنم، می روم مدیر برنامه بدی باشید.”

قسمت دوم مصاحبه رایولا امروز پخش شد و او به تیم توضیح می دهد که هدف بعدی آنها در هلند چیست:“ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبال بردارد و همین کار را خواهد کرد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هلند باشند. سیتی برای پنجمین بار در لیگ برتر قهرمان شده است. هشت سال گذشته، در حالی که یونایتد یک بار پیروز نشده است.» وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم که آن روز فرا خواهد رسید و او زیاد دوام نخواهد آورد.

رایولا ادامه داد: هلندی ها احتمالا تابستان امسال و احتمالا تابستان آینده دورتموند را ترک خواهند کرد، اما اگر از من بپرسید، باید بگویم که احتمال جدایی در تابستان امسال بسیار زیاد است. باشگاه تصمیم ما را می داند و پاسخ داده است، اما من تضمین می کنم که در این فصل هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. فکر می‌کنم اگر دورتموند سال گذشته اجازه می‌داد هلند برود، پول زیادی به دست می‌آورد، اما آنها موفق بودند و به هواداران احترام می‌گذاشتند، که به نظر من این تصمیم بزرگ و قابل ستایش است.

بند فسخ قرارداد هلندی همچنین می گوید: این بین من، بازیکنان و باشگاه است و ما در اینجا درباره شرایط قرارداد صحبت نمی کنیم. همه اینها به وضوح در قرارداد ذکر شده است. ما بهترین رابطه را با سرمربی دورتموند داریم و همه آنها دوستانه هستند.”

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما