تحقیقات اخیر در مورد خانه وحشت; بدن نامفهوم است

[ad_1]

رسیدگی به پرونده خانه وحشت با شناسایی خانواده های دو دختر نجات یافته وارد مرحله جدیدی شد. او گفت که پس از مفقود شدن دخترش ماجرا را به پلیس گفته و هر چه بیشتر به دنبال دخترانش می گشته و حالا که از راز مفقودی مطلع شده، شوکه شده است.

به گزارش همشهری، دوشنبه گذشته پس از افشای خانه مخفی رعب و وحشت در پایتخت که در آن یک دختر کشته و دو دختر دیگر به مدت طولانی زندانی شدند، افکار عمومی شوکه شدند.

متهم اصلی این پرونده مردی 33 ساله به نام سعید بود که با معرفی خود به عنوان افسر پلیس، به دختران فراری دروغ گفت و آنها را به خانه خود در حوالی جاده قزوین کشاند و به همراه برادرش زندانی کرد.

کشف جسد نایلونی دختری در این خانه و نجات دو دختر دیگر که یکی از آنها 3 سال و دیگری 8 ماه زندانی است، نشان می‌دهد که پلیس با پرونده‌ای پیچیده و مرموز مواجه است و شاید سعید هم باشد. علاوه بر این دختری که در خانه اش به قتل رسیده است، مرتکب جنایات دیگری نیز شده است.

از این رو سعید و برادرش به دستور قاضی وهابی بازپرس دادسرای امور جنایی تهران در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند تا تمامی ابعاد پنهان این وحشت روشن شود. مورد.

اما کارآگاهان در آخرین تحقیقات توانستند پدر و مادر دو دختری که از خانه ترور جان سالم به در برده بودند را شناسایی کنند. دختری که 3 سال پیش در خانه وحشت کرده بود در حوالی تهرانپارس زندگی می کند. والدین او سه سال پیش به پلیس گفتند که دخترشان به طرز مشکوکی ناپدید شده است. دختری که 80 ماه در زندان بود و شرایط سختی داشت نیز در منطقه بهارستان اسلامشهر زندگی می کند. خانواده وی نیز مدعی شدند که وی 80 ماه پیش ناپدید شدن خود را به پلیس Police شهرستان اسلامشهر بهارستان اعلام کرده است. خانواده‌های دو دختر فراری وقتی فهمیدند دخترشان تاکنون در زندان سعید بوده و قرار است با دخترشان ملاقات کنند، شوکه شدند.

در جستجوی قربانیان

پلیس هنگام جستجوی خانه وحشت، شواهدی یافت که زنان و دختران دیگری نیز در آنجا بازداشت شده بودند. از جمله کارت ملی متعلق به زنی که معلوم است صاحبش هنوز زنده است و اکنون به دادسرای امور جنایی تهران احضار شده است.

از سوی دیگر دو دختری که از تحقیقات جان سالم به در برده‌اند می‌گویند که وی در حین بازداشت در منزل سعید شاهد ورود چند زن و دختر دیگر بوده که تعدادی از آنها موفق به فرار شده‌اند. یکی از آنها زنی بود که توسط شوهرش نجات یافت. او اهل شاهرود است که به همراه پسر خردسالش به تهران آمده بود و به دلیل نداشتن مدارک هویتی پس از آشنایی با سعید دچار وحشت شد. در واقع مرد جوان قبل از ورود به خانه سعید با همسرش تماس گرفته بود و به او گفته بود که به خانه مرد جوانی می رود که شبیه پلیس است. همین امر باعث شد شوهرش چند روزی به خانه سعید برود و او را نجات دهد، اما عجیب این که این زوج اسرار خانه وحشت را فاش نکردند. از این رو بازپرسان جنایی دستور احضار این زن به دادسرا و انجام تحقیقات برای کشف ابعاد پنهان این ماجرای عجیب را صادر کردند.

قربانی لهجه دارد

جسد این دختر در خانه ترور پیدا شد که حدود 40 ماه سن داشت. بررسی ها نشان می دهد که او توسط سعید کشته شده است. اما متهم این اتهامات را رد کرد. او گفت که مقتول توسط دختران دیگر کشته شده است. یکی از اسرار پرونده هویت مقتول و نحوه قتل وی است.

با توجه به فساد جسد و زمان وقوع جنایت، علت اصلی مرگ هنوز مشخص نیست، اما دختران نجات یافته گفتند مقتول لهجه مشهدی داشته و وقتی شنیده می شود از پشت در یا از داخل صحبت می کند. گنجه که متوجه شد از خانه اش در مشهد فرار کرده است، به تهران رسیده است. با آن اطلاعات قاضی پرونده دستور داد تا پرونده دختر و زن گمشده در خراسان رضوی بررسی شود تا هویت مقتول مشخص شود. تحقیقات از سعید ادامه دارد.

بررسی‌ها نشان می‌داد در پرونده قبلی در سال 93 باعث مرگ دختری فراری شده و دادگاه با تشخیص برنامه‌ریزی قتل، به پرداخت 220 میلیون دیه و پرداخت ماهیانه 500 هزار تا یک میلیون تومان محکوم شده است. . اما به گفته خودش از نظر مالی در مضیقه بوده و دیگر نمی تواند باج بدهد. تحقیقات گسترده ای در خصوص این پرونده توسط بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما