بم امباپه ؛ اگر آنها قصد رفتن دارند با PSG صحبت کردم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، انتقال کیلیان امباپه به رئال در تابستان امسال اتفاق نیفتاد و پی اس جی حتی نمی خواست به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ دهد.

رئال همچنین مبلغ 200 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیشنهاد داد ، اما هیچ کدام از آنها باشگاه ثروتمند پاریسی را وسوسه نکرد. بازی در رئال در دوران جوانی رویای امباپه بود ، اما ستاره فرانسوی اکنون باید با تغییر چند ماه دیگر و مذاکره با رئال بدون هیچ مشکلی از ماه ژانویه ، فشار باشگاه را تحمل کند ، که مطمئناً کار آسانی نخواهد بود.

تنها یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پاریس باقی مانده است و باید دید آیا این بازیکن قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید می کند یا تابستان آینده به صورت رایگان راهی رئال مادرید می شود.

امباپه دوست داشت در تابستان در جریان شایعات ساکت باشد ، اما رسانه های اسپانیایی نزدیک به رئال با اطمینان از تمایل او برای جدایی خبر دادند. قرارداد با رئال کامل است و فقط اجازه PSG لازم است. ناصر الخلیفی ، سرمربی PSG که از پیشنهاد رئال مادرید در روزهای گذشته خشمگین بود ، ترجیح داد که باشگاه افتخار کند و مایل به مذاکره نباشد. او مطمئن است که امباپه قرارداد خود را افزایش خواهد داد و مصاحبه امروز با ستاره فرانسوی در رادیو “RMC” مطمئناً خوشایند نیست.

پس از چند ماه ، امباپه سکوت خود را شکست و در مورد رویداد جنجالی در تابستان صحبت کرد“در پایان ماه جولای به باشگاه گفتم که می روم. من نمی خواهم تمدید کنم و آنها برای انتقال آماده خواهند بود. هدف این بود که سریعتر از آنچه انتظار داشتم آن را پیدا کنم تا بتوانم جایگزین با کیفیتی پیدا کنم.” من می خواهم او با این پول کار راحتی داشته باشد که برای جذب بازیکنان جدید منتقل می شود. “

امباپه ادامه می دهد:“من 4 سال در PSG بازی کردم و قطعا خوشحالم و هنوز هم خوشحالم. گفتم که قبلا به رهبر باشگاه گفته بودم که می خواهم بروم ، بنابراین زمان کافی برای تصمیم گیری وجود دارد. من می خواهم باشگاه منافع مالی جداگانه. “

شایعات اختلاف با مدیر ورزشی باشگاه لئوناردو: « شایعات زیادی وجود دارد. او گفت که من شش یا هفت پیشنهاد تمدید را رد کردم و نمی خواستم با لئوناردو صحبت کنم. این کاملا درست نیست. البته ، من بسیار ناراحت شدم زیرا او گفت که او قبلاً از درخواست جدایی من از هفته گذشته مطلع بوده است ، زیرا من در پایان ژوئیه گفته بودم که جدا می شوم. موقعیت من مشخص است و هدف من این است که باشگاهی دیگر باشم. من این مسئله را خیلی زود اعلام کردم. برعکس ، رئیس گفت که من نمی روم. بنابراین ، چه اتفاقی می افتد؟ “حرف هایش مرا شگفت زده کرد.”

مصاحبه کامل امباپه قرار است فردا منتشر شود.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما