تیغه برف روب 106 زمین زمین؛ هزینه های نگهداری بوگاتی شیرونپور اسپورت را بررسی کنید

[ad_1]

بوگاتی به تازگی سرویس جدیدی را برای راحتی مشتریان خود راه اندازی کرده است. با این پیام خدمات ، 10 تکنسین آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مشتریان در هر نقطه از جهان در تمام ساعات و تمام روزهای هفته هستند. اما نکته نهایی این است که خدمات بسیار گران است و عضویت بسیار گران می شود.

طرفداران بوگاتی با مراجعه به نمایندگی این مارک اشرافی در سنگاپور از خدمات ویژه این شرکت مطلع شده اند. اطلاعات به دست آمده توسط این مرد مربوط به مدل 3 میلیون دلاری شیرون پور اسپرت بود ، اما هزینه های مربوط به سایر مدلها تفاوت قابل توجهی با این رقم نداشت. قبل از ارائه جزئیات ، باید بگوییم که همه ارقام ثبت شده از دلار سنگاپور به دلار مالزی و سپس به دلار آمریکا تبدیل شده است.

بوگاتی ویرون پور اسپورت معرفی می کند ؛  یک ماشین فوق العاده برای لذت بردن از class=

در سرویس اختصاصی بوگاتی ، اولین بازدید باید پس از 16000 کیلومتر یا 14 ماه کار انجام شود ، که طی آن تکنسین های بوگاتی روغن موتور ، فیلترهای روغن و روکش تخلیه روغن را تعویض می کنند. این امر برای مشتریان حدود 25000 دلار هزینه دارد! بد نیست بدانید که سوخت مورداستفاده در بوگاتی شیرونپور اسپورت توسط شرکت Castrol ساخته شده و از نوع 10W-60 است.

علاوه بر تعویض روغن ، دیسک های سرامیکی کربنی ، کالیبرهای چاپ سه بعدی و یاطاقان های تیتانیومی نیز در اولین سرویس با قیمت 59000 دلار تعویض شد! در صورت تعویض روغن ترمز ، سیم کشی و یاطاقان نظافت ، 59000 دلار به این تصویر اضافه می شود! تعویض تایر کار دیگری است که باید در 16000 ساعت یا 14 ماه انجام شود. این پاراگراف نیز 50 هزار دلار ارزش دارد!

بوگاتی می گوید لاستیک های شیرون پور اسپورت باید هر 16 تا 18 ماه یکبار تعویض شوند. فرانسه در این زمینه کاملاً منصف است و دو گزینه را به مشتریان ارائه می دهد! اولین انتخاب شامل لاستیک های پیرلی Winter Sottozero سری 3 ، Michelin Pilot Sport PAX و Michelin Pilot Sport Cup 2 XL است که هر کدام حدود 8000 دلار قیمت دارند. اما انتخاب دوم لاستیک های Michelin Pilot Sport Cup 2R سری است که برای Pour Sport طراحی شده است. خرید این چهار لاستیک به 42000 دلار باورنکردنی نیاز دارد!

سرویس دوم باید پس از 42 ماه تکمیل شود. در این سرویس ، چهار توربوشارژر گرت را ساخته و مخزن خودرو با مدلهای جدید با هزینه 26 و 44 هزار دلار جایگزین می شود. در همین حال ، موتورهای این سرویس باید تعمیر می شدند تا 1479 اسب بخار قدرت تولید کنند! این قیمت دقیقاً 28،576 دلار است!

اما غیر از آن سرویس ، قیمت قطعات بوگاتی شیرون پور اسپرت نیز نجومی است! به عنوان مثال ، اگر شخصی مجبور شد صفحه اول خود را تغییر دهد ، باید 60 هزار دلار از حساب بانکی خود برداشت کند! یا تیغه برفی در این سوپراسپرت تنها با قیمت 3،797 دلار! اگر رنگ نیاز به تعمیر داشته باشد ، بوگاتی در مقابل مشتریان ثروتمند مبلغ 55000 دلار به شما هزینه می دهد!

ملشیمیس برای جلوگیری از این هزینه ها تاکید کرد که بدن شیرون پور اسپرت را نباید با آب با فشار زیاد شستشو داد ، بلکه صاحبان آنها باید از تجهیزات ویژه و با دست استفاده کنند.

یک محاسبه ساده نشان می دهد که در 48 ماه یا چهار سال ، حداقل سه برابر روغن موتور ، دو برابر رینگ و لاستیک ، پس از اجزای سیستم ترمز ، پس از تنظیم موتور ، پس از توربوشارژر و سیستم تهویه مطبوع و مخزن باید تعویض شود به این بدان معناست که داشتن بوگاتی شیرون پور اسپرت مستلزم صرف حدود 477،000 دلار در چهار سال است! البته این رقم شامل هزینه های مربوط به مالیات ، دستمزد و حمل و نقل نمی شود!

طبق داده های جمع آوری شده از نمایندگی بوگاتی در سنگاپور ، اگر شخصی بوگاتی شیرونپور اسپرت را فقط برای سرمایه گذاری خریداری کند ، هزینه پرداخت آن هر 14 ماه اندکی به 105000 دلار تغییر می کند! علاوه بر این ، شخصی که این داده ها را جمع آوری کرده است گفت که آژانس برای مشتریان خوب تا 30 درصد تخفیف ارائه می دهد!

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما