بهترین راه برای درخواست و پرداخت خلافی خودرو 1400 است

[ad_1]

پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای برقراری نظم و کاهش تصادفات رانندگی، با اعمال قوانین و ثبت جریمه، به طور مداوم رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ترغیب می کند. بنابراین، قوانین به طور مداوم به روز می شوند. نمونه اخیر قانون شیوع کرونا است که به پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه می دهد چهار کد راهنمایی و رانندگی را به تخلفات رانندگی اضافه کند.

برای بسیاری از مالکان و رانندگان خودرو، این قوانین و اعمال جریمه های سنگین و نمره های منفی می تواند کمی سخت گیرانه باشد، اما تجربه نشان داده است که بسیاری از افراد بدون چنین تاثیری تمایلی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ندارند. تا چند سال پیش به ندرت آن را می دیدید. راننده یا مسافر با بستن کمربند ایمنی این در حالی است که با وضع قوانین جدید و جریمه نبستن کمربند ایمنی خودرو، می توان گفت از تعداد قربانیان تصادفات تا حد زیادی کاسته شده است. از آنجایی که آنها کمربند ایمنی می بندند، جان کسانی که سوار ماشین می شوند تهدید نمی شود. در اوایل قانون گذاری و اعمال جریمه، بسیاری از مردم به شدت با آن مخالفت کردند، اما پس از چند سال بستن کمربند ایمنی به یک فرهنگ واقعی رانندگی تبدیل شد. بستن کمربند ایمنی مجاز است، بنابراین درخواست و پرداخت آنلاین ماشین برای برخی از رانندگان می تواند چالش بزرگی باشد.

اگر به چند سال قبل برگردیم، روند پرداخت خلافی خودرو طولانی و زمان بر بوده است. قبل از ظهور تلفن های همراه و گسترش اینترنت، تنها راه نفوذ به خودروها حضور در پلیس +10 بود. البته با کمک دستگاه خودپرداز امکان پرداخت خلافی خودرو وجود دارد. اما کمبود وقت و دغدغه های روزمره در کنار دسترسی عموم مردم به اینترنت، راه های جدیدی را برای برخورد با تخلفات خودرویی سوق می دهد. اما آیا انواع روش های سریع درخواست و پرداخت خلافی خودرو را می شناسید؟

انواع جریمه رانندگی

همانطور که از ادعای قبلی مشخص است، سوال در مورد تخلفات خودرو یکی از بزرگترین دغدغه های رانندگان است. جرایم رانندگی انواع مختلفی دارد، جالب است بدانید 4 نوع جریمه خودرو به نام های تسلیم، ضمیمه، دوربین و دو طبقه وجود دارد. اگر اولین بار است که تصادف می کنید، این سوال پیش می آید که چگونه از آن مطلع شویم؟ یا راه حل برای کاهش آن چیست؟ آیا نرم افزاری هست که در مورد تخلفات بپرسم؟ پس در ابتدا بهتر است در مورد این 4 نوع تخلف خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنید: پلیس راهنمایی و رانندگی به طور کلی 4 نوع جریمه شامل بایگانی، ضمیمه، دوربین و دوبرگ را در نظر گرفته است. در صورت جریمه تسلیم، پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه را به راننده متخلف تحویل می دهد.

با این حال، در جریمه های ضمیمه، پلیس برای مثال، یک راننده راهنمایی و رانندگی را به دلیل توقف در پارکینگ جریمه می کند و به دلیل نبود راننده، یک بلیط را به ماشین متصل می کند. جریمه دوربین ها که در حال حاضر رایج ترین نوع جریمه است، توسط دوربین های نصب شده در خیابان های پرتردد و پرتردد شهر، بزرگراه ها و بزرگراه ها ثبت و در نهایت برای مالکان خودرو ارسال می شود. در موارد تکراری نیز پلیس راهنمایی و رانندگی راننده متخلف را به دلیل بی توجهی به دستور ایست پلیس جریمه می کند و همچنین تخلف از قانون راهنمایی و رانندگی که شامل برگ اول خواهد بود به دلیل بی توجهی به دستور ایست پلیس جریمه می کند. ، که شامل برگ دوم خواهد بود. .

نحوه استعلام و پرداخت خلافی خودرو در سال 1400

تقریباً همه رانندگان می دانند که اگر تا 60 روز خلافی خودرو را پرداخت نکنند، جریمه دو برابر می شود. برعکس، رانندگان متخلف خودروی بیش از یک میلیون تومانی، موبایل توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند. بنابراین درخواست و پرداخت خلافی خودرو یکی از بزرگترین دغدغه های رانندگان خواهد بود.

بهترین راه برای درخواست و پرداخت خلافی خودرو 1400 است

پلیس اقدامات رانندگان را زیر نظر داشت

انواع روش هایی که رانندگان و مالکان خودرو می توانند برای استعلام و پرداخت جرائم خودرو انتخاب کنند به شرح زیر است.

با مراجعه حضوری به کلانتری 10+ تخلفات خودرو را استعلام و پرداخت کنید

یکی از اساسی ترین راه های درخواست و پرداخت جرایم خودرو، استفاده از خدمات کلانتری 10+ است. با پرداخت مبلغ مشخصی می توانید خلافی کوچک خودرو را از پلیس +10 دریافت کرده و سپس از طریق دستگاه خودپرداز نسبت به پرداخت جریمه اقدام نمایید.

تخلفات خودرو را تلفنی بخواهید و پرداخت کنید

برای استعلام و پرداخت جرائم خودرو می توانید با سامانه تلفن راهنمایی کینگ به شماره 88288888 تماس بگیرید و در نتیجه تخلفات رانندگی و خودرو را دریافت خواهید کرد. برای این کار به کد VIN در پشت کارت ماشین خود نیاز دارید.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق پیامک

در این روش برای استعلام خلافی خودرو از طریق پیامک کافیست به کارت خودرو و کد VIN دسترسی داشته باشید. قبلا در مورد کد VIN توضیح دادیم. باید کد VIN را به شماره 1101202020 ارسال کنید در واقع این فقط یک شماره پیامک تخلف 1400 است. یک دقیقه صبر کن؛ منتظر نتایج باشید در پیامک دریافتی علاوه بر تعداد تخلفات خودرو، شناسه قبض و شناسه پرداخت نیز ارسال می شود. با استفاده از این اطلاعات می توانید از طریق دستگاه خودپرداز پرداخت کنید.

  • هزینه پیامک خلافی خودرو برای هر پیامک معادل 350 تومان است که از حساب هزینه کسر و یا به مبلغ قبض پیامکی اضافه می شود.

به این ترتیب کافی است کد دستوری # 110 * را شماره گیری کنید. ابتدا باید شماره 1 را برای سوال در مورد خلافی خودرو انتخاب کنید. در مرحله بعد باید کد VIN را در پشت کارت ماشین وارد کنید. پس از این مرحله یک اکانت یا استعلام خودرو برای شما ارسال می شود.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق سایت پلیس راهور

به این ترتیب باید وارد سایت پلیس راهور شده و بر روی گزینه “خدمات” کلیک کنید. در این قسمت با انتخاب “استعلام تعداد تخلفات رانندگی” و وارد کردن شماره بارکد کارت خودروی خود می توانید نسبت به استعلام و پرداخت خلافی خودرو اقدام نمایید.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو با اپلیکیشن موبایل

در حال حاضر اپلیکیشن های متنوعی در زمینه مالی وجود دارد که یکی از بخش های اصلی سرویس استعلام و پرداخت قبوض است. یکی از این موارد در مورد تخلفات خودرو و عواقب پرداخت آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایل سوال خواهد کرد.

بهترین راه برای درخواست و پرداخت خلافی خودرو 1400 است

برای تخلفات خودرو پرداخت کنید یا به فرهنگ رانندگی احترام بگذارید

به عنوان یک قاعده، بهترین راه برای جلوگیری از جریمه، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به فرهنگ رانندگی است. اما در برخی موارد رانندگان ناخواسته مرتکب تخلفات رانندگی می شوند. بنابراین در چنین شرایطی برای دو برابر نشدن میزان جریمه و یا حتی توقیف خودرو، باید خلافی خودرو را درخواست و پرداخت کرد. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی الزامی است و عدم رعایت این قوانین موجب جریمه نقدی، نمره منفی و توقیف و انتقال وسایل نقلیه به پارکینگ می شود. از سوی دیگر پلیس راهنمایی و رانندگی با فرهنگ سازی پذیرش بیمه به ویژه بیمه شخص ثالث سعی در کاهش خسارات مالی و جانی ناشی از حوادث رانندگی دارد. در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به پذیرش بیمه شخص ثالث شده است و در نتیجه عدم دریافت این بیمه یا به روز نکردن به موقع آن علاوه بر جریمه موجب توقیف خودرو خواهد شد.

اکنون که با روش های مختلف درخواست و پرداخت خلافی خودرو آشنا شدید، بهتر است برای جلوگیری از جریمه و توقیف خودرو، برای این نوع بیمه اقدام کنید زیرا بیمه شخص ثالثی وجود ندارد. بیمه شخص ثالث بیمه اجباری برای کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی در مقابل خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است. شخص ثالث شرکت بیمه است که باید هزینه های قرارداد (که در بیمه نامه به عنوان بیمه گذار ذکر شده است) را جبران کند و در نهایت شخص ثالث زیان دیده در حادثه رانندگی (یعنی غیر از راننده) است. …). کلیه افرادی که در اثر حادثه دچار خسارت مالی و جانی می شوند تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرند که هزینه درمان، فوت و خسارت مالی را پوشش می دهد.

بهترین راه برای خرید بیمه شخص ثالث استفاده از خدمات یک سایت کارگزار بیمه آنلاین مانند بیمه دات کام است. برای دریافت انواع بیمه خودرو اعم از بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث کافیست وارد صفحه محصول bimeh.com شده و بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس قیمت را جویا شوید، خدمات بیمه معتبر را با هم مقایسه کنید. شرکت ها و در نهایت بیمه را به صورت آنلاین خریداری کنید.

ضمناً شرط دریافت مشاوره ویژه به صورت رایگان در سایت بیمه دات کام (bimeh.com) ارائه می شود و کارگزار بیمه نامه خریداری شده را به صورت رایگان به منزل بیمه گر ارسال می کند. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از جریمه شدن و گرفتن نمره منفی به دلیل عدم وجود بیمه نامه شخص ثالث از سرویس کامل https://bimeh.com/ استفاده نمایید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پ. 17، طبقه 6، واحد 6
کد پستی 1998653740

شماره تماس: 4372-021

ایمیل: [email protected]

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما